Zo vandaag op tijd naar Kneet om de kleine veranderingen die we in de routine hebben aangebracht te oefenen en perfectioneren.. Het gaat goed, maar nog niet zo als ik in gedachte heb en dat is soms frustrerend..
Ik moet mezelf leren dat ik trots moet zijn op wat ik in zo'n korte tijd heb neergezet, ik leg de lat gewoon misschien te hoog, maar Anja probeert me af en toe te temmen om mezelf niet voorbij te lopen.. Ik sta daar nu wel wat meer bij stil als ik 's avonds zo'n evaluatie type.. Het brengt je terug naar de realiteit, waar ik met trainen wel is helemaal blind kan zijn en dan rare dingen doe of zeg.. Vanavond ook weer zo'n moment dat het niet ging zoals ik in mijn hoofd heb en gooi er dan echt een vloekwoord uit dat echt niet kan.. Anja wijst me er terecht op en ik kom weer even tot mijn zinnen
Maar goed voor de borst en triceps training volgde eerst nog wat andere zaken:
# Cable crunch (25x60; 25x60; 30x55; 40x45)
# half hellend met schijf van 5 kg (4x20) in SuperSTSet met
hoofd grond rakend hellen, armen gekruisd (4x20)
# zittend kuitheffen (4x15x20kg) in SuperSTSet met
roemeense deadlift met dumbbell per kant (4x 15x14kg)
# abductor recht/voor (2x25/25x45kg; 2x25/25x55kg) in SuperSTSet met
staand kuitheffen (4x20x15kg)
# hangend zijwaarts heupopheffen, zijkant buik (4x5 per kant)
Mede doordat ik de oefeningen heel rustig en gecontroleerd en sommige iets zwaarder heb uitgevoerd heb ik er dit keer iets langer over gedaan dan de normale 30-35min.. Namelijk
42min; 181kcal; 112avg bpm/hr
De cardio HIT op de crosstrainer was een nieuwe uitdaging en beviel me erg goed..

min 1/L5; 2/L7; 3/L9;
4-5/L10; 6/L13;
7/L10; 8/L13;
9/L10; 10/L13;
11/L11; 12/L14;
13/L11; 14/L14;
15/L11; 16-17/L14;
18/L11; 19-20/L15;
21-22/L9-->5
Dus 22min; 193kcal; 166avg bpm/hr
Even mijn maatje DavyO eenklein kwartier even geassisteerd met zijn fly's en toen was het de beurt aan mij om aan de KT met Anja te gaan beginnen
Na vorige week er een beetje naar gevoel van te hebben overgehouden, vandaag met een nieuwe blik eraan begonnen.. Tuurlijk waren er momenten dat het niet helemaal liep zoals ik had gewild (zie hierboven), maar voel me goed en heb het uiterste van mezelf gegeven in de voor mij altijd zo lastige borst en triceps training..
Ik moet mezelf altijd helemaal afsluiten om goed mijn techniek te blijven hanteren ookal krijg ik het zwaar.. Ik weet dat ze dan het meeste resultaat leveren, dus dat hou ik gewoon in mijn hoofd en dan met wat kleine assistentie van Anja kan ik er zorg voor dragen dat de techniek en spanning op de juiste spieren blijft..
Duur KT: 1:06min; 250kcal; 106avg. bpm/hr
Tis vanavond een lang verhaal geworden, even een moment van bezinning zo vlak voor de wedstrijd.. ga ik met een leeg hoofd slapen.. Is wel goed, maak me druk om de kleinste dingen en dat moet eruit voor ik ga slapen, anders komt het mijn nachtrust niet ten goede..