Fitness Seller

(Mijn) **** Yea, Forever Alone, LOL, Troll Science etc.

nee ik ben heel stiekem door gelopen alsof ik niks hoorde....

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

nog eentje :)

[Link niet meer beschikbaar]

weet je wat helpt tegen snurken

als je een foto van haar post
:trollface:

weet je wat helpt tegen snurken

als je een foto van haar post

r255878_1058000.jpg

leuk meisje tymen, vind je het erg als me hier vanavond op aftrek voor het slapengaan?

Haha, respect Tymen dat je dat post. :p

Lol @ thomastog

Geil beestje.

Heb je haar hand daar expres neergelegd Tymen?

Nvm, zou hoe dan ook te donker zijn geweest. :p

Laatst bewerkt:
Heb je haar hand daar expres neergelegd Tymen?

Nvm, zou hoe dan ook te donker zijn geweest. :p

Als je een beetje met photoshop licht/filters werkt lijkt 't alsof ze alleen een topje aanheeft en een mega bush heeft. :roflol:

Of is dat ook zo? :dunno:

zal wel een repost zijn maar ik heb dat filmpje laatst gezien en nu snap ik hem :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 02:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:57 ----------

Haha, respect Tymen dat je dat post. :p

ik vind het eerlijkgezegd nogal respectloos :o

ach jah, valt ook wel me, ze is niet naked of zo dus

care/

---------- Toegevoegd om 03:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:22 ----------

Foto komt van een site die "www.abc.net.au" heet. Ik denk niet dat het echt zijn moeder is ;)

Haha, dacht dat hij die foto's zelf had genomen, smiecht Tymen. ;p

wat een stel mong*len hier op dbb....

het blijkt maar weer dat strongmans/powerlifters hier alleen verstand hebben en gebruiken... hulde aan Woopy..
wat denken jullie nou zelluf. dat ik pics van me vriendin hier ga posten :roflol: Rukkers

Laatst bewerkt:
wat een stel mong*len hier op dbb....

het blijkt maar weer da powerlifters hier alleen verstand hebben en gebruiken... hulde aan Woopy..
wat denken jullie nou zelluf. dat ik pics van me vriendin hier ga posten :roflol: Rukkers

we dachten echt dat jij de eerste dbb'er ging zijn met echte ballen aan zijn lijf ja.. blijkt maar weer eens een illusie te zijn, ik heb geen hoop meer voor dit forum

we dachten echt dat jij de eerste dbb'er ging zijn met echte ballen aan zijn lijf ja.. blijkt maar weer eens een illusie te zijn, ik heb geen hoop meer voor dit forum

jij bent niet goed bij je hoofd. ik doe mijn vriendin dat niet aan xD

ik heb even ge googled maar ik kon hem niet vinde, en er zijn altijd wel een paar mense sneu genoeg om pics te posten :(

Terug
Naar boven