Hoe kan het dat ik elke x bij MP erge pijn aan mijn onderrug krijg? Als ik al me kracht zet wordt mijn rug heel erg 'hol'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe kan het dat ik elke x bij MP erge pijn aan mijn onderrug krijg? Als ik al me kracht zet wordt mijn rug heel erg 'hol'

Te holle rug zou eerder moeten betekenen dat je je core wat sterker moet maken. Ook goed je glutes aanspannen, geen idee waarom maar als ik dat doe gaat de pijn gelijk weg en sta je ook een stuk stabieler.Als je teveel een holle rug maakt moet je je rug sterker maken. Dat kan je doen door erop te oefenen dat je recht blijft, ook bij grotere gewichten.
Misschien ben je nog niet klaar voor dat gewicht? Ik merk dat ik alleen m'n rug hol als ik het niet red..
Te holle rug zou eerder moeten betekenen dat je je core wat sterker moet maken. Ook goed je glutes aanspannen, geen idee waarom maar als ik dat doe gaat de pijn gelijk weg en sta je ook een stuk stabieler.
Holle rug maken doe je omdat je je (sterkere?) borstspieren erbij probeert aan te spreken, a la incline bench.