MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Echte hardcore, je bent ook niet te stoppen he:p

• Topic Starter Topic Starter
Echte hardcore, je bent ook niet te stoppen he:p
Bij voorkeur niet... ;)

Liever nog had ik iemand naast me staan die stond te schreeuwen dat ik nog één rep meer kan maken, en nog één! Morgen eens kijken naar een hardcore-gym hier in de buurt - F4F is in dat opzicht niet precies wat ik zocht...

Bij voorkeur niet... ;)

Liever nog had ik iemand naast me staan die stond te schreeuwen dat ik nog één rep meer kan maken, en nog één! Morgen eens kijken naar een hardcore-gym hier in de buurt - F4F is in dat opzicht niet precies wat ik zocht...
Ik kan wel schreeuwen voor je maar dat hoor je toch niet, trouwens schreeuwen mag niet bij f4f dan krijg je troubels:D

Ik kan wel schreeuwen voor je maar dat hoor je toch niet, trouwens schreeuwen mag niet bij f4f dan krijg je troubels:D
I know, I know... vandaar dat ik ergens anders ga kijken - in het ergste geval betaal ik een tijdje dubbel (F4F en andere gym)...

I know, I know... vandaar dat ik ergens anders ga kijken - in het ergste geval betaal ik een tijdje dubbel (F4F en andere gym)...
Een tipje als je wat anders hebt gevonden en het bevalt, moet je juist geluid maken met trainen 9 van de 10 keer vragen ze dan of je ergens anders wilt gaan trainen en krijg je je geld terug. Bij ons al 2 keer gebeurd;)

Ok, training ging nog best aardig, op het eind was ik wel kapot en verging van de honger - zonde van het bankdrukken...

Side bent
12 kg dumbbells: 5*20

Recumbrent legpress
Blok 4: 1*10
Blok 5: 1*20
Blok 6: 5*20
Ha!

Standing Calf raise
Blok 8: 1*10
Blok 9: 5*20

Pulldown
Blok 4:
1*20
4*15
Moet wat harder werken aan m'n lats... dit schiet niet op
Iemand tips / ideeën?

Nekpress
EZ-bar:
4*20
1*17
Oef!

BB-curl
EZ-bar: 5*20

Triceps-extensions
Schijf van 5 ;)
5*20

Schuin bankdrukken
15 kg:
1*18
1*13
...en toen was ik totaal op, honger etc. Nu ben ik thuis.
bbrows, pendlay bb row, pull up,chin up, db row, tbar row,cable row ;)

that will do dwarfie :D maar een neckpress met ez :o?

bbrows, pendlay bb row, pull up,chin up, db row, tbar row,cable row ;)

that will do dwarfie :D maar een neckpress met ez :o?
grrrr... pullen & chinnen: ik wil het zo graag kunnen, maar het schiet voor geen meter op :(

Die EZ-bar was al zwaar genoeg om 5*20 hh mee te maken! Ding weegt 8 kg ofzo?

Hoe ging je examen trouwens?

Daarom moet je die vriend van je een schop onder zn reet geven zodat die je kan helpen met chinnen :D Maar geloof me ! het is echt geen vereiste om je lats te laten groeien ;)

examen zei je :rolleyes: laten we zeggen dat het minder ging dan het proefexamen(90%)

Daarom moet je die vriend van je een schop onder zn reet geven zodat die je kan helpen met chinnen :D Maar geloof me ! het is echt geen vereiste om je lats te laten groeien ;)

examen zei je :rolleyes: laten we zeggen dat het minder ging dan het proefexamen(90%)
Ik heb 'm al laten beloven dat hij aan het sporten gaat tegen de tijd dat hij niet meer onbeperkt kan eten wat hij wil ;) Dacht je dat ik zo snel bij 'm opgaf...???
Laten we het er op houden dat ik graag definitie op 'm rug wil ;)
Ik hoop dat je toch nog minimaal 75% hebt gescoord...

Al weer helemaal strak bezig? :p
:wave:

Fijn dat ook jij een leuke vakantie hebt gehad.
Ik doe met je inhaal slag mee komende dagen, gezien ik ook 2 weken niet meer in een sportschool heb getraind tijdens mijn vakantie.
Top dat het tot nu toe goed gaat.

Kijk maar uit dat jouw vriend jouw berichtjes niet hier leest :)
Straks denkt hij dat hij binnenkort ingeruild wordt voor een jonge griekse god (in ieder geval het lichaam)

Kijk maar uit dat jouw vriend jouw berichtjes niet hier leest :)
Straks denkt hij dat hij binnenkort ingeruild wordt voor een jonge griekse god (in ieder geval het lichaam)
...zal wel meevallen: als 'ie goed leest weet 'ie dat ik vrijwel alleen maar positief over 'm bericht!

Straks bellen om een afspraak te maken met de sportdiëtist (wordt lekker vergoed door zorgverzekering) - ben erg benieuwd wat vet% nu is... op de een of andere manier ben ik weer terug op 65 kg :eek:
Kijken of ik het voor elkaar krijg om vandaag naar de 'hardcore' sportschool te gaan die ik op het oog heb...

Straks bellen om een afspraak te maken met de sportdiëtist (wordt lekker vergoed door zorgverzekering) - ben erg benieuwd wat vet% nu is... op de een of andere manier ben ik weer terug op 65 kg :eek:
Kijken of ik het voor elkaar krijg om vandaag naar de 'hardcore' sportschool te gaan die ik op het oog heb...
Muscles my dear ;)

Terug
Naar boven