AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Lekker! Ook wel gaaf dat ze dan ook wel voor jou komen, op de maandag ochtend nog wel. ;)
Zag aan je en lees hier zo dat je lekker bezig bent geweest, fijn.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag een telefoontje van Anja, die een avondje uit gaat, dus lekker zelf trainen.. Maakt niet uit, moet je niet uit je vel halen.. Al vind ik het wel prettiger om van te voren te weten, dan dat je er pas achter komt wanneer je op de sportschool aankomt..

Dus lekker op tijd naar de gym om te knallen.. Anja heeft aangegeven dat ik sets van 15reps moet maken, dus aan de slag dan maar.. Straf tempo erin gehouden..

Begonnen met schouders
2x achter
zijkant
3x voorkant
zijkant

Daarna biceps
2x preacher curl (wijd en smal)
dumbbell curl
barbell curl

55min; 346kcal:eek: ; 134avg; 174max bpm/hr

Alles zat zo vol, dat ik mijn shakebeker (met inhoud) op de grond laat vallen, dus moest bij de bar even poeder+L-glutamine vragen.. Gelukkig was dit geen probleem.. Zat echt te vloeken, zat ook op mijn kleding en over mijn schoenen.. (Anja blij, zijn ze niet zo WIT meer :) )

Maar goed training is nog niet voorbij, dus geen gezeur en doorgaan..

cable crunch 4x30x45kg
zittend kuitheffen 4x20x17kg
abductor recht/voor 4x40/40x35kg
upper abs machine 4x20/10x20/30kg
liggend kuitheffen 5x15x15kg(schijf per kant)
roemeense deadlift 4x15x10kg(per kant)
beenhellen met dumbbell 4x15x3kg in SuperSetST met
bovenlichaam hellen 4x15xBW

39min; 174kcal; 121avg; 173max bpm/hr

25min cardio waarvan alleen 15min getimed, omdat ik 5min warm-up en 5 min cooling-down had..

15min verdeeld over
L9 2min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 2min

15min; 123kcal; 158avg; 180max bpm/hr

Ben erg tevreden!!! :thumbs:

Jij gaat echt hard :cool: goed bezig!

goed bezig.
en netjes dat je alles zo bijhoudt

Vandaag een telefoontje van Anja, die een avondje uit gaat, dus lekker zelf trainen.. Maakt niet uit, moet je niet uit je vel halen.. Al vind ik het wel prettiger om van te voren te weten, dan dat je er pas achter komt wanneer je op de sportschool aankomt..

Dus lekker op tijd naar de gym om te knallen.. Anja heeft aangegeven dat ik sets van 15reps moet maken, dus aan de slag dan maar.. Straf tempo erin gehouden..

Begonnen met schouders
2x achter
zijkant
3x voorkant
zijkant

Daarna biceps
2x preacher curl (wijd en smal)
dumbbell curl
barbell curl

55min; 346kcal:eek: ; 134avg; 174max bpm/hr

Alles zat zo vol, dat ik mijn shakebeker (met inhoud) op de grond laat vallen, dus moest bij de bar even poeder+L-glutamine vragen.. Gelukkig was dit geen probleem.. Zat echt te vloeken, zat ook op mijn kleding en over mijn schoenen.. (Anja blij, zijn ze niet zo WIT meer :) )

Maar goed training is nog niet voorbij, dus geen gezeur en doorgaan..

cable crunch 4x30x45kg
zittend kuitheffen 4x20x17kg
abductor recht/voor 4x40/40x35kg
upper abs machine 4x20/10x20/30kg
liggend kuitheffen 5x15x15kg(schijf per kant)
roemeense deadlift 4x15x10kg(per kant)
beenhellen met dumbbell 4x15x3kg in SuperSetST met
bovenlichaam hellen 4x15xBW

39min; 174kcal; 121avg; 173max bpm/hr

25min cardio waarvan alleen 15min getimed, omdat ik 5min warm-up en 5 min cooling-down had..

15min verdeeld over
L9 2min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 2min

15min; 123kcal; 158avg; 180max bpm/hr

Ben erg tevreden!!! :thumbs:

Echt ik blijf me verbazen hoe fanatiek je bent:eek: :D .
Ben meestal zelf bij de 2e set al vergeten wat ik de eerste gedaan heb:D, neem je de computer soms mee naar Kneet's:coffeepc: :D .

Echt goed bezig:thumbs: .

Ben meestal zelf bij de 2e set al vergeten wat ik de eerste gedaan heb:D, neem je de computer soms mee naar Kneet's:coffeepc: :D .

Je hoofd is ook een soort van pc :D :D :D Nee, geintje, nou ja wel een beetje..

Na de eerste sessie heb ik het opgeschreven tijdens eten van een heerlijke appel en na mijn cardio eet ik mijn tonijn met rijstwafels, heb ik de rest genoteerd.. Uiteraard heb ik prive ook een logboek met de KT cijfers (sets/reps/kg) van Anja's trainingen.. For my eyes only ;)

Ik zie het al voor me :).... is eigelijk niet zo een slecht idee... een PDA meebrengen:D

:rolleyes:

Je hoofd is ook een soort van pc :D :D :D Nee, geintje, nou ja wel een beetje..

Na de eerste sessie heb ik het opgeschreven tijdens eten van een heerlijke appel en na mijn cardio eet ik mijn tonijn met rijstwafels, heb ik de rest genoteerd.. Uiteraard heb ik prive ook een logboek met de KT cijfers (sets/reps/kg) van Anja's trainingen.. For my eyes only ;)

Genieten he zo'n appel nu je zo laag in je kcal's zit :) ;). Je gaat alle kleine dingen veeel meer waarderen, tenminste dat had ik.. ik genoot van elke gram voedsel :D

Gaat echt super maatje :D , Keep it up :wl: :D

Ik ben met dit weer er toch maar vanaf gestapt om in de ochtend cardio te doen.. Ga echt geen risico lopen om een koudje op te lopen.. Dus nu 's avonds gewoon op de sportschool.. Zal ook niet meer 's avonds mijn logboek de resterende tijd bijhouden, maar op mijn werk.. Tis toch rustig :D

Merk dat ik bij thuiskomst mijn spullen voor de volgende dag moet klaarzetten, douchen, eten en naar bed moet gaan, want anders ga ik over mijn slaap heen en kom ik dus moeilijk in slaap, zoals vannacht..

Ga hier dus gelijk maar mee beginnen.. Dan weten jullie dat alvast.. :D

Iedereen fijne dag toegewenst..

Een wijs besluit. Als je zo heerlijk hard te keer gaat als jij, moet je er wel goede rust en slaap tegenover zetten. ;)

Jij ook nog een fijne dag.

Eerste nacht gelijk goed in slaap gekomen, ben blij met de beslissing om niet meer aan de pc te zitten 's avonds.. lig nu strak 23.00 te slapen.. beter, zijn dan 8uurtjes slaap..

Gisteren eerst mijn routine geoefend, ben erg tevreden met de vooruitgang die ik geboekt heb.. Verbaas me erover dat ik minder duizelig ben met oefen nu met minder eten dan toen mijn dieet hoger lag.. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Maar ik ben er blij mee!! :D

Daarna 38 min cardio (hardlopen)
w-up 5 min
9km 5 min
10km 12min
11km 10 min
c-down 6min
234kcal; 143avg; 167max bpm/hr

Met Anja en Stacey (na een weekje rust, gelijk goed van start) Benen.. We hebben beide ons eten herkauwd tijdens de training.. heftig, weer wat oude oefeningen uit de trucendoos en hoge reps.. Hou ik van :) ;)

Voel mijn benen anders vandaag op de dag, dan een andere benentraining.. Moeilijk uit te leggen, maar spieren lijken langer ipv korter te worden, misschien is dat door de hogere aantal reps die we gedaan hebben.. Met minder reps heb je automatisch meer gewicht en komt het op massa..

Maar zal eens horen wat Anja ervan zegt.. Misschien lacht ze me wel uit.. wat bedoel jij dan?! Na ja, is ook alleen maar een waarneming tov andere beentrainingen.. gaat om uiteindelijke resultaat, 8 april!!!!

Times flying :eek: :eek:

Goedemorgen iedereen!!! :D

Ja, weer helemaal uitgeslapen wakker geworden vandaag.. Gisteren weer een goede avond bij Kneet gehad..

Dit keer een keer met cardio (20min; 171kcal; avg 161bpm/hr; max 180bpm/hr) begonnen ipv vlak voor de KT, weer eens iets anders.. bleek erg effectief voor een buiktraining die ik nu gepland had.. Billen en kuiten doe ik vanavond voor mijn RPMles..

Buiktraining zag er als volgt uit:
1) upper abs machine (4x25x25kg)
2) schuin bank beenhellen (4x10/20x3/0kg)
3) SUPERSET: weighted crunch (4x30x5kg) met 4/4 (superslow) crunch - ellebogen omhoog wijzend
4) voeten vast onder gewichtenrek - bovenlichaam hellen met schijf (4x25x5kg) - tot halverwege
5) voeten vast onder gewichtenrek - bovenlichaam hellen (4x25) - hoofd raakt grond (erg pijnlijk, na de opwarmset van hierboven)
6) schuine cable crunch per kant (4x15x45kg)

Voelde heel voldaan..

Borst en triceps ging ook weer lekker.. Anja is jaartje ouder geworden en dat komt terug in de oefeningen, ze gaat weer terug in haar prille trainingsperiode waarbij je met weinig middelen veel variatie gaat verzinnen om effectief te trainen.. Voelt af en toe als in het blad M&F.. "vraag aan Arnold", maar wordt dan "vraag aan Anja" ;) :D ;) Echt geweldig die vrouw..

Ben benieuwd wat ze voor ons in petto heeft voor de rug vanavond.. Ik ga uiteraard weer meer dan mijn best doen om mijn favoriete oefening te verdienen :p :D :p

Goedemorgen:)
Goede training zo te lezen.

Ik moet eigenlijk ook een keer bij de Kneet gaan kijken.
Zover van hier zit het niet af;)

Goedemorgen:)
Goede training zo te lezen.

Ik moet eigenlijk ook een keer bij de Kneet gaan kijken.
Zover van hier zit het niet af;)

Moet je idd doen, gezellig.. Laat maar weten wanneer je komt, ik ben er dinsdag tot vrijdag van 18.30-21.30uur..

Tot snel

Ja moet ik ff kijken wanneer ik niet hoef te werken en waar het precies is in Den Haag.
Ik ga dan met de trein moet ff weten waar ik moet uitstappen en met welke bus daarna.

Nou Anja heeft zich aan haar woord gehouden wat betreft het (voor het gevoel) goedmaken van de training van gisteren.. Ben perfectionist en had een iets minder gevoel bij de training van gisteren, al had ik daar geen enkele reden voor volgens Anja..

Maar goed, Rug stond op programma, na weer een kleine 400kacl al verbrand te hebben tijdens een loeizware RPMles die ik vanavond gaf.. Goed gedaan team :thumb:

Totaal 9 oefeningen gedaan, met hoge volumes en hoge reps.. 3 SuperSetST oefeningen, dus hartslag bleef heerlijk hoog.. En uiteraard weer mijn favoriet.. Heel sneaky van Anja halverwege.. Dacht even dat het het einde was, maar gelukkig kwamen er nog 4 oefeningen... Toch maar 40min, 275kcal en avg 140bpm/hr:D

Morgen weekend/rustdag en 2 junkmaaltijden.. mijn moeder heeft vorige week een rol (totaal ong 300gr excl. brood) gemaakt van 20+ parmazaanse kaas/verse spinazie/eiwitten en brocolli in de oven met tomatensaus en daarnaast met gedroogde tomatenbrood -gistvrij en 's avonds ga ik met collega's eten bij de Mexicaan.. Daar zal ik mijn favoriete gerecht bestellen: 3 tortilla's -1met gehakt, 1 met groente en 1 met "zulke" malse kip, dat het smelt op je tong.. Met als garnering zwarte en kidneybonen, guacamole en room..

vanaf 20.00 weer mijn dieet.. Volgende week 19eiwitten per dag!!! Geen probleem, moet alleen nog even iemand regelen die ze voor me gaat pellen.. iemand intresse?! :)

Zondag weer RPM/PUMP geven, routine oefenen, buik/billen/kuiten en zonnebank en massage :D :D

Iedereen heel goed weekend en slaap lekker..

:kiss: :kiss:

Dat spinazie ding, was heerlijk! Echt waar, gewoon goed. Zo ontzettend van genoten vorige week :-)
En het soort eten waarvan ik vind dat het lekker is en goed, verantwoord, compleet zonder vlees. Is geen rocket science, gewoon even nadenken. Nogmaals, complimenten aan je moeder. ;)

Dat spinazie ding, was heerlijk! Echt waar, gewoon goed. Zo ontzettend van genoten vorige week :-)
En het soort eten waarvan ik vind dat het lekker is en goed, verantwoord, compleet zonder vlees. Is geen rocket science, gewoon even nadenken. Nogmaals, complimenten aan je moeder. ;)

Ik zal het doorgeven..

RPM/Pump 2:03min; 696kcal; 127avg. bpm/hr; 181max. bpm/hr

buik zijwaarts knieheffen (5X12XBW)
buik upper abs machine SS1 (1x100x20; 5x20x30)
billen abductor recht/voor SS1 (1x100/100x20; 5x20/20x50)
buik bankcrunch met dumbbell SS2 (4x30x3)
kuiten staand kuitheffen SS2 (4x15x25)
kuiten zittend kuitheffen SS3 (4x15x20)
buik cable crunch recht SS3 (2x25x45; 2x25X55)
30min; 196kcal; 116avg; 151max bpm/hr

routine geoefend, massage, sauna, hete douche..

Heerlijk.. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven