- Waardering
- 1.339
Waarom wel?toch snap ik die sinaasappels nog niet voor je training? waarom geen banaan?
En ik wissel graag af met fruit - de rabarber ligt thuis al klaar!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom wel?toch snap ik die sinaasappels nog niet voor je training? waarom geen banaan?

Hij?
Denk het niet...
Had het er pas over: dat 'ie wel erg mager is (1.98m, 68 kg, 6% BF).
Hij: ik kan doen wat ik wil, ik word toch niet zwaarder
Ik: Oh? Zal ik je het tegendeel bewijzen?
Hij: Nee, laat maar.
Ofwel: dat wordt niks...

Voordat ik begon zat ik op 62kg bij 1.94m. Erg vergelijkbaar. Waarschijnlijk ook een snelle stofwisseling, moet je gewoon 2x zoveel eten dan een normaal mens.
maar ziet er erg nice uit !zit een telefoon voor je hoofdmaar ziet er erg nice uit !

Ik ben er nu van overtuigd: er zijn meer dikke vrouwen op de wereld, dan dikke mannnen...

Thnx! De complimentjes hier doen me goed...
Ik ga eens zoeken naar foto's van 2 jaar geleden, niet alleen voor jullie - ook goed voor mijn ego
(bijna 20 kg zwaarder en stukken lagere spiermassa)

Dankjewel!
Het is eigenlijk een heel oude jurk, bewaard omdat ik 'm ooit nog eens wilde passen...

Dankjewel!
Het is eigenlijk een heel oude jurk, bewaard omdat ik 'm ooit nog eens wilde passen...
Thnx! De complimentjes hier doen me goed...
Ik ga eens zoeken naar foto's van 2 jaar geleden, niet alleen voor jullie - ook goed voor mijn ego
(bijna 20 kg zwaarder en stukken lagere spiermassa)
20? Jij hebt je eigen beachproof contest afgelopen 2 jaar al gewonnen! Leuke foto! Mooi slank!