Fitness Seller

(Mijn) **** Yea, Forever Alone, LOL, Troll Science etc.

En dan heal je die pokemons perongeluk nog een keer terwijl je weg wil :( duurt zo lang man

troll much,

alsof ik dit niet zou gemerkt hebben

Niet aan het trollen bro. Net Pokémon Ruby nog eens in mijn GBA gestopt en het lukt wel degelijk door op B te drukken hoor. Enige nadeel is wel dat als ze je vraagt of je je pokémon wilt healen, dat je dan wel op A moet drukken want als je dan op B drukt, dan zeg je dat je niet wilt dat ze je pokémon geneest. (100% serieus)

Niet aan het trollen bro. Net Pokémon Ruby nog eens in mijn GBA gestopt en het lukt wel degelijk door op B te drukken hoor. Enige nadeel is wel dat als ze je vraagt of je je pokémon wilt healen, dat je dan wel op A moet drukken want als je dan op B drukt, dan zeg je dat je niet wilt dat ze je pokémon geneest. (100% serieus)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nop ... net ook gedaan, lukt niet

ps. wist niet dat batterijen die 5jaar oud zijn nog altijd gaan :eek:

is het niet zo dat als je op B drukt dat de zin gewoon afgemaakt wordt, maar tussen de verschillende zinnen moet je gewoon op A drukken. (hoe dan ook was het zo bij pokemon red/blue dat je niet gewoon kon skippen)

is het niet zo dat als je op B drukt dat de zin gewoon afgemaakt wordt, maar tussen de verschillende zinnen moet je gewoon op A drukken. (hoe dan ook was het zo bij pokemon red/blue dat je niet gewoon kon skippen)

Nee, ik kon voortdurend op B blijven drukken gedurende het hele gesprek. Ik weet wel niet meer hoe het bij red/blue was. Je zult wel gelijk hebben.

bij Yellow kon dat ook niet :fa:

trouwens ron, pokemon ruby... ben je best lang in de poké-fase blijven hangen:roflol:

een hele pagina weeral zonder funny pic en pokemon gelul...

trouwens ron, pokemon ruby... ben je best lang in de poké-fase blijven hangen:roflol:

:roflol: Idd.
Ik zat toen in het derde middelbaar ofzo denk ik. Ik was best wel die-hard wat die games betrof.
Mochten die volgende games (Leaf Green, geloof ik?) geen goedkope remake geweest zijn van red/blue, dan had ik die wellicht ook nog gekocht en was ik nog een jaar langer aan het pokémonnen. :o

ik zat in het derde middelbaar en ik spaarde de kaarten

:fa:

:roflol: Idd.
Ik zat toen in het derde middelbaar ofzo denk ik. Ik was best wel die-hard wat die games betrof.
Mochten die volgende games (Leaf Green, geloof ik?) geen goedkope remake geweest zijn van red/blue, dan had ik die wellicht ook nog gekocht en was ik nog een jaar langer aan het pokémonnen. :o

same,

daarbij kunnen die games echt nog entertainend zijn ookal ben je allang uit de pokemon rage.

thumbs_EMOK%20Picdump%20202_085.jpg

SFpJZ.jpg

YUNOASIANS.jpg

Trophy.jpg

tumblr_lmtyh87ZTN1qe11kdo1_500.png

lemonpartymegusta.png

Terug
Naar boven