Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

voor 16 euro in de maand kan je niet wakker liggen lijkt me :D ik ken idioten die er meer voor betalen :roflol:

ik ook :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ze zitten bij mij ook om de hoek. Wist niet wat het precies was, dus ik eens gaan kijken. Dumbbells tot 20kg en alle schijven voor bench press in de hele school was 100kg, en die moest je nog delen ook. :eek:

Was zo weg daar. Maar de abo kosten zijn toch heel laag daar. Ik zou nu al naar een ander gaan. Dan betaal je ff wat meer, maar daar heb je veel meer aan.

Redelijk? Alles in huis om hardcore te trainen. OL schijven tot 1500kg dumbbells tot 60kg en nog veel strongman onderdelen Dubbele squatrekken en benchrekken. Jij bent ook niet snel tevreden. :D
Dumbbells gaan tot 36 kg, en ik heb iemand 150 kg zien drukken op de bench - maar zoveel gewicht heb ik dit hele jaar niet nodig hoor... ;)
Daarentegen zoek ik wat fatsoenlijks om mee te squatten (smith is ook niet alles), binnenkort eens een hack-squat uitproberen :rolleyes:
Wil niet zeggen dat ik niet op zoek ga naar een betere hoor... dat ik bij een baggertent zit wist ik ondertussen wel...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...omdat ik een enkele keer aan verzoekjes doe...
Als je me vandaag zoekt: dit heb ik aan (zometeen nog een colbertje er op)

Hey bedankt voor je opbeurende woorden.
kanjer ;)

Weer een gave foto ;) Enneh, ik weet niet hoe jullie het geregeld hebben, maar mijn baas is zo lief om onze sportschoolt te betalen , hij ziet alleen de voordelen:belasting aftrekbaar, gezonde werknemers, gratis reclame voor de zaak (hij heeft ons gratis bidons en shirtjes gegeven). Misschien ook lobbyen bij de jouwe?

Ik zoek nog een vrijwilliger die achter me wil staan met chinnen... :o (ik train alleen, o.a. door wisselende trainingsdagen en tijden)
Bij leg-raises kantel ik inderdaad m'n bekken, maakt het trouwens wel wat zwaarder... daarentegen heb ik mijn benen gebogen, en niet gestrekt...
Squat en legpress: als het niet voor massa is - wat doet het dan wel?
Legcurl doe ik zo zwaar als ik kan (gezien het aantal herhalingen), ik ga niet harder terug dan ik heen ga...
Lunges zitten er inderdaad niet in - welke dag adviseer je ze? (waar past het?)

Enne: kun je nog aangeven wat je bedoelde met die shakes 's ochtends?

Kan je de lunges niet beter vervangen voor de leg curl?

Weer een gave foto ;) Enneh, ik weet niet hoe jullie het geregeld hebben, maar mijn baas is zo lief om onze sportschoolt te betalen , hij ziet alleen de voordelen:belasting aftrekbaar, gezonde werknemers, gratis reclame voor de zaak (hij heeft ons gratis bidons en shirtjes gegeven). Misschien ook lobbyen bij de jouwe?
Doet m'n baas al ;)
Jammer alleen dat de sportscholen die 'mogen' niet bij mij in de buurt zitten...

Kan je de lunges niet beter vervangen voor de leg curl?
Ik doe al een leg curl, Lork adviseerde juist om er lunges bij te doen... Ik weet het nog niet...

Doet m'n baas al ;)
Jammer alleen dat de sportscholen die 'mogen' niet bij mij in de buurt zitten...

Ik doe al een leg curl, Lork adviseerde juist om er lunges bij te doen... Ik weet het nog niet...

Ik denk dat ze bedoelde, om de lunges te doen in plaats van de leg curl? :)

In m'n andere log hield ik het ook bij: wat eet ik op een dag...
Vandaag:
6.00u: 2 Lipo-6X
6.45u: havermout, appel, rabarber en vanillewhey (verrassend lekkere combo!)
9.30u: 2 boterhammen met corned beef, 2 sinaasappels
12.00u: 2 boterhammen met filet americain pesto, 2 boterhammen met kiprollade en pindakaas
13.15u: 2 Lipo-6X
14.30u: 2 boterhammen met pindakaas
in de auto: stel cherrytomaten & cashews, fles water
Avondeten: nog geen idee... Gisteren te lam geweest om te kitten, dus keuken is nog niet helemaal bruikbaar... (niet koken)

Ik heb de hele dag al honger! Net m'n brood op, heb het gevoel dat er nog wel 5 bij kunnen :(
Gewicht was vanochtend trouwens ook wel lekker: 61,3 kg! (kon het niet laten om even op de weegschaal te gaan staan)

zie je in de spiegel ook al verbetering"?

zie je in de spiegel ook al verbetering"?
Op elk mogelijk moment span ik m'n biceps aan: ik zie ze :D
Verder mwa... zal morgen eens een progressiefoto neergooien (trainingsbroek & top), dan mag je zelf oordelen. (ik begin er een beetje blind voor te worden)

Ik ben al lang blij dat ik tegenwoordig een 'normaal' postuur heb. Die kleine dikkerd heb ik volgens mij in de sportschool gelaten.

Laat ik eerst maar eens gaan squatten met m'n 55 liter rugzak (grootste maat die mogelijk is met mijn lengte), dan kan ik daarna wel door met die krap-70 kg-vriend van me...

Terug
Naar boven