Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
maandag 6 juli 20.20u: vet% laten meten door de sportdiëtiste... ben gruwelijk benieuwd!

waar doe je dat? zoek er ook nog 1 eigenlijk :P

waar doe je dat? zoek er ook nog 1 eigenlijk :P

Een bedrijf dat diensten en producten aanbiedt op het gebied van zorg, wonen en gezondheid. (van de website van ze...)
Kwam er toevallig voorbij gefietst ;) - even informeren bij zorgverzekeraar: die vergoeden een diëtist :D

:eek!:Zojuist bij een hardcore sportschool wezen kijken... al die brede gasten zijn wel lekker om te zien, al schrikt het wel een beetje af :bang:
Sportschooleigenaar is wel zo'n echte (kampioen, 2-malig)

Morgenavond een proefles, dan kijk ik daarna wel wat ik precies ga doen, al denk ik dat ik gewoon moet beginnen met een proefabo van een maand...

:eek!:Zojuist bij een hardcore sportschool wezen kijken... al die brede gasten zijn wel lekker om te zien, al schrikt het wel een beetje af :bang:
Sportschooleigenaar is wel zo'n echte (kampioen, 2-malig)

Morgenavond een proefles, dan kijk ik daarna wel wat ik precies ga doen, al denk ik dat ik gewoon moet beginnen met een proefabo van een maand...

Niet bang zijn.
Ze zullen vast niet (hard) bijten. ;)

En als het echt hardcore lui zijn zul je er waarschijnlijk nog wat van kunnen opsteken. :)

Eigenaar bood al aan naar m'n trainingsschema te kijken en wellicht verbeteringen aan te geven... Ik ben benieuwd naar morgen - ik zag net een gezicht dat me ergens bekend van voorkwam - weet alleen niet waarvan..

hey leuk! Valt vast mee joh, zeker als ze zien dat je net zo fanatiek bent. Maar je komt uiteindelijk toch voor jezelf en goede begeleiding is dan wel heel mooi meegenomen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik pas m'n jurkje!
En dat terwijl ik weer terug ben op 65kg...

Amai DW! Mijn complimenten, ziet er netjes uit! :rolleyes:

Damn meid ... wat gruwelijk slank taille heb je gekregen ... Netjes :thumbs:

Damn meid ... wat gruwelijk slank taille heb je gekregen ... Netjes :thumbs:

Ik wilde eigenlijk net gaan zeuren over die zwemband die wat naar beneden gezakt is...
Schijnt trouwens goed te zijn (heb ik gelezen) dat je vet 'losser' aanvoelt - wat dat doet het ondertussen :)

Mooi jurkje DW..Hij staat je goed! :thumb:

Thnx voor de complimenten - ik had niet verwacht dat 'ie al goed zou zitten (in Beijing zat 'ie érg strak, maar voor dat geld wilde ik 'm niet laten hangen...)

Taille is super mooi geworden! Meid wat een vooruit gang!

En, hoe ging je meting? :)

Mooi jurkje trouwens. Bewust voor Delftsblauwe kleuren gekozen? :D

En, hoe ging je meting? :)

Mooi jurkje trouwens. Bewust voor Delftsblauwe kleuren gekozen? :D

Meting is komende maandag pas - 6 juli ;)
Op de foto lijkt het Delfts blauw, van dichtbij is het lichtblauw, lichtpaars en zelfs wat streepjes zilver... Niet bewust dus.
:D

Begin wel wat zenuwachtig te worden voor vanavond...

Meting is komende maandag pas - 6 juli ;)
Op de foto lijkt het Delfts blauw, van dichtbij is het lichtblauw, lichtpaars en zelfs wat streepjes zilver... Niet bewust dus.
:D

Begin wel wat zenuwachtig te worden voor vanavond...

Oeps.. data smata :o

Waarom zenuwachtig meid?

Ik heb vanavond een proeftraining bij een hardcore sportschool - gisteren zag ik er alleen maar van die hele brede gasten trainen...
Voordeel is wel dat ze een squatrek e.d. hebben, en fatsoenlijke begeleiding... de eigenaar is meervoudig kampioen... da's wel wat anders dan F4F!

Terug
Naar boven