AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Net weer een (heerlijke) zware training gehad: schouders en biceps...
Denk dat ik een nieuwe [Link niet meer beschikbaar]heb gevonden in de sportschool!

Liefde op het eerste gezicht neem ik aan? :D
(Nu wil je zeker nooit meer zonder? ;) )

Ik bench beter en lekkerder dan in die ***-Smith-machine!
Nooit meer zonder!!! En die trainer: hij en ik ouwehoeren dan wel veel - het is echt een topvent - zaterdagochtend ben ik weer met 'm aan het trainen.

Zo te lezen ben je al over je grote-boze-hardcore-gym-angst heen.. ;)

Denk dat het je veel goed zal doen! Veel succes nog! :)

Zo te lezen ben je al over je grote-boze-hardcore-gym-angst heen.. ;)

Denk dat het je veel goed zal doen! Veel succes nog! :)
Thnx!
Was vanavond ook wel weer spannend om binnen te lopen, maar ze zien idd dat ik serieus ben...

Jeej, fijn dat de nieuwe gym echt bevalt!

En Smithrek is idd een dikke
icon13.gif
.

Succes, nog 1 dagje warm :zweet: weer en dan word het weer iets koeler.

Heel cool: vriendlief trakteert in november op een concert van Muse! :D
Zorgen dat ik in september het nieuwe album heb (cadeautje voor hem dan...) - weten we in ieder geval wat ze spelen ;)

Minder cool: gisteren véél te weinig gegeten (reken ik net zo uit...)

Laatst bewerkt:

Morgen pas weer naar de sportschool (10.00u), zondag een flinke wandeling en dan zien we wel wat er voor weer na het weekend is ;)
Hittegolf of niet: ik train niet minder zwaar!
(gisteren lat pulldowns met 40 kg: heerlijk!)

Pfff, kan echt niet wachten... Bij mij is er 0,0 regen gevallen, geen onweer geweest, dus tis nog net zo erg als gisteren :(

Morgen pas weer naar de sportschool (10.00u), zondag een flinke wandeling en dan zien we wel wat er voor weer na het weekend is ;)
Hittegolf of niet: ik train niet minder zwaar!
(gisteren lat pulldowns met 40 kg: heerlijk!)

Lekkere latpully!

Thnx!

Net gegeten, en ik krijg niet eens genoeg binnen... (gezien wat ik eigenlijk zou moeten eten...)

Wel smakelijk zitten lachen samen met vriendlief toen ik het er over had wat voor pm's ik vandaag gekregen heb: o.a. of ik wel eens vreemdga. Natuurlijk niet! (en waarom zou je iemand willen waarvan je weet dat die vreemd zou gaan vraag ik me af???)
Was wel érg lachen tijdens het eten :D

Straks lekker film kijken & bank hangen - hij met bier, ik met groene thee
:popcorn:

Thnx!

Net gegeten, en ik krijg niet eens genoeg binnen... (gezien wat ik eigenlijk zou moeten eten...)

Wel smakelijk zitten lachen samen met vriendlief toen ik het er over had wat voor pm's ik vandaag gekregen heb: o.a. of ik wel eens vreemdga. Natuurlijk niet! (en waarom zou je iemand willen waarvan je weet dat die vreemd zou gaan vraag ik me af???)
Was wel érg lachen tijdens het eten :D

Straks lekker film kijken & bank hangen - hij met bier, ik met groene thee
:popcorn:
Haha wat een vraag zeg, gelukkig gaat je mannie er goed mee om. Ik wil ook een biertje lekker koud:(

Haha wat een vraag zeg, gelukkig gaat je mannie er goed mee om. Ik wil ook een biertje lekker koud:(

Die weet dat ik gek op 'm ben (en dat ik soms aan het kwijlen ben achter de pc vanwege het fysiek van sommige BB'ers) en dat ik 'm écht niet kwijt wil.
Na de contest weer aan het bier?

Die weet dat ik gek op 'm ben (en dat ik soms aan het kwijlen ben achter de pc vanwege het fysiek van sommige BB'ers) en dat ik 'm écht niet kwijt wil.
Na de contest weer aan het bier?
Nee hoor ik drink maar een keer per week 1 biertje soms 2. Ben meer een whiskey man:p

Ben je nu al gemeten?
Ben benieuwd?

Maandagavond meten = weten...
Ik ben weer terug op 64 kg, dus ben zelf ook razend benieuwd!

Terug
Naar boven