MuscleMeat

Minimale dosis Groei Hormoon

vind het wel goed werken, brigde heeft me goed gedaan en knal nu gewoon verder,
en ga momenteel goed op een lagere dosis test,

eigen aanmaak onderdrukken?
pics or it didnt happen;)
eigen aanmaak onderdruk je niet.
het is geen test?

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

1.5iu zal wel voldoende zijn.
jongens, als je nog nooit een HG GH gehad heb, praat dan niet mee.
deze werelden zijn niet te vergelijken.
ja een fiat500 met een ferrari enzo.

pff weer een wijsneus die het beter weet......HGH uitstoot onderdruk je ZEKER WEL.
HGH wordt gestuurd door een stuurhormoon. Bij exogen gebruik zal dit stuurhormoon je lichaamseigen aanmaak stoppen. Geen zin om te zoeken,maar Klaasje had erg mooi grafiekje ervan....stuurhormoon tov eigen HGh ...stuurhormoon tov exogeen HGH

pff weer een wijsneus die het beter weet......HGH uitstoot onderdruk je ZEKER WEL.
HGH wordt gestuurd door een stuurhormoon. Bij exogen gebruik zal dit stuurhormoon je lichaamseigen aanmaak stoppen. Geen zin om te zoeken,maar Klaasje had erg mooi grafiekje ervan....stuurhormoon tov eigen HGh ...stuurhormoon tov exogeen HGH

kijk dat wist ik niet, wat zou je moeten gebruiken om massa op te bouwen,
ik ben echt een leek op hgh gebied.

Excuses, deze wijsneus heeft het fout dus.
geld dit voor alle injectie tijden?
of alleen de injectie voor het slapengaan?

Excuses, deze wijsneus heeft het fout dus.
geld dit voor alle injectie tijden?
of alleen de injectie voor het slapengaan?

als de hgh zelf als feedback loop geld dan zal het wel meevallen met de onderdrukking,maar als igf-I als waarde word genomen dan maakt het niet uit wanneer je je hgh zet dan zal het altijd onderdrukt zijn ook bij het eod protocol.

genetropin op 3iu ed weinig indrukwekkend. heb em nu zelf ge-upped naar 6iu 6/7... lets see what happens :D

als de hgh zelf als feedback loop geld dan zal het wel meevallen met de onderdrukking,maar als igf-I als waarde word genomen dan maakt het niet uit wanneer je je hgh zet dan zal het altijd onderdrukt zijn ook bij het eod protocol.

genetropin op 3iu ed weinig indrukwekkend. heb em nu zelf ge-upped naar 6iu 6/7... lets see what happens :D

Geno moet je gewoon hoger doseren.
die 6.2 mini's vind ik TOP!

6.2 mini,s zijn dat van die genotropin miniquiks of bedoel je iets anders ?

Ja hoor ik ook veel goede verhalen over.

Maar ik snap nog steeds niet hoe die dinge op de zwartemarkt komen???

Die dingen moet je ook niet snappen he.
Wat HGH betreft, als je aan echte nordi kan raken, zou ik voor nordi gaan:D
Maar over mini hoor ik ook heel goede verhalen van. Persoonlijk geen ervaring mee.

Ik heb het met BOS over gehad,dat er een enorme scam ivm de nordi plaats vind.
Ik heb ook simplex gehad,die waren top,maar kan er vrij makkelijk aankomen,maar doe het niet er zijn zekerdere alternatieven. Op die B2B sites worden gewoon lege verpakkingen aangeboden,en zelfs eventueel kleine kleine krimpers...die dingen kosten overgens een fortuin,....nou dan weet ik genoeg....IK HAAT DIE SCAMMERS...openbaar vierendelen.

Lichaam streeft altijd naar Homeostase,heeft van alles feedbackloops. bepaalde stof teveel,zal er altijd een reaktie plaatsvinden.Met geen hormoon is daar een uitzondering op.

Ja vierendelen en daarna aan de krokodillen voeren:D

Maar is idd echt zonde dat je zo niet meer weet waneer je echte nordi hebt en toch veel geld betaalt:mad:

Ach als je twijfelt gewoon niet nemen. Lekker laten staan.

Laatst bewerkt:
Lichaam streeft altijd naar Homeostase,heeft van alles feedbackloops. bepaalde stof teveel,zal er altijd een reaktie plaatsvinden.Met geen hormoon is daar een uitzondering op.
Kan het zijn dat het heel lang duurt( voor sommigen) tot je weer tot homeostase komt.

Miniquiks zijn goed, ga ze zelf weer pakken, kreeg ze voor zeer weinig, supplier moet ervanaf hehehe, zijn maar tot april goed,.... Dacht ga pappie eens ff tracteren... Tja iemand moet zichzelf kietelen hehehe

Pak nu zelf Mini''s
2x 6.,2iu per dag, shit man me ring kunnen afknippen deze morgen pffff.
moet ik wel zeggen, bij 9iu nordi heb ik hier al veeeeel meer last van.

Terug
Naar boven