AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Mooi Seit.... mooi gesproken :roflol:



Ik zal vanaaf wel weer even een monstertraining in mijn log neerzetten :D Anders lijkt het idd net alsof ik niet meer in de gym kom :o
Niets is minder waar want ik voel me weer lekker sterk worden ;)
Vanavond staat de deadlift weer op het programma, heb er zin in!
Dan komt het helemaal goed. ;)

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

:thumbup:
 
Ik zal vanaaf wel weer even een monstertraining in mijn log neerzetten :D Anders lijkt het idd net alsof ik niet meer in de gym kom :o
Niets is minder waar want ik voel me weer lekker sterk worden ;)
Vanavond staat de deadlift weer op het programma, heb er zin in!
Ok, dus jij doet toch mee met de strongwomans cup? ;):D
 
:D

Daar heeft Ronniej wat op gevonden, hij zet altijd een linkje onderaan zijn post naar zijn laatste training, van 4 pagina's terug :roflol:

Ja, heb nooit gesnapt hoe dat nu werkt :p
 
Ga maar zo snel mogelijk trainen, anders zijn we pagina's verder.:p:)
 
:o mooi gesproken dus wat ben ik ook slim he :D
 
Het is dat ik eigenlijk niets bij te houden heb, maar als ik ooit weer eens een fatsoendelijke reeks trainingen kan gaan maken, dan denk ik dat ik een nieuw log begin, en alle trainingen in de eerste post zet.
En dan lekker er over lullen onder elkaar, maar als ik iets wil terug zien, dan kan ik even naar de eerste post toe.
Hoe groot kan één bericht eigenlijk zijn/worden..?
 
Haha...ik al helemaal niet natuurlijk maar het is wel slim!

Het is dat ik eigenlijk niets bij te houden heb, maar als ik ooit weer eens een fatsoendelijke reeks trainingen kan gaan maken, dan denk ik dat ik een nieuw log begin, en alle trainingen in de eerste post zet.
En dan lekker er over lullen onder elkaar, maar als ik iets wil terug zien, dan kan ik even naar de eerste post toe.
Hoe groot kan één bericht eigenlijk zijn/worden..?

Dat heb ik ook wel wat..
Ik wilde eigenlijk voorlopig niet meer loggen maar post af en toe maar een training :o omdat ie tenslotte nog bestaat.
En ach het is ook wel gezellig wat geOUWEhoer toch? :roflol: ;)
 
Dat heb ik ook wel wat..
Ik wilde eigenlijk voorlopig niet meer loggen maar post af en toe maar een training :o omdat ie tenslotte nog bestaat.
En ach het is ook wel gezellig wat geOUWEhoer toch? :roflol: ;)
psies! ouwehoeren en jongehoeren :p onder elkaar, gezellig;)
 
Dat heb ik ook wel wat..
Ik wilde eigenlijk voorlopig niet meer loggen maar post af en toe maar een training :o omdat ie tenslotte nog bestaat.
En ach het is ook wel gezellig wat geOUWEhoer toch? :roflol: ;)
Ja, daarom ook.
Train je meer dan je post eigenlijk..?
Ik heb ook wel eens wat gedaan zonder het te posten, want er zit toch geen structuur in...
En ouwehoeren is gezellig, maar ik ken er eigenlijk geen... :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Ja, daarom ook.
Train je meer dan je post eigenlijk..?
Ik heb ook wel eens wat gedaan zonder het te posten, want er zit toch geen structuur in...
En ouwehoeren is gezellig, maar ik ken er eigenlijk geen... :rolleyes:

Ja ik train meer dan dat ik post maar niet echt spannend om te vermelden hier.
Ik probeer mij nu weer wat aan een schema te houden maar heb een hele tijd ( maar wat gedaan) Gewoon lekker even bezig zijn was het voor mij op dat moment. Miste de discipline :o. De deadlift deed ik voorheen nooit en dat maakt het nu weer extra leuk. Weer een nieuwe uitdaging erbij :D.
De verslaving was ff verdwenen maar voel hem weer opkomen;)
 
Laatst bewerkt:
Ja ik train meer dan dat ik post maar niet echt spannend om te vermelden hier.
Ik probeer mij nu weer wat aan een schema te houden maar heb een hele tijd ( maar wat gedaan) Gewoon lekker even bezig zijn was het voor mij op dat moment. Miste de discipline :o. De deadlift deed ik voorheen nooit en dat maakt het nu weer extra leuk. Weer een nieuwe uitdaging erbij :D.
De verslaving was ff verdwenen maar voel hem weer opkomen;)

Vind altijd wel leuk om trainingen van anderen te lezen, maar doe het zelf ook niet constant, maar als je motivatie weer terug is, misschien juist leuk om het bij te houden: zie je toch dat je vooruitgaat
 
Vind altijd wel leuk om trainingen van anderen te lezen, maar doe het zelf ook niet constant, maar als je motivatie weer terug is, misschien juist leuk om het bij te houden: zie je toch dat je vooruitgaat

Oh maar dat doe ik wel (bijhouden) ;)
Ik ben zó iemand die regelmatig met een klein notitieblokje door de gym loopt :D
Anders weet ik soms niet eens meer wat hoeveel en hoevaak ik iets gedaan heb.
 
Ja ik train meer dan dat ik post maar niet echt spannend om te vermelden hier.
Ik probeer mij nu weer wat aan een schema te houden maar heb een hele tijd ( maar wat gedaan) Gewoon lekker even bezig zijn was het voor mij op dat moment. Miste de discipline :o. De deadlift deed ik voorheen nooit en dat maakt het nu weer extra leuk. Weer een nieuwe uitdaging erbij :D.
De verslaving was ff verdwenen maar voel hem weer opkomen;)
Nou, dan gaat he weer helemaal goedkomen meid! :D
En als er weer wat regelmaat inzit kan je log wel eens handig zijn natuurlijk.
En het is gewoon een gezellige babbelbox natuurlijk! ;)

Vind altijd wel leuk om trainingen van anderen te lezen, maar doe het zelf ook niet constant, maar als je motivatie weer terug is, misschien juist leuk om het bij te houden: zie je toch dat je vooruitgaat
Het is ook leuk om met sommige mensen mee te kijken.
Alhoewel sommigen wel eens een beetje "doordraven"... imo...
Kondigen al vantevoren aan wat ze gaan doen enzo...
Net of "de fans" er op zitten te wachten...
Sorry, iedereen die zich nu aangesproken voelt... :p
Zo af en toe kun je eens wat advies krijgen, en soms commentaar als iemand het "beter" denkt te weten.
Het is heel nuttig als ervaren mensen meekijken en je wijzen op punten om te verbeteren.
Maar meestal zijn "we" (zeker: ikke...) te dwars om te luisteren naar goede raad, en doen we toch onze "eigen" zin, maar oké.
Het is een leuk tijdverdrijf als je zit te wachten op een telefoontje van je werk, over wanneer je moet komen opdraven bijvoorbeeld.
Of op je werk, als je "er" even geen zin in heb... ;)
 
Oh maar dat doe ik wel (bijhouden) ;)
Ik ben zó iemand die regelmatig met een klein notitieblokje door de gym loopt :D
Anders weet ik soms niet eens meer wat hoeveel en hoevaak ik iets gedaan heb.

Ah! Ben jij er zo eentje!
Kan je handen schudden met Dwarf, die heeft een heel mooi boekje!
 
When the boekie matches the booty, it's nice to know it's a mooi boekie. :D
 
Nou, dan gaat he weer helemaal goedkomen meid! :D
En als er weer wat regelmaat inzit kan je log wel eens handig zijn natuurlijk.
En het is gewoon een gezellige babbelbox natuurlijk! ;)

Het is ook leuk om met sommige mensen mee te kijken.
Alhoewel sommigen wel eens een beetje "doordraven"... imo...
Kondigen al vantevoren aan wat ze gaan doen enzo...
Net of "de fans" er op zitten te wachten...
Sorry, iedereen die zich nu aangesproken voelt... :p
Zo af en toe kun je eens wat advies krijgen, en soms commentaar als iemand het "beter" denkt te weten.
Het is heel nuttig als ervaren mensen meekijken en je wijzen op punten om te verbeteren.
Maar meestal zijn "we" (zeker: ikke...) te dwars om te luisteren naar goede raad, en doen we toch onze "eigen" zin, maar oké.
Het is een leuk tijdverdrijf als je zit te wachten op een telefoontje van je werk, over wanneer je moet komen opdraven bijvoorbeeld.
Of op je werk, als je "er" even geen zin in heb... ;)

Moet het je weer nageven
had het niet beter kunnen verwoorden :thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Ah! Ben jij er zo eentje!
Kan je handen schudden met Dwarf, die heeft een heel mooi boekje!


Wat dit aangaat misschien wel maar HOHO geen vergelijking hoor :p
Bedoel ik niet naar overigens... maar ieder zijn ding ;)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven