- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik train altijd 's ochtends, dan is het lekker rustig in de gym.
dus niet ergeren aan dudes die curlen in squatrack
thnx allemaal.
@jjongen. je moet gewoon je echte 1rm invoeren in dat bestand, dan klopt het. want dat bestand heeft al rekening gehouden met -10%.
ben trouwens vandaag aangenomen bij een andere albert heijn... na minstens 30 zaken te hebben gebeld.
wel 10km verderop maarjah, je moet iets he.
er wordt morgen gesquat.

thnx allemaal.
@jjongen. je moet gewoon je echte 1rm invoeren in dat bestand, dan klopt het. want dat bestand heeft al rekening gehouden met -10%.
ben trouwens vandaag aangenomen bij een andere albert heijn... na minstens 30 zaken te hebben gebeld.
wel 10km verderop maarjah, je moet iets he.
er wordt morgen gesquat.

Welk filiaal dan? Ik werk zelf ook bij AH. Moet iets als student zijnde![]()

Hehe netjes man 10x85, train je altijd toch failure ofniet?

Jij gaat gewoon voor de 15 reps minimaal!lekkere squat 10 x 85.
85 staat bij mij over 2 weken ook op het programma, kijken of ik er meer reps uit kan persen![]()
Thnx bro
Lekkere squats maat, hoe was het gisteravond nog uitgelopen?
), en nog 18 muntjes gekocht die waren ook allemaal op kwam ik vanochtend achter.
mag ook wel voor de verandering,Was wel gezellig.
Normaal gesproken drink ik geen alcohol meer, maar op zo'n avond wel. Had wel te veel gedronken.
Ik moest van 19.30 tot 21.00 achter de bar, en terwijl je achter de bar staat mag je gratis bier pakken.
toen al veel bier op (geen 1 moment zonder bier gestaan, je moet iets als het nog zo rustig is op het begin), en nog 18 muntjes gekocht die waren ook allemaal op kwam ik vanochtend achter.
maar het was leuk, en daar gaat het om![]()

30sec rust of minder rust tussen de setjes.