- Waardering
- 1.339
You know me

Ik had eigenlijk gedacht dat het lekkerder weer zou worden...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You know me

Neem je toch gewoon die mee, wel ff fototje maken.You know me
Ik had eigenlijk gedacht dat het lekkerder weer zou worden...
Het is idd net of je lijf die vette zooi niet meer wil, na een junkdag voel ik me ook nooit zo lekker.![]()

Zometeen richting Rotterdam voor een fietstochtje...(65 km)
Zometeen richting Rotterdam voor een fietstochtje...(65 km)

Was een heerlijke tocht, jammer dat we de laatste 20 minuten een stortbui over ons heen kregen - dermate onverwacht dat we niet eens snel genoeg waren voor de noodponcho's of de jassen. Dus doorgefietst. 10 minuten nadat we de tocht uit hadden gereden scheen de zon weer
Ach, ik heb iig geen zadelpijn!
Ben benieuwd of de foto die van me gemaakt is bij het einde nog ergens komt te staan... Was er eentje in de categorie: stralende lach, stortregen & duim omhoog!
Ik ook, straks eens op de website kijken...HEy, goed gefietst, lekker bezig! En eu... die foto ben ik wel benieuwd naar!
Ik ga gelijk onbewust m'n rug bol trekken...ook 1rm bij 45kg? Wat gebeurt er dan, trekt je rug bol ? begeven je hams het?verlies je grip?
En is je techniek wel goed met deadlift? hebben ze geen barbell van bijvoorbeeld de bench?

Je hebt gelijk hoor... over het gebruik van die barbell... al lukt het me goed om m'n handen recht te houden (ik heb al een smalle grip - ben niet zo grootdeads met een ez lijkt me sowieso niets! dan staan je handen in een hoek. Zou niet weten wat dat precies voor nadelen heeft mbt techniek. Kijk anders is wat filmpjes van mark rippetoe over deadliften.
Maar ik zou gweoon schijt hebben aan die barbell...staat toch nergens dat je m daarvoor neit mag gebruiken, als je m maar terug legt.
)Ik ook - da's dus voldoende smal om m'n handen recht te houden!10-12,5 kg meestal.
maarja wat is een smalle gripik hanteer een schouderbrede grip.

Ik zoek nog een vrijwilliger die achter me wil staan met chinnen...paar vlugge tips als ik je schema zie, mss wist je dit al:
Chin Up (assisted machine)
beter doe je assisted zonder machine, maar met iemand achter je, is een totaal andere oefening en beter
vergeet bij de Hanging Leg-raise je bekken niet te kantelen naar voor (een bolletje maken)
doe je squat zwaar en je legpress op deze manier (maar niet iedereen houdt hiervan):
je zakt iets onder parallel, je houdt 3seconden vast (21,22,23)
hetzelfde doe je als je naar boven gaat maar 4secs, dus terwijl je omhoog gaat moet dit 4 seconden duren, dit is eerder een oefening voor preparatie op wedstrijden. Weinig nut voor massa
legcurl reageert goed op zwaar en negatief, dus traag naar beneden (net als bicep)
ik zie spijtig genoeg geen lunges staan?
(ik train alleen, o.a. door wisselende trainingsdagen en tijden)