AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

• Topic Starter Topic Starter
Fijne vakantie!! geniet er van!
dankje wel, is gelukt:)

Geniet ervan, veel schade zal er niet zijn zodra je weer dedicated bezig bent;)
Waar ga je overigens heen of gewoon lekker thuis vakantie vieren?
Ik ben in Tsjechie geweest, privehuis voor 12 personen met sauna..lekkkkkerrrr..
Maar om nu te zeggen dat ik al dedicated bezig ben..:o

nog bedankt

en bikini pics als je terug bent hé :p
Hell no:p

jammer joh..:p

haal het beste uit je training én haal het beste uit je vakantie.
hele goede arbeid-rustverhouding.

grtz!
(ja, ik ben vrij nieuw op ddb-forum)
welkom dan op dbb en ja de vakantie was heerlijk maar mijn trainingen zijn nog even ver te zoeken..

Ik moet zeggen ik ben al sinds zondag terug maar ben de gym nog niet ingeweest en heb wel gesnaaid..
De vakantie was best vermoeiend..omdat onze kleine jongen de hoeveelheid "prikkels"niet kon handelen en daardoor behoorlijk dwars was de hele week..pas sinds vandaag gaat t redelijk..
En dan zit ik helemaal niet in de trainingsmood en tja..hou dan de dicipline maar ns vast..
Elke dag zeg ik tegen mezelf..ja morgen..:o

Helemaal shit vind ik dat ik nog 2 weken vakantie heb en dat dan dus ook de contest is afgelopen..
Dus dan moet ik in mijn vakantie nog 2 weken strikt doen..en weet niet goed of dat mij gaat lukken..
we shall see:rolleyes:

psssssssssssssssssssssssssssssssssstttt

Motivatie BOMMETJUUHHHH:D

Ik neem m zeer gretig in ontvangst:)

Tuurlijk gaat je het wel lukken:). We hebben nog 2 weken te gaan, even op de tandjes bijten.

*schop richting je gym*
Ik kan niet hard schoppen momenteel. leuk benen trainen ;)

Wow, klinkt zwaar een vakantie met een dwars kind. Hopelijk maak je het voor jezelf niet zwaarder om het voor je omgeving vervelend te vinden dat je een kind hebt dat niet zo is als de meeste andere kinderen. Dat deed ik namelijk wel. Nu ik de bijzonderheid van mijn kind meer waardeer en niet meer constant probeer zijn 'fouten' te verbeteren, te verminderen of in het ergste geval zelfs te verbloemen, is er veel meer harmony.

En nu over het trainen: ga gewoon eerst iets trainen wat je leuk vindt. De babygewichtjes post je dan gewoon niet;)

Tuurlijk gaat je het wel lukken:). We hebben nog 2 weken te gaan, even op de tandjes bijten.
ja, we gaan ons best doen..

*schop richting je gym*
Ik kan niet hard schoppen momenteel. leuk benen trainen ;)
hahaa dank je wel voor de zachte kick:)

Wow, klinkt zwaar een vakantie met een dwars kind. Hopelijk maak je het voor jezelf niet zwaarder om het voor je omgeving vervelend te vinden dat je een kind hebt dat niet zo is als de meeste andere kinderen. Dat deed ik namelijk wel. Nu ik de bijzonderheid van mijn kind meer waardeer en niet meer constant probeer zijn 'fouten' te verbeteren, te verminderen of in het ergste geval zelfs te verbloemen, is er veel meer harmony.

En nu over het trainen: ga gewoon eerst iets trainen wat je leuk vindt. De babygewichtjes post je dan gewoon niet;)

Tja wat anderen daar van denken heb ik toch wel echt maling aan..in t begin niet maar nu boeit het mij niet meer:)
Ik ben juist des te beschermender naar hem toe..
Alleen het trekt je zelf zo leeg..nooit even tijd voor jezelf..continue vraagt ie de aandacht en dat is soms best vermoeiend.
Nu hebben we ook net te horen gekregen dat de speciale school waar hij naar toe gaat, niet begin aug word maar weer eind aug..dus dat valt ook weer even tegen..
Desalniettemin zijn we stapel gek op ons manneke..maar af en toe je handjes vrij hebben..is ook wel erg lekker;)
Dus mijn 5x in de week schema moet ook nog even geduld hebben..

IK denk dat als ik mezelf kan motiveren naar de gym te gaan, ik alleen wat cardio ga doen..
De wil is er wel..(is alleen beetje ver weg gezakt..ineens:()

Succes met de laatste loodjes!! en af en toe een baaldag mag best!

Kop op Miss! Denk aan dat prachtige fysiek wat je al hebt en wat je over twee weken hebt bereikt!

Eenmaal in de gym is de motivatie vast weer helemaal terug! Ga nu maar gewoon! Gewoon geen doelen stellen voor de training zelf..maar gewoon even er heen!

Weet zeker dat je 'herboren'terug komt..:D Succes:thumbs:

zullen we samen onszelf bij elkaar schrapen en naar de eindstreep schoppen? :p

Ga nu gewoon naar de gym, als je 1 keer bent geweest dan komt het goed! echt:)

Ik ben expert in dipjes en er weer uit komen....

Heb je echt al te lang niet gezien! jammer dat ik je weer 2 weken niet zie, of werk je toevallig morgen?

Komt wel goed joh, gewoon de gym binnenstappen;).

Hop, naar de gym jij! :p Even een uurtje voor jezelf, lekker knallen... :) Het komt wel goed :yes:

Hallo, hallo, kom we gaan gewoon morgen een virtuele training ervan maken:D

Laatst bewerkt:
Gaat alles goed???? Waar ben je nou?

Komop Miss!! Tis nog maar een paar dagen!!

Ze zal wel op vakantie zijn :P

Sorry...
Still there tough:)
Onze kleine jongen vraagt wederom weer erg veel tijd..
Dus tijd voor de gym heb ik nagenoeg niet, ik ben aan t hardlopen..ja ondanks t slechte weer en dat combineer ik dan met onze hond die toch uitmoet!
Nu heen we weer naar de sportschool gaat echt niet lukken..dus is dit even een noodoplossing..maar wel eentje waar ik giga van ga zweten..

Ik heb staks ook een probleem want dan moet ik waarschijnlijk voor openingstijden gaan trainen..betekend een uur of 6 smorgens..
Nu maar hopen dat ze dat op mijn werk goed vinden en bovenal..of mij dat gaat lukken??
In ieder geval ga ik woensdag waarschijnlijk de pics maken..hiephoi:(
Ik heb definitly niet de shape die ik voor ogen had maar okee..
Ik ben eraan begonnen dus maak ik het af ook..

Terug
Naar boven