XXL Nutrition

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

lekker getraind vanmorgen.
dinsdag en woensdag niet kunnen trainen ivm cursus:mad:

plan van aanpak voor komende week:
- zondag : festival ( zonder alcohol.:rolleyes:)
- maandag : werken aan mijn kleur op het strand;)
- dinsdag ochtend - cardio
- dinsdag avond - KT + cardio
- woensdag ochtend - cardio
- woensdag avond - bokstraining
- donderdag ochtend -cardio
- donderdag avond - KT + cardio
- vrijdag ochtens - cardio
- vrijdag avond KT + cardio

ik denk dat bij het succes te halen valt uit de cardio dus ik ga nog meer cardio doen en nog strikter me aan mijn schema houden ( dat betekent vaker eten want het schiet er op het werk nogal eens bij in ).

Vanavond maak ik foto's... nu met een maantje toch?
T is wel de verkeerde tijd van de maand want ik houd enorm veel vocht vast.. maar goed dan heb ik volgende week super veel progressie:D

Pfff, busy schema zeg.
Succes met de foto's maken. Waarom maak je ze eigenlijk een week vroeger dan de inlever-deadline, ga je op vakantie of zo?

woehoe! Lekker veel cardio! Succes!

Succes cardiomonster ;)

• Topic Starter Topic Starter
Enorme dip hier...

ik heb 0,0 progressie geboekt de laatste week, als ik zie hoe anderen hier het doen schiet ik compleet in de stress.
Dit is ook mijn punt van het laatste jaar, hoe hard ik ook train, hoe veel cardio hoe goed ik let op mijn eten er zit qua daling vet% geen vooruitgang in.. ik word er gestoord van.. En dan verlies ik mijn motivatie he..

Gisteren op het strand kan ik zo 10 tallen mensen aanwijzen die nog nooit een sportschool vanbinnen hebben gezien en toch minder vet hebben dan ik.. en dan sport ik 10 uur per week... grrrrrrrrr:mad::mad:

tja aan jou figuurtje is ook niet echt veel te verbeteren hé , daarom lijkt een vooruitgang mischien niet.
lekker doorgaan en niet naar andere kijken ;)

tja aan jou figuurtje is ook niet echt veel te verbeteren hé , daarom lijkt een vooruitgang mischien niet.
lekker doorgaan en niet naar andere kijken ;)

lief dat je het zegt maar er kan zeker nog 2 kilo vet vanaf...:( alhoewel met 1 kilo zou ik ook al blij zijn.. dat is bijna 2% daling in vet%

Nu klink ik wel heel anorexia achtig.. oeps.. ben ik niet hoor..

Ik vind ook dat je er al prachtig uitziet maar ik snap dat je alleen nog een klein beetje droger wilt worden.
Misschien nog wat veranderingen in je dieet aanbrengen en/of wat meer variatie in je cardio :)

de "laatste" %tjes vet erafkrijgen is voor iedereen moeilijk.
gewoon volhouden, ook na de contest natuurlijk ;)
en wat jerney zegt, een beetje afwisseling kan weer motiveren.

Heej meis, kop op!
Nu met die extra cardio op de planning gaat het je vast lukken hoor!

Enorme dip hier...

ik heb 0,0 progressie geboekt de laatste week, als ik zie hoe anderen hier het doen schiet ik compleet in de stress.
Dit is ook mijn punt van het laatste jaar, hoe hard ik ook train, hoe veel cardio hoe goed ik let op mijn eten er zit qua daling vet% geen vooruitgang in.. ik word er gestoord van.. En dan verlies ik mijn motivatie he..

Gisteren op het strand kan ik zo 10 tallen mensen aanwijzen die nog nooit een sportschool vanbinnen hebben gezien en toch minder vet hebben dan ik.. en dan sport ik 10 uur per week... grrrrrrrrr:mad::mad:

Snap je frustratie wel hoor. Maar ga je toch even zeggen dat je al een heel mooi lichaam hebt.
Wellicht een idee om je voedingsschema hier te posten? Wellicht hebben andere nog wat tips om je verder helpen?
Of wellicht wat uitproberen met supps? L-carnitine ofzo... Misschien straks zie je wel verschil op de foto's...

Hoe doe je de cardio dan (doel meer op intensiteit)?

op hartfrequentie van 135 ong... das mijn vetverbrandingshartslag.

morgen niet trainen, of maar 1x want moet hele dag op stembureau zitten. Mischien dat ik 's middags een paar uur weg kan en dan sporten.

Tussenstand:

plan van aanpak voor komende week:
- zondag : festival ( zonder alcohol.:rolleyes:) was leuk...:)
- maandag : werken aan mijn kleur op het strand;) gelukt...
- dinsdag ochtend - cardio helaas niet :(
- dinsdag avond - KT + cardio 470 kcal verbrand volgens HS meter
- woensdag ochtend - cardio 210 kcal verbrand
- woensdag avond - bokstraining enorm leuk en pijnlijk weer
- donderdag ochtend -cardio vervalt
- donderdag avond - KT + cardio
- vrijdag ochtens - cardio
- vrijdag avond KT + cardio
- zaterdag - KT + cardio

Er is toch veel gelukt zo te zien..;)

Terug
Naar boven