stynxie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker! Ook wel gaaf dat ze dan ook wel voor jou komen, op de maandag ochtend nog wel.
Zag aan je en lees hier zo dat je lekker bezig bent geweest, fijn.

; 134avg; 174max bpm/hr
)Vandaag een telefoontje van Anja, die een avondje uit gaat, dus lekker zelf trainen.. Maakt niet uit, moet je niet uit je vel halen.. Al vind ik het wel prettiger om van te voren te weten, dan dat je er pas achter komt wanneer je op de sportschool aankomt..
Dus lekker op tijd naar de gym om te knallen.. Anja heeft aangegeven dat ik sets van 15reps moet maken, dus aan de slag dan maar.. Straf tempo erin gehouden..
Begonnen met schouders
2x achter
zijkant
3x voorkant
zijkant
Daarna biceps
2x preacher curl (wijd en smal)
dumbbell curl
barbell curl
55min; 346kcal; 134avg; 174max bpm/hr
Alles zat zo vol, dat ik mijn shakebeker (met inhoud) op de grond laat vallen, dus moest bij de bar even poeder+L-glutamine vragen.. Gelukkig was dit geen probleem.. Zat echt te vloeken, zat ook op mijn kleding en over mijn schoenen.. (Anja blij, zijn ze niet zo WIT meer)
Maar goed training is nog niet voorbij, dus geen gezeur en doorgaan..
cable crunch 4x30x45kg
zittend kuitheffen 4x20x17kg
abductor recht/voor 4x40/40x35kg
upper abs machine 4x20/10x20/30kg
liggend kuitheffen 5x15x15kg(schijf per kant)
roemeense deadlift 4x15x10kg(per kant)
beenhellen met dumbbell 4x15x3kg in SuperSetST met
bovenlichaam hellen 4x15xBW
39min; 174kcal; 121avg; 173max bpm/hr
25min cardio waarvan alleen 15min getimed, omdat ik 5min warm-up en 5 min cooling-down had..
15min verdeeld over
L9 2min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 1min
L14 2min
L9 2min
15min; 123kcal; 158avg; 180max bpm/hr
Ben erg tevreden!!!![]()
.
, neem je de computer soms mee naar Kneet's
.Echt ik blijf me verbazen hoe fanatiek je bent![]()
.
Ben meestal zelf bij de 2e set al vergeten wat ik de eerste gedaan heb, neem je de computer soms mee naar Kneet's
![]()
.
Echt goed bezig.
Nee, geintje, nou ja wel een beetje..
Echt ik blijf me verbazen hoe fanatiek je bent![]()
.
Ben meestal zelf bij de 2e set al vergeten wat ik de eerste gedaan heb, neem je de computer soms mee naar Kneet's
![]()
.
Echt goed bezig.
.... is eigelijk niet zo een slecht idee... een PDA meebrengen
Je hoofd is ook een soort van pc![]()
![]()
Nee, geintje, nou ja wel een beetje..
Na de eerste sessie heb ik het opgeschreven tijdens eten van een heerlijke appel en na mijn cardio eet ik mijn tonijn met rijstwafels, heb ik de rest genoteerd.. Uiteraard heb ik prive ook een logboek met de KT cijfers (sets/reps/kg) van Anja's trainingen.. For my eyes only![]()
. Je gaat alle kleine dingen veeel meer waarderen, tenminste dat had ik.. ik genoot van elke gram voedsel
, Keep it up

Echt geweldig die vrouw..

Goedemorgen![]()
Goede training zo te lezen.
Ik moet eigenlijk ook een keer bij de Kneet gaan kijken.
Zover van hier zit het niet af![]()

Dat spinazie ding, was heerlijk! Echt waar, gewoon goed. Zo ontzettend van genoten vorige week :-)
En het soort eten waarvan ik vind dat het lekker is en goed, verantwoord, compleet zonder vlees. Is geen rocket science, gewoon even nadenken. Nogmaals, complimenten aan je moeder.![]()