- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd jullie graag op de hoogte van vanalles!

Ik houd jullie graag op de hoogte van vanalles!
Dan blijft het voor mij ook leuk...

Als ik thuis ben zal ik die foto van gisteren eens neergooien, met m'n zwarte jurk... op m'n werk kan ik geen foto's van m'n telefoon afhalen, laat staan op Internet zetten.
Hij gaat lekker![]()
De oplettende lezer had opgemerkt dat ik die pas online kan zetten wanneer ik weer thuis ben...

De oplettende lezer had opgemerkt dat ik die pas online kan zetten wanneer ik weer thuis ben...
(en dat is vanavond pas na het trainen!)

Issie lekker?!Spannend... misschien samen met dressed black op de foto, jij in je black dress.![]()

Issie lekker?!
OT: startpost weer eens aangepast, nog even en jullie weten echt alles over me!![]()

Is dat erg?dirty mind jij
nog even en er staat voor elke centimeter dat je lang bent een post in je topic![]()
Wel gezellig hier dus niet ergIs dat erg?
Trouwens...
A dirty mind is a joy forever!

Lekker sterk wel. Hij wil maar geen foto van zijn cocosnoten posten, vroeg ik al meerdere malen naar.Issie lekker?!
OT: startpost weer eens aangepast, nog even en jullie weten echt alles over me!![]()
Maar uhhh, wat moet je vriend er niet van denken allemaal dat gestaar naar brede mannen?

Lekker sterk wel. Hij wil maar geen foto van zijn cocosnoten posten, vroeg ik al meerdere malen naar.
Maar uhhh, wat moet je vriend er niet van denken allemaal dat gestaar naar brede mannen?

Hij?Misschien geïnspireerd raken om ook te beginnen met trainen.![]()

Voordat ik begon zat ik op 62kg bij 1.94m. Erg vergelijkbaar. Waarschijnlijk ook een snelle stofwisseling, moet je gewoon 2x zoveel eten dan een normaal mens.

normaal is het andersomje hebt wel een ongelofelijke drive , impressive!
Alleen wacht er een vergadering over 20 minuten![]()
Thnx...
Maar moest je me daar nou aan helpen herinneren?!
Ik denk dat ik morgen maar een dagje 'thuiswerken' doe - uitkomst vergadering uitwerken (heb ik de komende 2 weken helemaal niks meer te doen op kantoor), en bijkomen van het gezeur wat zometeen gaat komen. Gelukkig straks trainen, heb alleen nog geen ruimte in m'n maag voor de sinaasappels (maar die kunnen ook na m'n training).