XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Zo zo, jij gaat helemaal los in de gallery.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
gaat goed he dwarvie,
tijd voor nieuwe foto's :D :bow:

Als ik thuis ben zal ik die foto van gisteren eens neergooien, met m'n zwarte jurk... op m'n werk kan ik geen foto's van m'n telefoon afhalen, laat staan op Internet zetten.

Hij gaat lekker :D

maar ik zie nog geen foto met die zwarte jurk :dunno:
De oplettende lezer had opgemerkt dat ik die pas online kan zetten wanneer ik weer thuis ben... ;)
(en dat is vanavond pas na het trainen!)

Spannend... misschien samen met dressed black op de foto, jij in je black dress. :D

Issie lekker?!

OT: startpost weer eens aangepast, nog even en jullie weten echt alles over me! ;)
Lekker sterk wel. Hij wil maar geen foto van zijn cocosnoten posten, vroeg ik al meerdere malen naar.

Maar uhhh, wat moet je vriend er niet van denken allemaal dat gestaar naar brede mannen?

Lekker sterk wel. Hij wil maar geen foto van zijn cocosnoten posten, vroeg ik al meerdere malen naar.

Maar uhhh, wat moet je vriend er niet van denken allemaal dat gestaar naar brede mannen?

Misschien geïnspireerd raken om ook te beginnen met trainen. :D

Misschien geïnspireerd raken om ook te beginnen met trainen. :D
Hij?
:eek:

Denk het niet...

Had het er pas over: dat 'ie wel erg mager is (1.98m, 68 kg, 6% BF).
Hij: ik kan doen wat ik wil, ik word toch niet zwaarder
Ik: Oh? Zal ik je het tegendeel bewijzen?
Hij: Nee, laat maar.

Ofwel: dat wordt niks...

normaal is het andersom :roflol: je hebt wel een ongelofelijke drive , impressive!
Alleen wacht er een vergadering over 20 minuten :D

Voordat ik begon zat ik op 62kg bij 1.94m. Erg vergelijkbaar. Waarschijnlijk ook een snelle stofwisseling, moet je gewoon 2x zoveel eten dan een normaal mens.

normaal is het andersom :roflol: je hebt wel een ongelofelijke drive , impressive!
Alleen wacht er een vergadering over 20 minuten :D

Thnx...

Maar moest je me daar nou aan helpen herinneren?!
Ik denk dat ik morgen maar een dagje 'thuiswerken' doe - uitkomst vergadering uitwerken (heb ik de komende 2 weken helemaal niks meer te doen op kantoor), en bijkomen van het gezeur wat zometeen gaat komen. Gelukkig straks trainen, heb alleen nog geen ruimte in m'n maag voor de sinaasappels (maar die kunnen ook na m'n training).

Heeeel wat jaren over gedaan... ik zal nog eens een oude foto zoeken en hier posten.
Als ik mijn rekeningnummer erbij zet met help deze arme kinderen word ik rijk.

Thnx...

Maar moest je me daar nou aan helpen herinneren?!
Ik denk dat ik morgen maar een dagje 'thuiswerken' doe - uitkomst vergadering uitwerken (heb ik de komende 2 weken helemaal niks meer te doen op kantoor), en bijkomen van het gezeur wat zometeen gaat komen. Gelukkig straks trainen, heb alleen nog geen ruimte in m'n maag voor de sinaasappels (maar die kunnen ook na m'n training).

toch snap ik die sinaasappels nog niet voor je training? waarom geen banaan?

Terug
Naar boven