Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumbbells gaan tot 36 kg, en ik heb iemand 150 kg zien drukken op de bench - maar zoveel gewicht heb ik dit hele jaar niet nodig hoor...Ze zitten bij mij ook om de hoek. Wist niet wat het precies was, dus ik eens gaan kijken. Dumbbells tot 20kg en alle schijven voor bench press in de hele school was 100kg, en die moest je nog delen ook.
Was zo weg daar. Maar de abo kosten zijn toch heel laag daar. Ik zou nu al naar een ander gaan. Dan betaal je ff wat meer, maar daar heb je veel meer aan.
Redelijk? Alles in huis om hardcore te trainen. OL schijven tot 1500kg dumbbells tot 60kg en nog veel strongman onderdelen Dubbele squatrekken en benchrekken. Jij bent ook niet snel tevreden.![]()

Enneh, ik weet niet hoe jullie het geregeld hebben, maar mijn baas is zo lief om onze sportschoolt te betalen , hij ziet alleen de voordelen:belasting aftrekbaar, gezonde werknemers, gratis reclame voor de zaak (hij heeft ons gratis bidons en shirtjes gegeven). Misschien ook lobbyen bij de jouwe?Ik zoek nog een vrijwilliger die achter me wil staan met chinnen...(ik train alleen, o.a. door wisselende trainingsdagen en tijden)
Bij leg-raises kantel ik inderdaad m'n bekken, maakt het trouwens wel wat zwaarder... daarentegen heb ik mijn benen gebogen, en niet gestrekt...
Squat en legpress: als het niet voor massa is - wat doet het dan wel?
Legcurl doe ik zo zwaar als ik kan (gezien het aantal herhalingen), ik ga niet harder terug dan ik heen ga...
Lunges zitten er inderdaad niet in - welke dag adviseer je ze? (waar past het?)
Enne: kun je nog aangeven wat je bedoelde met die shakes 's ochtends?
Doet m'n baas alWeer een gave fotoEnneh, ik weet niet hoe jullie het geregeld hebben, maar mijn baas is zo lief om onze sportschoolt te betalen , hij ziet alleen de voordelen:belasting aftrekbaar, gezonde werknemers, gratis reclame voor de zaak (hij heeft ons gratis bidons en shirtjes gegeven). Misschien ook lobbyen bij de jouwe?

Ik doe al een leg curl, Lork adviseerde juist om er lunges bij te doen... Ik weet het nog niet...Kan je de lunges niet beter vervangen voor de leg curl?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
...omdat ik een enkele keer aan verzoekjes doe...
Als je me vandaag zoekt: dit heb ik aan (zometeen nog een colbertje er op)

Doet m'n baas al
Jammer alleen dat de sportscholen die 'mogen' niet bij mij in de buurt zitten...
Ik doe al een leg curl, Lork adviseerde juist om er lunges bij te doen... Ik weet het nog niet...

Geen hakken, en dit is wat ik vandaag aan heb (vanochtend foto gemaakt en tijdens ontbijt er neergezet)lekker![]()
![]()
zijn die laarzen met hoge hakken ?
en wat heb je vandaag aan ?![]()
Ik denk dat ze bedoelde, om de lunges te doen in plaats van de leg curl?![]()

Op elk mogelijk moment span ik m'n biceps aan: ik zie ze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
...omdat ik een enkele keer aan verzoekjes doe...
Als je me vandaag zoekt: dit heb ik aan (zometeen nog een colbertje er op)
Je ziet er goed uit!!
Even uit een ander topic gequote.Ach: het werkt. Wacht maar tot je vakantiefoto's van me ziet: ik squattend met m'n vriend op m'n rug!

*blast!*Even uit een ander topic gequote.
Je snapt nu toch wel dat we je daar aan gaan houden he?
![]()
*blast!*
euhm.... je moet niet alles geloven wat je in SniperX z'n log leest?