Fitness Seller

Miss H Beachproof log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja of je het wel even beseft dat ook al is het op dit moment de shape die je voor ogen had, je fysiek echt heeeeel mooi is! Als je zoontje straks in het regelmaat van school zit, gaat het bb ritme je vast makkelijker af. En wat ik zelf het vervelende van deze sport vind is je slechts een zeer korte tijd per jaar echt droog, gespierd en fit kunt zijn.
 
Haha die kleine word straks in aug 4 jaar en heeft hoogstwaarschijnlijk een stoornis in het (autistisch spectrum), volop onderzoeken bezig.
Wij zijn wel actief met hem bezig qua sporten..alleen heeft hij moeite om met andere kinderen samen te spelen(sporten) dus dat verkleint weer behoorlijk de wereld qua sporten voor die kleintjes:rolleyes:
We zijn bezig om sociaal gewenst gedrag aan te leren but that takes time..dus we zien wel...hij is in ieder geval actief zat hahaha
Qua eten, ja gewoon gezonde malltijden maar op zn tijd krijgt hij ook gewoon een patatje ofzo hoor..hij krijgt 2x per dag wat lekkers..meer ook niet.

Maar dank voor je compliment hoor, maar zon superfysiek heb ik nou ook weer niet..:o
Dank je wel, en ik vond het ook leuk om jou te volgen, wannneer t kon;)

Ja daar hebben we allemaal wel last van geloof ik..straks andere tijd, wat meer tijd voor mezelf..:p


Dat is zeker de bedoeling:cool:



Tja jammer datje dan niet het resultaat haalt wat je voor ogen hebt..maar goed..
We gaan zo goed als t kan gewoon door toch;):D
Leuk straks de foto's bekijken:p

Ja je zal ook niet tegelijk steeds eten met de kinderen neem ik aan, verder ben ik benieuwd naar je resultaat, succes met de laatste week!
 
Ja of je het wel even beseft dat ook al is het op dit moment de shape die je voor ogen had, je fysiek echt heeeeel mooi is! Als je zoontje straks in het regelmaat van school zit, gaat het bb ritme je vast makkelijker af. En wat ik zelf het vervelende van deze sport vind is je slechts een zeer korte tijd per jaar echt droog, gespierd en fit kunt zijn.

Dank je wel *blush* (dat vind ik van jou shape, zullen we ruilen;)
Maar wat je verder zegt, daar sla je echt de spijker op zn kop ja..jammer genoeg wel

Ja je zal ook niet tegelijk steeds eten met de kinderen neem ik aan, verder ben ik benieuwd naar je resultaat, succes met de laatste week!

Oh mijn foto's zijn al gemaakt hoor..dus ik kan er niks meer aan veranderen..in ieder geval niet voor de contest:)
Maar wel bedankt en de foto's dat gaat niet lang meer duren:)
 
Veel succes he! mijn stem heb je;)
 
mooie foto's H - ik heb je zeer positief beoordeeld zoals ik eigenlijk bij iedereen heb gedaan
omdat ik het al een prestatie op zich vind om mee te doen
eigenlijk verdienen jullie allemaal een prijs
 
jij ook hele mooie foto's!!!!! :)
 
@einstein..bedankt hé:)

@ove dank je wel word zeer op prijs gesteld. Was t maar waar dat iedereen een prijs kreeg:)

@joellen bedankt:) sorry ik heb zelf niet echt tijdens de contest eromheen iedereen kunnen volgen..komt wel weer;)

wel heel tof alle stemmen die ik krijg!
 
Je hebt gewoon een goed fysiek.
 
dank je wel ook Chreiz:) bedankt voor je compliment..ik baal want ik had gewoon stukken beter willen staan maar Ja..
Nogmaals iedereen super bedankt!
 
Prachtige vrouw ben je Helen. ;)
 
Prachtige vrouw ben je Helen. ;)

Onwijs bedankt voor je stem en je compliment..:o:o

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 21:52 ----------

vanaf 1 sept ga ik weer trainingen posten want dan heb ik meer vrije tijd!! Woeoehoeee, kan niet wachten..ik baal nu zo ontzettend...
Dan gaat die kleine nl naar zn school..
 
I call it as I see it. ;)
 
Back
Naar boven