MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Thnx! Alleen de manier waarop was 100% niks...
Nog wat %'en vet eraf en dan komende winter gaan bulken - deze meid wil er gespierd op staan op haar 30e!

Ik ben zó ontzettend blij dat ik een normaal postuur heb tegenwoordig - kost me alleen een fortuin aan nieuwe broeken...
als je van de winter gaat bulken ben je op je 30ste in de bulk,steenbok!

• Topic Starter Topic Starter
Klopt: dat wordt een lekkere kerst, oud&nieuw, eigen verjaardag en verjaardag vriendlief!
Dat hoef ik niet zozeer op te letten dat ik eet, alleen wat ik eet! En da's alweer een stuk makkelijker...

Leuke foto!!

Klopt: dat wordt een lekkere kerst, oud&nieuw, eigen verjaardag en verjaardag vriendlief!
Dat hoef ik niet zozeer op te letten dat ik eet, alleen wat ik eet! En da's alweer een stuk makkelijker...

Niks lekkerder dan bulken op kerstpakketten en kerstdiners, haha!
Lekker schransen en je toch niet gruwelijk schuldig voelen omdat je weet dat je gisteren, vandaag en morgen weer vet zwaar gaat trainen :D

Gezien het feit dat ik me nu al schuldig voel na het eten van ProteinBlock moet er nog wel een knopje 'om'...

@YinYang: thnx voor het compliment!
Heb alleen nog even geen tijd om die oude foto's op te zoeken helaas..

nice pic dwarf! mooie slanke taille!!

Side bent 20-20-20-20-20 12
Calf raise 20-20-20-20-20 blok 9
Schuin bankdrukken 20-20-20-15-15 17,5 (totaal)
Pulldown in nek 20-20-20-18-15 blok 4
Nekpress 20-20-20-20-20 EZ
Barbellcurl - EZ+5 (totaal)
Triceps extension 20-20-20-20-20 schijf van 5 (;))
Liggende legpress 20-20-20-20-20 blok 6

Was een zware training - die eigenlijk een stuk minder zwaar had kunnen zijn (volgende keer niet 3 wijntjes en een halve zak chips op vrijdagavond naar binnen gooien als ik op zaterdag ga trainen!).
Volgens mij wil mijn lijf ook niet meer al te gek eten: darmen waren vanochtend helemaal overhoop door de chips & wijn (was wel balsamico-light chips...).
Bij het bankdrukken begon ik echt pijnscheuten in m'n hoofd te krijgen: tanden op elkaar, doorzetten en volgende keer minder zooi de avond van tevoren :D
Jammer van die barbellcurl (nou ja: EZ-curl), na 3 reps kreeg ik dat ding echt niet meer in bedwang... heb ze helemaal laten zitten...

Had ik al gemeld dat ik morgen (op relaxed tempo) een eindje ga fietsen met m'n moeder? We doen het grote rondje...

Nette foto's! Enne, goede morgen kt op een zaterdag!!!!! Ik doe het je niet na hoor!

Nette foto's! Enne, goede morgen kt op een zaterdag!!!!! Ik doe het je niet na hoor!

Vind zaterdag en zondag juist de allerfijnste dag. Vooral maandag t/m woensdag is het 's avonds zo druk in de gym dat het bijna niet leuk meer is. Maar in het weekend is het bijna uitgestorven, echt heerlijk.

Je bent wel een bikkel hoor! ja... die wijntjes zijn verleidelijk! Ze beginnen ook al tegen mij te praten... :p

Was dat nou voor een foto

post is een deftige in bikini ofzo

je doet mee met beachproof komaan

Was dat nou voor een foto

post is een deftige in bikini ofzo

je doet mee met beachproof komaan

Op de eerste pagina staat een foto met bikini hoor!
En aangezien ik over 2 weken op vakantie ben komt de volgende bikini-foto eerder dan de andere dames... dus in dat opzicht heb je geluk...

Als je de giga-gesprekken had gevolgd dan wist je ook waarom ik een foto in jurk heb gepost...

Je bent wel een bikkel hoor! ja... die wijntjes zijn verleidelijk! Ze beginnen ook al tegen mij te praten... :p
Thnx!
Ben op dit moment bij m'n ouders, en die snappen het nog niet helemaal... Gisteravond naar ze toe gegaan (straks samen naar Rotterdam: Leontien's Ladies Ride fietsen, 65 km) en het enige wat ze aan me konden slijten was groene thee...
Zelf zaten ze aan een gevulde koek (vers! jammie! Euhh.. oh nee: hè BAH! :p) en later aan de Jägermeister...
Netjes NightProtein naar binnen geschoven, ondertussen zijn ze dat wel gewend, dus daar geen commentaar (meer) op.

Het is idd net of je lijf die vette zooi niet meer wil, na een junkdag voel ik me ook nooit zo lekker.:(

Terug
Naar boven