- Waardering
- 681
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste is dit apart te doen, MPMD heeft hier goede filmpjes overIk spray/smeer het gewoon op de huid. Werkt een naald beter?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste is dit apart te doen, MPMD heeft hier goede filmpjes overIk spray/smeer het gewoon op de huid. Werkt een naald beter?
Gebruik je finasteride?hebben jullie effectief allemaal verschil gemerkt na minoxidil? Volgens hetgeen ik toen las was het ook niet echt bedoeld voor kaalheid vooraan, maar eerder rond het kroontje. Maar omdat het haargroei in het algemeen bevorderde heb ik het toch maar eens geprobeerd.
7 maanden gebruikt en ik merkte 0,0 verschil. Ik ben zeker nog niet kaal vooraan, maar het is wel serieus aan het uitdunnen, dus ik zou toch verschil moeten merken als dat er was denk ik.
Wel puur de minoxodil gebruikt, geen microneedling apparaat erbij ofzo, zou dat verschil maken als ik puur van de minoxidil niets merkte?
nee
Puur minoxidil alleen is voor velen niet genoeg om haaruitval tegen te gaan. Vooral omdat het niet de bron van het probleem aanpakt
Ik denk dat het tegen ouderdomskaalheid niet echt werkt. Of komt het door de AAS?hebben jullie effectief allemaal verschil gemerkt na minoxidil? Volgens hetgeen ik toen las was het ook niet echt bedoeld voor kaalheid vooraan, maar eerder rond het kroontje. Maar omdat het haargroei in het algemeen bevorderde heb ik het toch maar eens geprobeerd.
7 maanden gebruikt en ik merkte 0,0 verschil. Ik ben zeker nog niet kaal vooraan, maar het is wel serieus aan het uitdunnen, dus ik zou toch verschil moeten merken als dat er was denk ik.
Wel puur de minoxodil gebruikt, geen microneedling apparaat erbij ofzo, zou dat verschil maken als ik puur van de minoxidil niets merkte?
nee hoor, geen AAS.Ik denk dat het tegen ouderdomskaalheid niet echt werkt. Of komt het door de AAS?
waar halen jullie je finasteride dan? allemaal op doktersvoorschrift? Ik denk dat mijn dokter daar niet zo happig op zou zijnPuur minoxidil alleen is voor velen niet genoeg om haaruitval tegen te gaan. Vooral omdat het niet de bron van het probleem aanpakt
dat staat idd zo beschreven. Het is mogelijk dat de eerste nieuwe aangegroeide haren uitvallen. Maar ik merkte geen van beiden. Geen extra aangroei of extra uitval.Was er met Minoxidil ook niet zo dat de haren die aan het einde van de groeifase zitten, spontaan kunnen uitvallen? Waardoor het aan het begin lijkt alsof je meer haaruitval hebt?
Ik zal het wel fout hebben hoor, ben er niet in thuis. Maar als het wel klopt lijkt het mij wel belangrijk om dat vooraf te weten.
Ja, meen ook te herinneren dat het haren zijn die je anders toch wel op korte termijn kwijt zou rakendat staat idd zo beschreven. Het is mogelijk dat de eerste nieuwe aangegroeide haren uitvallen. Maar ik merkte geen van beiden. Geen extra aangroei of extra uitval.
Er staat ook ergens dat slechts een zeer zeer laag percentage iets merkt van alleen minoxidil. Ik ken het exacte cijfer niet uit mn hoofd maar het was echt ergens in de regio van 3% ofzo
Online, maar ik woon niet in NLwaar halen jullie je finasteride dan? allemaal op doktersvoorschrift? Ik denk dat mijn dokter daar niet zo happig op zou zijn
Vaak is dit tijdelijk, zogeheten sheddenWas er met Minoxidil ook niet zo dat de haren die aan het einde van de groeifase zitten, spontaan kunnen uitvallen? Waardoor het aan het begin lijkt alsof je meer haaruitval hebt?
Ik zal het wel fout hebben hoor, ben er niet in thuis. Maar als het wel klopt lijkt het mij wel belangrijk om dat vooraf te weten.
ik ook niet

Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ben je hier al meebegonnen? En welke microneedling pen je hebt. Ik gebruik nu een maandje minoxidil en overweeg ook een microneelding pen te gebruiken.Las inderdaad 0.5 voor op het gezicht. Spul binnenkort maar eens gaan bestellen, thanks voor alle info allemaal!
Wellicht dat ik die van Dr Pen dan maar koop.Ik heb zowel de Derminator als Dr Pen, zou zelf voor Dr Pen gaan. Derminator duur en irritant
Ik zit te kijken naar de M8 bijvoorbeeld:Ik heb zowel de Derminator als Dr Pen, zou zelf voor Dr Pen gaan. Derminator duur en irritant
Volgens mij is dit het model dat ik heb, zal nog even checken laterIk zit te kijken naar de M8 bijvoorbeeld:
Dit object is stopgezet - Temu Netherlands
Originele Professionele Pen Met 2 Stuks Naald Cartridges Draadloze Huidverzorging Schoonheid op Temu. Ontdek meer geweldige prijzen op Beauty & Health.www.temu.com
Vind Professionele 0,25 Mm Pen M8 Met 12 Stuks Naaldcartridges Draadloze pen bij Temu, onderdeel van onze nieuwste Beauty & Health om te shoppen.www.temu.com
Vind Elektrische Draadloze Pen Verstelbare Microneedle M8 pen Met 12 stks 16 bij Temu, onderdeel van onze nieuwste Beauty & Health om te shoppen.www.temu.com
Ik heb m besteldVolgens mij is dit het model dat ik heb, zal nog even checken later