XXL Nutrition

Miss H Beachproof log

Bezoekers in dit topic

Ik heb het idee dat we (= contest-dames) er allemaal een beetje doorheen zitten..
 
Zwaar respect dat je door gaat!
 
Een dikke knuffel en heel veel sterkte.:):):):)
 
Ik heb het idee dat we (= contest-dames) er allemaal een beetje doorheen zitten..
Het is zelfs ook zo erg, dat ik de laatste 3,4 weken niet eens bij de andere dames heb gereageerd..:o
Komt door het k*t weer
Yep

Komt door het k*t dieeten :D
dubbel Yep:):)

Zwaar respect dat je door gaat!
Tja..dank je wel..hoewel ik niet het doorzettingsvermogen heb gehad wat ik normaal wel heb..maar goed. ik baal gewoon van mezelf...:rolleyes:
Een dikke knuffel en heel veel sterkte.:):):):)
dank je;)
 
Ik ben het zeker zat, Miss H! :o ;) Een klein weekje nog! :cheer:
 
Nog een paar dagen en dan kunnen we weer rustig gaan ademhalen :P
 
Ik ben eraan begonnen dus maak ik het af ook..
Goedzo!! Net voor de eindstreep het bijltje erbij neergooien zou ook een beetje jammer zijn!! Misschien heb je niet de vorm die je zelf graag zou willen hebben,maar ik weet zeker dat je foto's mooi zullen zijn!!
 
Iedereen volhouden:D:D
 
Hoewel je shape misschien niet helemaal zo is als je had gewild denk ik dat je toch ( zeker gezien je avatar) wel een mooi spiermassa progressie hebt gemaakt. Helaas zie je dat zelf nooit zo erg:(
 
Succes met het laatste deel van de contest!
 
Mijn contest zit erop, gister de foto's gemaakt dus that was it:)
Totally niet gegaan zoals ik wilde maar ja..das eenmaal niet anders..
Combi van mijn zoontje en trainen=was geen goede optie..
Dus d laatste maand zat echt de klad erin..eind aug gaat hij 4dagen volledig naar school en dan kan ik hopelijk mijn oude vertrouwde schema weer oppakken en dan volgt schoon eten vanzelf..

Voor nu, ik vond t niet fair om geen foto's te sturen maar blij ben ik er niet mee..maar goed..

Bedankt ook iedereen voor t lezen+loggen weer, het was toch wel weer gezellig:)
En ben razend nieuwsgierig naar jullie progressie:)
 
Ik vind het juist lofwaardig dat jij zo'n fysiek kunt onderhouden terwijl je fulltime moeder bent. Lijkt me echt een gaaf gezicht wanneer jij je zoontje komt ophalen van school, naast al die uitgezakte moeders ineens zo'n vrouw met zo'n strak lijf :D.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jij jou kind(eren) stimuleert om sportief te zijn en of jullie binnen jullie huishouden ook ''anders'' eten dan bijvoorbeeld de gezinnen van vriendjes/vriendinnetjes van jullie kind(eren)? Hoor je jou kind hier wel eens over? Bijvoorbeeld: ''Mama! Waarom eten wij nou weer andijvie? Bij Pietje eten ze vanavond pannekoeken!'' :D

Ben heel benieuwd naar de foto's!
 
Mijn contest zit erop, gister de foto's gemaakt dus that was it:)
Totally niet gegaan zoals ik wilde maar ja..das eenmaal niet anders..
Combi van mijn zoontje en trainen=was geen goede optie..
Dus d laatste maand zat echt de klad erin..eind aug gaat hij 4dagen volledig naar school en dan kan ik hopelijk mijn oude vertrouwde schema weer oppakken en dan volgt schoon eten vanzelf..

Voor nu, ik vond t niet fair om geen foto's te sturen maar blij ben ik er niet mee..maar goed..

Bedankt ook iedereen voor t lezen+loggen weer, het was toch wel weer gezellig:)
En ben razend nieuwsgierig naar jullie progressie:)
Ook al is het niet helemaal gegaan zoals je had gewild, ik heb echt respect voor je hoe je het toch allemaal probeert te combineren!!
Ik vond het leuk om je te volgen!
 
Het leven zit soms je planning in de weg.
Ach, het is niet anders. ;)
 
Ondanks je niet tevreden bent ben ik wel heel erg benieuwd naar je foto's!
Ik weet zeker dat je de draad weer oppakt zodra je weer volgens schema kan trainen.
 
Voor nu, ik vond t niet fair om geen foto's te sturen maar blij ben ik er niet mee..maar goed..

Bedankt ook iedereen voor t lezen+loggen weer, het was toch wel weer gezellig:)
En ben razend nieuwsgierig naar jullie progressie:)
Same here!:rolleyes::o

Benieuwd naar de foto's!
 
Ik vind het juist lofwaardig dat jij zo'n fysiek kunt onderhouden terwijl je fulltime moeder bent. Lijkt me echt een gaaf gezicht wanneer jij je zoontje komt ophalen van school, naast al die uitgezakte moeders ineens zo'n vrouw met zo'n strak lijf :D.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jij jou kind(eren) stimuleert om sportief te zijn en of jullie binnen jullie huishouden ook ''anders'' eten dan bijvoorbeeld de gezinnen van vriendjes/vriendinnetjes van jullie kind(eren)? Hoor je jou kind hier wel eens over? Bijvoorbeeld: ''Mama! Waarom eten wij nou weer andijvie? Bij Pietje eten ze vanavond pannekoeken!'' :D

Ben heel benieuwd naar de foto's!
Haha die kleine word straks in aug 4 jaar en heeft hoogstwaarschijnlijk een stoornis in het (autistisch spectrum), volop onderzoeken bezig.
Wij zijn wel actief met hem bezig qua sporten..alleen heeft hij moeite om met andere kinderen samen te spelen(sporten) dus dat verkleint weer behoorlijk de wereld qua sporten voor die kleintjes:rolleyes:
We zijn bezig om sociaal gewenst gedrag aan te leren but that takes time..dus we zien wel...hij is in ieder geval actief zat hahaha
Qua eten, ja gewoon gezonde malltijden maar op zn tijd krijgt hij ook gewoon een patatje ofzo hoor..hij krijgt 2x per dag wat lekkers..meer ook niet.

Maar dank voor je compliment hoor, maar zon superfysiek heb ik nou ook weer niet..:o
Ook al is het niet helemaal gegaan zoals je had gewild, ik heb echt respect voor je hoe je het toch allemaal probeert te combineren!!
Ik vond het leuk om je te volgen!
Dank je wel, en ik vond het ook leuk om jou te volgen, wannneer t kon;)

Het leven zit soms je planning in de weg.
Ach, het is niet anders. ;)
Ja daar hebben we allemaal wel last van geloof ik..straks andere tijd, wat meer tijd voor mezelf..:p

Ondanks je niet tevreden bent ben ik wel heel erg benieuwd naar je foto's!
Ik weet zeker dat je de draad weer oppakt zodra je weer volgens schema kan trainen.
Dat is zeker de bedoeling:cool:

Same here!:rolleyes::o

Benieuwd naar de foto's!

Tja jammer datje dan niet het resultaat haalt wat je voor ogen hebt..maar goed..
We gaan zo goed als t kan gewoon door toch;):D
Leuk straks de foto's bekijken:p
 
Oh yeah chick, ben benieuwd naar je foto's. Niet zo negatief over jezelf, dat is helemaal nergens voor nodig. Je ziet er goed uit!!!
 
Back
Naar boven