stynxie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benen doe ik volgende week dinsdag ook weer maar dan in mijn eentje, zonder de wissel tussendoor en dan 4x50reps en andere oefeningen als gisteren..
Waarom stoppen om een spiergroep te trainen is dan mijn vraag aan jouw Aimee? Wat is de achterliggende reden dat je 2 weken voor de wedstrijd stopt met benen trainen..
![]()
Favoriet!!!
Had gelukkig groot ingekocht vorige week, dus ik weet wat me morgen na mijn werk weer te doen staat.. 
je gaat het goed hoor miss f!!!!!
zo te lezen ga je vast een goede plaats veroveren op de wedstrijd! wanneer is het ook alweer 8 april toch? groetjes astrid.
Zo eerst een RPM lesje.. Iets rustiger genomen om wat meer kracht over te hebben voor RUG krachttraining en mijn lichaam aan minder activiteiten te laten wennen.. Nog niet onverdienstelijk: 51min; 340kcal (ipv 400-410); 139avg. bpm/hr (ipv 155-160)
Vandaag weer een meting gehad, de MM's gaan nog steeds naar beneden, dus dat gaat goed.. Ook een nieuw dieet, nu geen 19 maar 20 eieren per dagHad gelukkig groot ingekocht vorige week, dus ik weet wat me morgen na mijn werk weer te doen staat..
Dieet is heel basic, maar dat maakt het simpel en makkelijk om te maken en mee te nemen, dat is wel prettig als je zoveel mogelijk rust wil pakken die laatste week.. Komende week ook geleidelijk minder doen om vervolgens volledige rust te pakken waar op dat moment ook pas weer naar een dieet voor de laatste dagen wordt gekeken, maar dat is nog even..
De rug ging weer lekker, veel variaties in uitvoering zowel binnen de oefening als de gehele training.. Zeker geen standaard training, altijd leuk, iets nieuws.. Stats: 49min; 264kcal; 124avg bpm/hr
Blijf me verbazen over de kracht die ik nog steeds heb.. Uiteraard niet al de kracht, maar ben niet drastisch in gewichten hoeven dalen..
Als ik naar bepaalde oefeningen in de afgelopen week kijk die we gedaan hebben en wat het 8 weken terug was, zien die er als volgt uit:
bench press 8weken geleden 4x12x35kg - nu 4x15x30kg
dumbbell kickbacks 8weken geleden 4x10x6kg - nu 4x15x3kg
dumbbell curls 8weken geleden 4x10x7kg - nu 4x15x7,5kg
lying leg curls 8weken geleden 4x15x30kg - nu 4x15x25kg
lat pull wijd 8weken geleden 4x15x40kg - nu 4x15x35kg
Hoor graag jullie mening erover, maar ik ben zeer tevreden![]()
Zo ik ga aan mijn laatste maaltijd en mijn bedje opzoeken..
![]()

Die van de hoge dagen maak ik in de pan met wat Pam Spray 

en die had ik al gehaald) en dan staat me nog een massage te wachten.
Oh spinning?
Dat is nou de enige groepsles die ik altijd oversla![]()
Daar heb ik echt geen lol in![]()
Verder vind ik alles top.

Jammer, wel erg effectief!! Je staat dus liever 2x 45min op de crosstrainer voor hetzelfde resultaat dat je in 1 les RPM kan volbrengen
De een heeft meer tijd dan de ander![]()
ben bang dat ik het niet ga kunnen. Ok, het is wel gewoon een uur fietsen, maar toch. Wat gaat dat worden
0 x, bij mijn nieuwe sportschool doen ze geen RPm maar gewoon spinning. Persoonlijk vind ik RPM leuker, en de tijden komen niet overeen met mijn trainingstijden. Ik ga nu direct na mijn werk naar de sportschool en dan ben ik rond 7 uur klaar met trainen. zij geven spinning maar 2x in de week en dan pas om 8 uur 's avonds en dat vind ik te laat