Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had t je ook al eerder gezegd dat je beter lager in reps kon gaan maar oké.verder heb je een mooi lijntje..wat spiermassa erop komt je zeker ten goede
maar dan moet er wel genoeg gegeten worden hé
![]()
Maar ik ben even gaan lezen en advies gevraagd en bij bepaalde oefeningen is voor de spiermassa voor benen juist goed om hoger in aantal herhalingen te zitten. 
Dus voelde me beetje ongemakkelijk met mijn berg eten...waardoor ik minder ging eten. Ik weet het, heel slecht!Sorry, het was niet de bedoeling om je te passerenMaar ik ben even gaan lezen en advies gevraagd en bij bepaalde oefeningen is voor de spiermassa voor benen juist goed om hoger in aantal herhalingen te zitten.
Bedankt voor de complimenten!
Ik heb twee dagen niet kunnen trainen. Ik deed voor het eerst in mijn leven mee aan een modeshow wat de hele dag duurde en de andere dag moest ik tot 21.00 's avonds werken. Helaas is mijn sportschool maar tot 23.00 open. Maar vandaag ontzettend lekker getraind!
Opwarmen met 30 minuten interval training met fiets
Squat:
8x30
8x40
8x50
8x60!?! Gaat weer de goede kant op (vorige keer max 45)
Goodmornings:
12x30
12x40
12x42.5
12x45
Deadlift:
10x35
8x40
8x45
8x50
Leg Press:
12x90
12x100
12x120
12x130
Toe Press:
15x100
15x120
15x130
15x140
Leg Curl:
10x30
10x35
10x40
8x45
Ik vond de training helemaal niet slecht![]()
MAAR ik ben wel teleurgesteld in mijn eten. De afgelopen twee dagen heb ik slecht gegeten, omdat ik het druk had. Daarnaast tijdens de modeshow werd ik gelijk aan gekeken als ik nadat ik gegeten niet gelijk even naar de wc liepDus voelde me beetje ongemakkelijk met mijn berg eten...waardoor ik minder ging eten. Ik weet het, heel slecht!
Grappig dat je gm bijna net zo zwaar zijn als je deadlift en dan met meer reps

Lijkt me dat je bij deadliften duidelijk meer uit je benen haalt dan met gm en dat je leverage op je rug met gm ook een stuk groter is. dus dat je dan nogal sterker hoort te zijn met deadliften.
bij mij is mn deadlift ong 3x zoveel als mn gm
Zou het helpen als ik een riem zou gebruiken om op die manier mijn rug te ontlasten? Dus dat ik meer vanaf mijn benen kan tillen?

Opwarmen met 30min interval fietsen
Beetje teveel van het goede zeker ...

kan je er beter na doen
30 min is idd een beetje teveel
voor de rest goed bezig hoor

Je zegt t zelf al..*eten*..dus nuff said
Zonnebank erg lekker..
En ik sta versteld van je db presses..netjes hoor
Alleen als ik jou was zou ik er nog wel een rugoef bij pakken, want 1tje is wel weinig hoor..bv pull-ups..of bb row..
Daar komt bij als jij al van te voren een half uur bent wezen fietsen...je energievooraadje ook al aardig leeg is en je dat echt gaat merken tijdens je kt..
Dus lekker even opwarmen met 10min fietsen dan je kt, en als je dan nog persé wilt..dan nog wat cardio![]()

Ik denk als je niet zo veel cardio doet dat je ook wat beter met je eten uitkomt, je hoeft dan veel minder te eten om hetzelfde te bereiken

Ik heb dus de afgelopen 4 dagen alleen maar buiten kunnen bootcampen...