Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Jammer,je zou verwachten dat ze wel een huidplooimeter hebben.Maar ja,jammer inderdaad.

Ik heb maar één dietiste gehad die een huidplooimeter had,dat meette ze standaard op.De anderen hadden allerlei stickers wat je op moest plakken,11 euro per keer :eek:.

• Topic Starter Topic Starter
Whisky is ook wat ik het meeste mis op dit moment... maar ik riskeer het niet want als ik nu één fles in huis haal gaat die eraan met alle gevolgen van dien :D

Ik heb een héle mooie [Link niet meer beschikbaar] staan, en weet me iedere keer weer in te houden...
Na m'n studententijd heb ik het principe ingesteld om door de week niet te drinken, en de laatste tijd train ik teveel in de weekenden (zowel KT als voor de vierdaagse) om te drinken.
Na de vierdaagse gaat er weer een glaasje uit die fles hoor!

Yammie :p Ik heb me ook voorgenomen te minderen met drinken na mijn studententijd maar ik moest weer zonodig gaan doctoreren dus voor mijn 28ste ben ik daar ook niet van af :D

Jammer,je zou verwachten dat ze wel een huidplooimeter hebben.Maar ja,jammer inderdaad.

Ik heb maar één dietiste gehad die een huidplooimeter had,dat meette ze standaard op.De anderen hadden allerlei stickers wat je op moest plakken,11 euro per keer :eek:.

Ze hebben dus wel een huidplooimeter, alleen wáár dat ding is, dat is een raadsel...
Ik heb ook aangegeven verder geen dieet ofzo van ze te willen - mijn ervaringen met diëtisten zijn dermate slecht (zie openingspost) dat ik meer vertrouwen heb in DBB en mijn trainer. Mijn enige andere diëtiste meette me ook door mbv plakkers - heb wel het idee dat dat ook accuraat was...

Ze hebben dus wel een huidplooimeter, alleen wáár dat ding is, dat is een raadsel...
Ik heb ook aangegeven verder geen dieet ofzo van ze te willen - mijn ervaringen met diëtisten zijn dermate slecht (zie openingspost) dat ik meer vertrouwen heb in DBB en mijn trainer. Mijn enige andere diëtiste meette me ook door mbv plakkers - heb wel het idee dat dat ook accuraat was...

Stickers plakken (voor korting net als de AH?)
Heb ik nog nooit van gehoord?

Wanneer is de Nijmeegse Vierdaagse nou precies?

21 t/m 24 juli is de Nijmeegse Vierdaagse - daarna ga ik ook weer eens een lekker wijntje / whisky drinken!

De vet% meting is vergelijkbaar als op deze afbeelding, met als enige verschil dat bij mij de stickers op m'n voet / enkel werden geplakt.

ok dat is weer een nieuwe methode voor mij
Wijntje is niet slecht hoor kan je best wel eens een keertje drinken
wordt je niet vet van

ok dat is weer een nieuwe methode voor mij
Wijntje is niet slecht hoor kan je best wel eens een keertje drinken
wordt je niet vet van

Weet ik, vind ik héérlijk!
Probleem is vaak om het dan bij eentje te houden (want: als de fles open is dan kan ik zoveel weg gooien) en ik vind trainen niet zo lekker wanneer ik de avond van tevoren heb gedronken (ook al was het weinig).

Goh,wat heb ik toch een geluk dat ik alcohol helemaal niet lust :p.

Heb ik lekker een ***-humeur gehad door de sportdiëtiste die de huidplooimeter kwijt was door de verhuizing... Ze hebben 'm teruggevonden!

Ofwel: vanavond alsnog laten meten.

Ben ik nou blij? :yes:

Idd!
Ik had natuurlijk aan kunnen bieden m'n eigen (plastic) huidplooimeter mee te nemen, maar daar dacht ik aan de telefoon vanochtend natuurlijk niet aan :rolleyes:

Nu lekker broccolisoep maken: ik heb honger en trek het niet nog een uur zonder eten...

Die Nijmeegse vierdaagse ziet er me niet om mee te lachen uit. Ken niet veel mensen die 4 x 40km zouden kunnen bolwerken.

:janken::huilen::janken:
De diëtiste was net zo ervaren met huidplooien meten als mijn vriend!

30,8%

Ik zeg het niet (ik zei het toch niet doen) o heb ik het toch gezegt :)

Terug
Naar boven