Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Ik zoek nog een vrijwilliger die achter me wil staan met chinnen... :o (ik train alleen, o.a. door wisselende trainingsdagen en tijden)
Bij leg-raises kantel ik inderdaad m'n bekken, maakt het trouwens wel wat zwaarder... daarentegen heb ik mijn benen gebogen, en niet gestrekt...
Squat en legpress: als het niet voor massa is - wat doet het dan wel?
Legcurl doe ik zo zwaar als ik kan (gezien het aantal herhalingen), ik ga niet harder terug dan ik heen ga...
Lunges zitten er inderdaad niet in - welke dag adviseer je ze? (waar past het?)

Enne: kun je nog aangeven wat je bedoelde met die shakes 's ochtends?

gewoon aan de mooiste man vragen in de gym ;), eventueel vraag je het aan de eigenaar.

elk vezeltje wordt als het ware volgepompt, meer definitie (maar daar is discussie over..)

ik zie dat je lipo neemt s'morgens dus laat die tip maar

• Topic Starter Topic Starter
gewoon aan de mooiste man vragen in de gym ;), eventueel vraag je het aan de eigenaar.

elk vezeltje wordt als het ware volgepompt, meer definitie (maar daar is discussie over..)

ik zie dat je lipo neemt s'morgens dus laat die tip maar
Ik zit bij een commerciële ***-gym, dus zit met niks-wetende "instructeurs"... :mad:
Ik weet niet of ik een mooie man wil aanspreken hoor, de laatste 3x dat ik in gesprek was met mannen in de sportschool wilden ze alledrie m'n telefoonnummer... :rolleyes:
Idd, Lipo: prima spul voor als je wilt vergeten te eten! (note to self: 14.30u weer een boterham!)

heb je een jaarabo ofzo bij die pauper gym?Zeg anders gewoon dat je naar de andere kant van het land gaat verhuizen :P

heb je een jaarabo ofzo bij die pauper gym?Zeg anders gewoon dat je naar de andere kant van het land gaat verhuizen :P
Idd, ik zit met een jaarabo bij die pauper gym... en ze zitten door het hele land.
Kwestie van slechte voorbereiding - ik weet het. Ik zag een bench, een smith, veel losse gewichten en dacht dat het goed was. Dus nog even doorzetten: op m'n verjaardag krijg ik een abo bij een goede gym van mezelf cadeau!

ja idd zo klinkt het niet echt.. goed voor je die 3 nummers :D
Je dacht toch niet dat ik nummers ging uitwisselen in de sportschool?!
De eerste had een set gouden tanden, de tweede had meer aan het boek van Sonja Bakker en bij de derde dacht ik dat mijn eigen vriend (die thuis aan het klussen was in onze nieuwe keuken) toch wel héél veel leuker is dan hij! Ondanks dat vriendlief een skinnie ecto is (maar dat mag ik officieel niet meer tegen 'm zeggen :eek:)

:roflol: vind je het heel gek dat ie dat niet leuk vindt hahahahha t zou je gezegd worden

:roflol: vind je het heel gek dat ie dat niet leuk vindt hahahahha t zou je gezegd worden
Eerst loopt 'ie te piepen dat 'ie geen spijkerbroeken kan vinden (lengtemaat 40, breedte 32 is ook niet heel makkelijk), vervolgens wil 'ie niks doen om wel wat massa aan te zetten (vet% omhoog is ook goed), dan weer over z'n knieën beginnen... ik wil ook een stukje meezeuren!:D

Idd, ik zit met een jaarabo bij die pauper gym... en ze zitten door het hele land.
Kwestie van slechte voorbereiding - ik weet het. Ik zag een bench, een smith, veel losse gewichten en dacht dat het goed was. Dus nog even doorzetten: op m'n verjaardag krijg ik een abo bij een goede gym van mezelf cadeau!

wow in januari al :P naja nog ff doorbikkelen dan.

ohja die lui zitten overal :roflol:
mijn gym is redelijk hardcore :D kging op een dbb'er af....
Ik doe nog wel eens dingen in de verkeerde volgorde... :o

Ik las eerst over de voordelen van whey en liep toen naar De Tuinen, vervolgens las ik hier dat het spul wél te drinken hoort te zijn en ben naar XXL overgestapt...
Beginnersschema van DBB afgehaald, abo afgesloten, verder rondgelezen, tot besef gekomen dat ik de verkeerde sportschool heb... :(

anders ga je zogenaamd in antwerpen studeren voor x aantal jaar....ben je van je abo af :)

<reclame>

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

F4F: omdat je dan pas weet wat je écht mist!

</reclame>

Ik zag een bench, een smith, veel losse gewichten en dacht dat het goed was. Dus nog even doorzetten: op m'n verjaardag krijg ik een abo bij een goede gym van mezelf cadeau!
Ze zitten bij mij ook om de hoek. Wist niet wat het precies was, dus ik eens gaan kijken. Dumbbells tot 20kg en alle schijven voor bench press in de hele school was 100kg, en die moest je nog delen ook. :eek:

Was zo weg daar. Maar de abo kosten zijn toch heel laag daar. Ik zou nu al naar een ander gaan. Dan betaal je ff wat meer, maar daar heb je veel meer aan.
ohja die lui zitten overal :roflol:
mijn gym is redelijk hardcore :D kging op een dbb'er af....
Redelijk? Alles in huis om hardcore te trainen. OL schijven tot 1500kg dumbbells tot 60kg en nog veel strongman onderdelen Dubbele squatrekken en benchrekken. Jij bent ook niet snel tevreden. :D

Terug
Naar boven