XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Klaar nu eerst een:
20087315321ijsje342b.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijke training gehad vandaag: schouders en een beetje rug (trainer wilde me sparen aangezien ik morgen 40 km. ga lopen).

De lol is dat hij ziet dat ik er écht voor ga, en hij heeft zin om mij volgende jaar groter en droger te laten zijn - :D

Ik heb de helft niet onthouden, wat ik wel onthouden heb:
Neckpresses: 3 setjes met 25 kg
Shrugs: 3 setjes met 25 kg (per hand!)
Frontraises: 4*12 met 5 kg dumbbells
Weet de oefening niet (zelfde als latpully, maar dan aan voorkant): 4*12 35 kg
Weet de oefening niet (soort oefening als roeibeweging) 3*12 35 kg
Heb wel meer gedaan, maar op dit moment houd ik zelf niet bij wat ik doe - dat doet hij...

Man! Dit voelt lekker - kreeg zelfs al een complimentje van de sportschoolhouder (meervoudig wereldkampioen BB), die m'n trainer wat specifieke oefeningen vertelde voor m'n gluten (daar houd ik blijkbaar vocht vast, ik vond het gewoon een zwemband...)

Dinsdag weer trainen! :D

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Ik niet ;)
Donderdag foto's laten maken, misschien daarna....

Lopen gisteren ging best goed, op een paar minpuntjes na:
- ik liep met een groep mee die allemaal een looptempo hebben die hoger ligt dan het mijne
- mijn hakken vonden het toch niet zo lekker dat ik weer een flinke wandeling ging maken
- ik kwam pas vrij laat erachter dat ik een blaartje aan het lopen was op m'n teen (bovenkant teen)

Nu dus m'n benen die wat gaar zijn, en voeten die wederom aan het genezen zijn...
Eigenlijk moet ik nu aan het werk, maar ik krijg net inspiratie om 'voorbeelden' te zoeken voor mijn foto's van donderdag... :rolleyes:

Ik vind mijn hele bovenarm wel behoorlijk breed, zonder dat daar nou écht flinke spieren zitten...
Ik heb niet recentelijk de huidplooimeter gebruikt - vanavond heb ik een afspraak met een sportdiëtiste die mijn vet% gaat meten. Als het goed is gebruikt ze ook een huidplooimeter, dus dan weet ik meer ;)

En dat ijsje: ach, mij doet het niet zoveel... ;)
Een goed glas whisky, daar doe ik bijna een moord voor!
(ik heb mezelf plechtig beloofd geen alcohol te drinken tot na de Nijmeegse vierdaagse)

Ja,los gezien van wat je vetpercentage dan wordt,vind je zelf dat ze zijn geslonken zeg maar?:pGewoon nieuwsgierig hoor.Bij mij zijn mijn triceps ook wel een aardig zwak punt.

Jawel, wel ietsje denk ik...
Gruwelijk langzaam, maar toch ;)

Dat is toch geweldig :d.

Ik moet er naar zoeken (verminderde omvang bovenarmen), dus écht geweldig... mwah...
eerst meer verschil zien ;)

@#!$##$%$#!&&%$@!!

Diëtiste belt net: ze zijn de huidplooimeter kwijt (verhuizing) en tot nader bericht kan de afspraak niet doorgaan vanavond.

<insert willekeurige reeks scheldwoorden>

ik HAAT het wanneer ik ergens op reken en het gaat niet door!

@#!$##$%$#!&&%$@!!

Diëtiste belt net: ze zijn de huidplooimeter kwijt (verhuizing) en tot nader bericht kan de afspraak niet doorgaan vanavond.

Jee het zit je niet mee.......echt kl*te waneer je ergens op rekent en het gaat niet door.. Nog ff de tanden op elkaar meid;)

Jee het zit je niet mee.......echt kl*te waneer je ergens op rekent en het gaat niet door.. Nog ff de tanden op elkaar meid;)

Ik ben wel blij als ik in de spiegel kijk enzo, en toch kon ik wel bijna janken toen ik aan de telefoon zat: ik had zó gerekend op een 'echte' meting vanavond (en niet op de gok of m'n vriend het goed doet thuis)...
*GRMBL!*

Dat wordt dan maar vanavond Swordfish kijken met vriendlief (en groene thee) op de bank... ;)

:D

Nog ff door bijten:clap::thumbs::clap::thumbs::clap::thumbs::clap::thumbs::clap::thumbs: komt vast goed met jou!! je gaat SUPER:)

Thnx!

Omdat ik (eigenlijk) niet aan emo-eten doe heb ik mezelf net getrakteerd op een cappuccino-shake met magere melk - ijskoffie! :lick:

@#!$##$%$#!&&%$@!!

Ik ook....

ben gewoon gisteren ongesteld geworden,
over ergens niet op rekenen gesproken :grumble:

Ik ook....

ben gewoon gisteren ongesteld geworden,
over ergens niet op rekenen gesproken :grumble:

Ik leef met je mee!
Alle rottigheden die maandelijks zijn daar vermoei ik mijn lezers niet eens mee - ik zeur wel over andere dingen ;)

Anders vraag je het eens in je nieuwe sportschool?Hoef je er ook niet speciaal voor om.

Anders vraag je het eens in je nieuwe sportschool?Hoef je er ook niet speciaal voor om.

Die kunnen alleen meten met zo'n weegschaal - die heb ik thuis ook eentje (en wil geloof ik niet meer van de 32% af!). Ik geloof niet zo hard dat die dingen betrouwbaar zijn, vandaar dat ik bedacht dat ik naar een diëtiste kan daarvoor - het kost me niks en het geeft iig een goede indicatie (en wat aanwijzingen voor vriendlief hoe hij moet meten)...
Helaas - wachten tot ze de huidplooimeter hebben teruggevonden...

Welk stelletje idioten raakt dingen kwijt tijdens de verhuizing! Ze weten al ruim een week dat ik vanavond een afspraak heb!

Terug
Naar boven