- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij voorkeur niet...

Ik kan wel schreeuwen voor je maar dat hoor je toch niet, trouwens schreeuwen mag niet bij f4f dan krijg je troubelsBij voorkeur niet...
Liever nog had ik iemand naast me staan die stond te schreeuwen dat ik nog één rep meer kan maken, en nog één! Morgen eens kijken naar een hardcore-gym hier in de buurt - F4F is in dat opzicht niet precies wat ik zocht...

I know, I know... vandaar dat ik ergens anders ga kijken - in het ergste geval betaal ik een tijdje dubbel (F4F en andere gym)...Ik kan wel schreeuwen voor je maar dat hoor je toch niet, trouwens schreeuwen mag niet bij f4f dan krijg je troubels![]()
Een tipje als je wat anders hebt gevonden en het bevalt, moet je juist geluid maken met trainen 9 van de 10 keer vragen ze dan of je ergens anders wilt gaan trainen en krijg je je geld terug. Bij ons al 2 keer gebeurdI know, I know... vandaar dat ik ergens anders ga kijken - in het ergste geval betaal ik een tijdje dubbel (F4F en andere gym)...

bbrows, pendlay bb row, pull up,chin up, db row, tbar row,cable rowOk, training ging nog best aardig, op het eind was ik wel kapot en verging van de honger - zonde van het bankdrukken...
Side bent
12 kg dumbbells: 5*20
Recumbrent legpress
Blok 4: 1*10
Blok 5: 1*20
Blok 6: 5*20
Ha!
Standing Calf raise
Blok 8: 1*10
Blok 9: 5*20
Pulldown
Blok 4:
1*20
4*15
Moet wat harder werken aan m'n lats... dit schiet niet op
Iemand tips / ideeën?
Nekpress
EZ-bar:
4*20
1*17
Oef!
BB-curl
EZ-bar: 5*20
Triceps-extensions
Schijf van 5
5*20
Schuin bankdrukken
15 kg:
1*18
1*13
...en toen was ik totaal op, honger etc. Nu ben ik thuis.

maar een neckpress met ez
?grrrr... pullen & chinnen: ik wil het zo graag kunnen, maar het schiet voor geen meter opbbrows, pendlay bb row, pull up,chin up, db row, tbar row,cable row
that will do dwarfiemaar een neckpress met ez
?

Ik heb 'm al laten beloven dat hij aan het sporten gaat tegen de tijd dat hij niet meer onbeperkt kan eten wat hij wilDaarom moet je die vriend van je een schop onder zn reet geven zodat die je kan helpen met chinnenMaar geloof me ! het is echt geen vereiste om je lats te laten groeien
examen zei jelaten we zeggen dat het minder ging dan het proefexamen(90%)
Dacht je dat ik zo snel bij 'm opgaf...

Een tipje als je wat anders hebt gevonden en het bevalt, moet je juist geluid maken met trainen 9 van de 10 keer vragen ze dan of je ergens anders wilt gaan trainen en krijg je je geld terug. Bij ons al 2 keer gebeurd![]()

Valt wel mee hoor ik mag iig wel de foto's in de gym maken

...zal wel meevallen: als 'ie goed leest weet 'ie dat ik vrijwel alleen maar positief over 'm bericht!Kijk maar uit dat jouw vriend jouw berichtjes niet hier leest
Straks denkt hij dat hij binnenkort ingeruild wordt voor een jonge griekse god (in ieder geval het lichaam)
Absoluut! Ik merk vooral nu in deze week dat het de goede kant op gaat met m'n lijf: begin al leuke ideeën te krijgen voor de laatste foto
![]()

Muscles my dearStraks bellen om een afspraak te maken met de sportdiëtist (wordt lekker vergoed door zorgverzekering) - ben erg benieuwd wat vet% nu is... op de een of andere manier ben ik weer terug op 65 kg
Kijken of ik het voor elkaar krijg om vandaag naar de 'hardcore' sportschool te gaan die ik op het oog heb...