Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou die bootcamp van jou, zag er ook best pittig uit..dus als je maar in ieder geval lekker bezig bent en dan kan je als je terug bent in de gym weer knallen toch![]()
Ze is echt een schatje. Houdt speciaal rekening met mij: tonijnsalade, kip met rijst...helemaal top!Nou die bootcamp van jou, zag er ook best pittig uit..dus als je maar in ieder geval lekker bezig bent en dan kan je als je terug bent in de gym weer knallen toch![]()
Het is voor mij de afgelopen tijd (en nog steeds) niet mogelijk geweest om het log bij te houden....maar dat was vrij duidelijk... Daarnaast heb ik weinig in de sportschool kunnen trainen en train ik voornamelijk buiten. En ik vind dat als je mee doet aan deze wedstrijd een groot gedeelte van de trainingen in de sportschool met gewichten moet plaatsvinden 

Daarnaast heb ik weinig in de sportschool kunnen trainen en train ik voornamelijk buiten. En ik vind dat als je mee doet aan deze wedstrijd een groot gedeelte van de trainingen in de sportschool met gewichten moet plaatsvinden![]()
Je hoeft nog maar 1 week..
Ik zat er ook over na te denken maar om zo vlak voor t einde te stranden..is ook zo wat..
We hebben allemaal onze dipjes etc gekend..ik zit er ook nog middenin..maar kom op..wat is nou 1 weekje??
maar dipjes hebben we allemaal wel eens. Wegens persoonlijk omstandigheden zal ik me moeten terugtrekken uit de wedstrijd