Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Ik heb vanavond een proeftraining bij een hardcore sportschool - gisteren zag ik er alleen maar van die hele brede gasten trainen...
Voordeel is wel dat ze een squatrek e.d. hebben, en fatsoenlijke begeleiding... de eigenaar is meervoudig kampioen... da's wel wat anders dan F4F!

Dan moet je toch juist stuiteren van enthousiasme?! :D

Nou heb ik zeer weinig te klagen ondanks dat ik bij een health centre train, maar een hardcoregym blijft toch het allerlekkerst om te trainen.
Vind ik dan. :)
Dat er alleen maar brede gasten trainen is toch juist een goed iets?
Of gaat jouw lieftallige ecto daar problemen mee hebben? :p

• Topic Starter Topic Starter
Die ecto vindt het allemaal prima (mits ik oppas dat die brede gasten me niet omver lopen).
Ik heb gisteren toen ik even kwam kijken aangegeven wat ik graag wil (en dat ze bij F4F niet snappen dat een vrouw wil aankomen ipv afvallen), en nou hoop ik dat ik vanavond niet over m'n eigen voeten struikel / domme dingen zeg / mezelf vertil etc. etc.
Ik durf niet eens m'n XXL-hempje aan te trekken vanavond :rolleyes:

Gewoon jezelf zijn. :)
De meesten zullen het juist top vinden dat je wilt gainen en er alleen maar begrip voor hebben dat je misschien liever daar traint dan bij F4F.
Maak je niet zo druk meid.
Zo hoog is die drempel niet hoor, zelfs een dwergje als jij moet daar makkelijk overheen kunnen.. ;)

Zo hoog is die drempel niet hoor, zelfs een dwergje als jij moet daar makkelijk overheen kunnen.. ;)

Struikelend? :p
Ik zie het al helemaal voor me...

Vanavond laat ik wel weten hoe het was, en wat ze van m'n trainingsschema vinden dat ik van MikeDiesel heb gekregen.
Eigenaar van de tent vond het wel geinig dat ik de sportschool heb gevonden via DBB ;)

Volgens mij ben ik [Link niet meer beschikbaar]...

Zojuist terug van training bij de hardcore gym, en dat beviel eigenlijk best wel - afgezien van de enige andere vrouwelijke bezoeker die ik tegenkwam die meteen vroeg of ik ook voor BodyPump kwam - nee natuurlijk niet! :p

Ik weet alleen niet meer wat ik allemaal gedaan heb, heb 1,5 uur persoonlijke begeleiding gehad - en het schema van MikeDiesel is niet goed bevonden (schijnt een powerlift-schema te zijn).

Even het vermelden waard:
Squat
20 x 20kg, 12x30kg, 10x35kg, 8x37,5kg, 8x40kg - ging behoorlijk lekker!

Mijn BF% werd geschat op 23/24% - ik vind dat prima! Hopelijk zegt de meting dat maandag ook... (John zag een reële kans dat ik het podium op kan over een jaartje of zo, ik heb 'm maar uitgelachen..)
Last but not least heb ik maar een abo van een maand aangeschaft, van F4F heb ik geleerd om eerst eens rustig rond te kijken en te trainen en dan pas een definitieve beslissing te maken...

eindelijk een fatsoenlijke gym ! nooit geen ez-bar meer voor deadlift en neckpress ;)

Ik zag in een flits : volgens mij ben ik verliefd. Snel kijken ......gaat het om een stuk ijzer:(

Zojuist terug van training bij de hardcore gym, en dat beviel eigenlijk best wel - afgezien van de enige andere vrouwelijke bezoeker die ik tegenkwam die meteen vroeg of ik ook voor BodyPump kwam - nee natuurlijk niet! :p

Ik weet alleen niet meer wat ik allemaal gedaan heb, heb 1,5 uur persoonlijke begeleiding gehad - en het schema van MikeDiesel is niet goed bevonden (schijnt een powerlift-schema te zijn).

Squat

Mijn BF% werd geschat op 23/24% - ik vind dat prima! Hopelijk zegt de meting dat maandag ook... (John zag een reële kans dat ik het podium op kan over een jaartje of zo, ik heb 'm maar uitgelachen..)
Last but not least heb ik maar een abo van een maand aangeschaft, van F4F heb ik geleerd om eerst eens rustig rond te kijken en te trainen en dan pas een definitieve beslissing te maken...

Klinkt goed zeg, ik zeg: meteen wisselen van sportschool!

En dat van dat 23/24% en de podium-opmerking is ook super zeg!

Klinkt goed zeg, ik zeg: meteen wisselen van sportschool!

En dat van dat 23/24% en de podium-opmerking is ook super zeg!

Eerst even kijken hoe lekker het daar traint natuurlijk ;)
Daarbij zit ik dan wel tot het eind van het jaar met 2 sportscholen... al denk ik dat ik daar wel overheen kom.

Ik op het podium? Is wel een flinke ego-boost opmerking, maar zie het nog niet gebeuren...

En wat is de grootste grap van vandaag?
Ik schijn belastingvrij te kunnen sporten bij F4F! Blijkbaar doet m'n werk aan zo'n actie - dat scheelt bijna de helft... :D

En wat is de grootste grap van vandaag?
Ik schijn belastingvrij te kunnen sporten bij F4F! Blijkbaar doet m'n werk aan zo'n actie - dat scheelt bijna de helft... :D
Hah, leuk! is F4F een beetje een deftige gym? Bij ons in België hebben ze die niet dacht ik?

En hoe was de barbeequeee? :meal:

Als ik voor ietsie meer dan een tientje per maand bij een ***-gym binnen mag wandelen, dan ga ik alleen al voor de gratis sauna! Ha!
F4F is echt 3x niks, maar dat wist ik eigenlijk al een paar weken nadat ik daar was begonnen en reacties kreeg op m'n trainingsschema :(

Barbecue was gisteren écht goed: heb onbeschoft zitten bunkeren (voor mijn doen) en het toch verantwoord gehouden - er is in totaal niet meer dan 1 eetlepel saus, 2 stukjes brood en een beetje kruidenboter gegeten...
Vleesconsumptie heb ik me volledig op toegelegd ;)
1 porkspinner (gadver! zat ik toch nog een soort speklap te eten!)
1 Valessburger
1 kipfiletlapje
1/2 hamburger en 1/2 spies
2 lapjes rosbief

en de weegschaal? Hetzelfde als gisteren!

F4F wat is dat?

Squat

*Een traantje rolt over mn gezicht*

Commerciële zooi voor fitness gangers. zie het al.

een hele halve hamburger :eek: pas maar op hoor :aai:

Terug
Naar boven