MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje:
Maandagavond ga ik naar de sportdiëtiste om m'n vetpercentage te laten meten. Waarschijnlijk (de assistente kon het niet met zekerheid zeggen) wordt er dan een tang op m'n huidplooien gezet.
Nou heb ik wat moeite met het inplannen van m'n trainingen van komende week - graag wil ik maandagavond gaan trainen, maar weet niet of dat verstandig is vlak voor de meting?

Na je training houdt je onderhuids vocht vast waardoor je meting niet meer klopt ;)

...dan toch maar op dinsdag trainen - en donderdag kijken dat ik kan trainen vóórdat ik foto's ga maken (ochtendtraining? zijn ze vast blij mee met m'n werk...)
Weet alleen niet of de trainer er dan ook is (wel een goede vent, heb er wel wat aan)...

Of gewoon lekker maandag gaan trainen en zeggen dat ze der rekening mee moeten houden.
Als je trouwens steeds op hetzelfde moment meet, maakt het ook niet veel uit, dan telt alleen de
progressie meting per meting.

Tja, wordt de eerste keer dat m'n vet% daar gemeten gaat worden, dus lijkt me voor de incatie wat het nou is handiger om niet te gaan trainen...

je zegt het zelf al!
vet% is een indicatie. wat zegt het nou?
De spiegel is veel belangrijker

Ja maar nu heb je een strakke kont dus daar is nog maar de helft van over gebleven.

Dat vertelde die 6 kledingmaten minder me ook al ;)
Ach, het is een meting die gratis is (door zorgverzekering vergoed) en ik ben érg nieuwsgierig... kan ik meteen de techniek afkijken om te meten voor vriendlief thuis...

Nieuwe avatar!:D

Ach, varken en koe = vlees, vlees = eiwit, eiwit = spieren!:D Niet te moeilijk denken!:D:D:D
ja, ben weer bij de kapper geweest - mijn haar groeit nogal snel ;)
Als ik dan toch vlees eet, dan liever lekker!
Vandaar ook de 2 stukken rosbief - het is jammer dat de rest ook wilde anders had ik het hele pak leeggegeten...

Gaat goed :d.Ook 'dapper' dat je nu op een andere sportschool zit,is even wennen,maar daarna weet jet niet beter .Beetje rare vraag,maar heb jij nog een junkmaaltijd/dag?

Gaat goed :d.Ook 'dapper' dat je nu op een andere sportschool zit,is even wennen,maar daarna weet jet niet beter .Beetje rare vraag,maar heb jij nog een junkmaaltijd/dag?

...alleen gisteren tijdens de barbecue :o
Ik heb mezelf plechtig beloofd geen alcohol te drinken tot na de Nijmeegse Vierdaagse (weet niet of dat helpt) - op de een of andere manier dúrf ik ook niet te junken (gisteren geen stokbrood of sausjes gehad - alleen salade en vlees).
Vanavond weer naar de nieuwe sportschool, ben vooral érg nieuwsgierig...

Terug
Naar boven