Fitness Seller

Gestopt Miss Beachproof fitnesswomen log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou die bootcamp van jou, zag er ook best pittig uit..dus als je maar in ieder geval lekker bezig bent en dan kan je als je terug bent in de gym weer knallen toch:)
 
Nou die bootcamp van jou, zag er ook best pittig uit..dus als je maar in ieder geval lekker bezig bent en dan kan je als je terug bent in de gym weer knallen toch:)

Je hebt gelijk. Er is helaas geen andere optie, dus ben zoals gewoonlijk lekker aan het bootcampen. Hetzelfde recept vandaag, maar ik ga even voor oefeningen kijken of internet zodat ik meer kan variëren. Iemand nog tips voor trainen met eigen gewicht?

Een voordeel van tijdelijk bij mijn ouders zitten, is dat mijn moeder er voor zorgt dat ik goed eet :D Ze is echt een schatje. Houdt speciaal rekening met mij: tonijnsalade, kip met rijst...helemaal top!

En vanaf 8 juli weer aanwezig in de sportschool. Ik kan niet wachten!

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 13:24 ----------

Nou die bootcamp van jou, zag er ook best pittig uit..dus als je maar in ieder geval lekker bezig bent en dan kan je als je terug bent in de gym weer knallen toch:)

Miss H @ Mooie nieuwe profielfoto trouwens!
 
En, al weer terug in de sportschool?
 
Misschien een leuke boomstam haha.Of zandzakken meenemen...

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 08:58 ----------

Plyometrische oefeningen kan je ook met lichaamseigengewicht doen. Denk aan squats, push ups.
 
Wegens persoonlijk omstandigheden zal ik me moeten terugtrekken uit de wedstrijd :( Het is voor mij de afgelopen tijd (en nog steeds) niet mogelijk geweest om het log bij te houden....maar dat was vrij duidelijk... Daarnaast heb ik weinig in de sportschool kunnen trainen en train ik voornamelijk buiten. En ik vind dat als je mee doet aan deze wedstrijd een groot gedeelte van de trainingen in de sportschool met gewichten moet plaatsvinden :o

Ik wens iedereen die moet doet in ieder geval heel veel succes!
 
Je hoeft nog maar 1 week..
Ik zat er ook over na te denken maar om zo vlak voor t einde te stranden..is ook zo wat..
We hebben allemaal onze dipjes etc gekend..ik zit er ook nog middenin..maar kom op..wat is nou 1 weekje??
En met lichaamseigen gewicht trainen..daar kan je best leuke dingen voor verzinnen, dat hebben we wel bij je gezien toch??

Maar je zal wel een overwogen beslissing maken denk ik, dus succes dan maar:(
 
Daarnaast heb ik weinig in de sportschool kunnen trainen en train ik voornamelijk buiten. En ik vind dat als je mee doet aan deze wedstrijd een groot gedeelte van de trainingen in de sportschool met gewichten moet plaatsvinden :o

Nee joh, dat staat toch nergens in de regels dat dat zou moeten. Jij hebt gewoon op jouw manier getraind, niks mis mee toch.

Je hoeft nog maar 1 week..
Ik zat er ook over na te denken maar om zo vlak voor t einde te stranden..is ook zo wat..
We hebben allemaal onze dipjes etc gekend..ik zit er ook nog middenin..maar kom op..wat is nou 1 weekje??

+1 Ik doe nu niet mee, dus ik 'mag' niks zeggen :) maar dipjes hebben we allemaal wel eens.
En jouw begin foto's waren al mooi, dus hoop dat je gewoon mee doet. Zou zonde zijn om er zo kort voor het einde mee te stoppen idd...
 
Ik ben heel goed in dipjes:o:D
 
Het is idd zonde om nu te stoppen en vooral omdat jij veel buiten traint is, zijn we heel benieuwd naar je eind resultaat. Probeer nog een paar dagen vol te houden..
 
Succes met het laatste deel van de contest!
 
Bedankt voor al jullie lieve reacties, maar het was inderdaad een weloverwogen besluit. Ondanks dat de wedstrijd niet heel lang meer duurde, was het voor mij niet te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven