Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een goed glas whisky, daar doe ik bijna een moord voor!

Whisky is ook wat ik het meeste mis op dit moment... maar ik riskeer het niet want als ik nu één fles in huis haal gaat die eraan met alle gevolgen van dien![]()
Jammer,je zou verwachten dat ze wel een huidplooimeter hebben.Maar ja,jammer inderdaad.
Ik heb maar één dietiste gehad die een huidplooimeter had,dat meette ze standaard op.De anderen hadden allerlei stickers wat je op moest plakken,11 euro per keer.
Ze hebben dus wel een huidplooimeter, alleen wáár dat ding is, dat is een raadsel...
Ik heb ook aangegeven verder geen dieet ofzo van ze te willen - mijn ervaringen met diëtisten zijn dermate slecht (zie openingspost) dat ik meer vertrouwen heb in DBB en mijn trainer. Mijn enige andere diëtiste meette me ook door mbv plakkers - heb wel het idee dat dat ook accuraat was...
ok dat is weer een nieuwe methode voor mij
Wijntje is niet slecht hoor kan je best wel eens een keertje drinken
wordt je niet vet van
Goh,wat heb ik toch een geluk dat ik alcohol helemaal niet lust.

Heb ik lekker een ***-humeur gehad door de sportdiëtiste die de huidplooimeter kwijt was door de verhuizing... Ze hebben 'm teruggevonden!
Ofwel: vanavond alsnog laten meten.
Ben ik nou blij?![]()

Idd!

Die Nijmeegse vierdaagse ziet er me niet om mee te lachen uit. Ken niet veel mensen die 4 x 40km zouden kunnen bolwerken.
Gadverdamme..wat heb jij een pech zeg...als ik jou was ging ik toch effe zoeken of en in de buurt niet iemand zit die het wel goed kan
De diëtiste was net zo ervaren met huidplooien meten als mijn vriend!
30,8%