MuscleMeat

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren mijn eerste dag van het nieuwe dieet (met 19eieren per dag) achter de rug.. Absoluut geen hongergevoel gehad.. Duidelijk veel meer volume door de eieren.. Toppie.. :thumbs:

Klein nadeel zijn de gassen die vrijkomen, maar dat went ook wel weer.. :D

Ben erg blij met al het fruit wat ik op een dag eet, houd mijn energiepeil hoog.. Kan niet zeggen dat ik het qua dieet zwaar heb naar aanloop van de wedstrijd, maar wat niet nodig is.. Is niet nodig.. Kan ik het mezelf nog steeds echt zwaar maken met trainen, cardio, routine en poses..

Ik ga even wat mensen (en mezelf) afbeulen met BodyPump en AbsAttack (doe ik niet mee ;) )

Laterszzz
:kiss:

Jeetje, een dieet met 19 eieren:eek: Zou na 1 dag al geen ei meer door mijn keel kunnen krijgen. Jij gelukkig wel. :D

Jeetje, een dieet met 19 eieren:eek: Zou na 1 dag al geen ei meer door mijn keel kunnen krijgen. Jij gelukkig wel. :D

Gek, maar ik kijk al uit naar het ontbijt eiwitten met havermout en peper en kruiden.. Is nog echt lekker ook al die gerechten met eieren..

Althans ik vind het lekkerder om alles door elkaar te doen, weet dat mijn maatje DavyO daar absoluut niet van houd en dan kan ik me het voorstellen dat het minder smakelijk lijkt, maar als je alles door elkaar gooit is de smaak van alles minder overheersend is mijn mening.. Dus kom maar op met die eieren.. Ben wel een hele zondagmiddga bezig geweest met al die eieren voor ongeveer heel de week te pellen en op water te zetten.. :)

Morgen gaan we er tegenaan in een nieuw out-fit, gesponsord gekregen.. Schouders en biceps!!

Gek, maar ik kijk al uit naar het ontbijt eiwitten met havermout en peper en kruiden.. Is nog echt lekker ook al die gerechten met eieren..

Althans ik vind het lekkerder om alles door elkaar te doen, weet dat mijn maatje DavyO daar absoluut niet van houd en dan kan ik me het voorstellen dat het minder smakelijk lijkt, maar als je alles door elkaar gooit is de smaak van alles minder overheersend is mijn mening.. Dus kom maar op met die eieren.. Ben wel een hele zondagmiddga bezig geweest met al die eieren voor ongeveer heel de week te pellen en op water te zetten.. :)

Morgen gaan we er tegenaan in een nieuw out-fit, gesponsord gekregen.. Schouders en biceps!!

Maatje :D.... je gooit toch niet je overheerlijke eiwitten en havermout door elkaar ??? :eek:....... hoezo met peper en kruiden trouwens.. ???

Met eieren heb ik ook totaal geen probleem, eet er nu 10 p/d maar eet er net zo makkelijk 20 p/d :D

Maatje :D.... je gooit toch niet je overheerlijke eiwitten en havermout door elkaar ??? :eek:....... hoezo met peper en kruiden trouwens.. ???

Met eieren heb ik ook totaal geen probleem, eet er nu 10 p/d maar eet er net zo makkelijk 20 p/d :D

weet je wel wat voor een heerlijke omelet dat wordt als je dat bijelkaar gooit.. en de peper en kruiden is om het iets pittiger te maken.. Ik weet dat je geen moeite hebt met eieren.. :D

Maar wel je rijst met tonijn en ananas.. alles apart weet je nog.. :)

weet je wel wat voor een heerlijke omelet dat wordt als je dat bijelkaar gooit.. en de peper en kruiden is om het iets pittiger te maken.. Ik weet dat je geen moeite hebt met eieren.. :D

Maar wel je rijst met tonijn en ananas.. alles apart weet je nog.. :)

Eiwitten zijn gewoon lekkaa :p

Hahaha juist maatje, rijst en tonijn moet ik echt apart opeten... ananas kan wel door mijn rijst heen :D

Vandaag het volgende afgewerkt voor ik echt letterlijk afgemaakt ben met schouder (7oefeningen) en biceps (3oefeningen)--> 4x15reps binnen 30min :eek:

#Cable crunch (4x25x55kg) in combi met bovenlichaam hellen op bankje (4x25x5kg)
# Upper abs machine (4x25x25kg)
# Abductor recht/voor (4x12x65kg)
# Zittend kuitheffen (recht/buiten/binnen) (4x10/10/10x7kg) in combi met roemeense deadift met dumbbells (4x20x12kg)--> per kant
# Liggend kuitheffen (4x10x20kg)

28min cardio
5min warming-up; 5min 9km; 5min 11km; 10min 12km; 3min cooling-down

Geen hartslagmeter om, vergeten.. morgen weer..

Slaap lekker.. :kiss:

Vandaag het volgende afgewerkt voor ik echt letterlijk afgemaakt ben met schouder (7oefeningen) en biceps (3oefeningen)--> 4x15reps binnen 30min :eek:

#Cable crunch (4x25x55kg) in combi met bovenlichaam hellen op bankje (4x25x5kg)
# Upper abs machine (4x25x25kg)
# Abductor recht/voor (4x12x65kg)
# Zittend kuitheffen (recht/buiten/binnen) (4x10/10/10x7kg) in combi met roemeense deadift met dumbbells (4x20x12kg)--> per kant
# Liggend kuitheffen (4x10x20kg)

28min cardio
5min warming-up; 5min 9km; 5min 11km; 10min 12km; 3min cooling-down

Geen hartslagmeter om, vergeten.. morgen weer..

Slaap lekker.. :kiss:

:thumbup: :wl: :wl:

Goed getraint weer, zoals altijd :D Hartslagmeter vergeten is niet zo erg toch, nu weet je het inmiddels wel lijkt me :cool: ;) ?

Slaap lekker maatje :kiss:

goed bezig :thumbs:

daaamn 19 eieren :cool:

woensdag: Cardio en benen!!

Zo dat was me het trainingje wel.. Eerst opgewarmd met 20min crosstrainer L11 (175kcal, 160avg hr/hr :eek:)
En toen.............................................. :eek: :D :eek: :D :eek: :D :eek: :D

BENEN

4 OEFENINGEN x 4 sets

waarvan!!!!!!

2x50reps met 45-50% gewicht wat normaal gebruik met 10reps

PLUS

2x40reps met 50-55% gewicht wat normaal gebruik met 10reps

:hitit:

GRUWELIJKE PIJNSCHEUTEN DOOR JE BENEN AL BIJ DE 1e SET, EN DAN MOET JE NOG 3x.. maar dan in je hoofd het beeld van morgenochtend in de spiegel naar het resultaat kunnen kijken en dan kan je weer doorgaan..

3x voorkant
1x achterkant

42min; 275kcal; 140kcal avg/hr

Volgende week weer maar dan alleen, zonder de wissel tussendoor en 4x50reps, andere oefeningen, ben benieuwd..

Tot morgen!!

:) :D :) :D :) :D :) :DBorst en Triceps :) :D :) :D :) :D

Laatst bewerkt:
Woei, auwie.. dat is heftig!
Alleen lijkt me dat helemaal zwaar en moeilijk.

:kiss:

Het beeld in de spiegel maakte heel veel goed deze morgen.. Kon amper opslaan!! :eek!:

Kijk eigenlijk wel uit naar volgende week, heb met Anja afgesproken, nog dieper te gaan en 4x50 te draaien.. Wil echt winnen en als dat ervoor nodig is heel graag, ik weet dat ik vrijdag en zaterdag moet uitrusten met evt lichte cardio op vrijdag, maar dat geeft mijn lichaam aan..

Vandaag iets nieuws met mijn eiwitten en havermout vanmorgen uitgeprobeerd.. Echt geweldig!!!!!

Eet smakelijk... :meal: :meal:

Ik had gisteravond de eiwitten ietswat opgeklopt en de havermout eraan toegevoegd met peper, paprikapoeder, tijm en italiaanse kruiden en dat gemengd en een nachtje in de koelkast laten staan in een ovenbakje (insprayen met Pam spray of Wessonspray)
Tijdens het douchen/aankleden of wat dan ook de oven voorverwarmen op 200graden en dan ong. 10-15min in de oven zetten.. laatste min de grill erover en een heerlijkheid reukt je tegemoet.. Pas wel op, het is HEET :)

nog ff volhouden je bent er bijna

Het beeld in de spiegel maakte heel veel goed deze morgen.. Kon amper opslaan!! :eek!:

Kijk eigenlijk wel uit naar volgende week, heb met Anja afgesproken, nog dieper te gaan en 4x50 te draaien.. Wil echt winnen en als dat ervoor nodig is heel graag, ik weet dat ik vrijdag en zaterdag moet uitrusten met evt lichte cardio op vrijdag, maar dat geeft mijn lichaam aan..

Vandaag iets nieuws met mijn eiwitten en havermout vanmorgen uitgeprobeerd.. Echt geweldig!!!!!

Ik had gisteravond de eiwitten ietswat opgeklopt en de havermout eraan toegevoegd met peper, paprikapoeder, tijm en italiaanse kruiden en dat gemengd en een nachtje in de koelkast laten staan in een ovenbakje (insprayen met Pam spray of Wessonspray)
Tijdens het douchen/aankleden of wat dan ook de oven voorverwarmen op 200graden en dan ong. 10-15min in de oven zetten.. laatste min de grill erover en een heerlijkheid reukt je tegemoet.. Pas wel op, het is HEET :)

Dat ga ik zeker eens proberen. Ik begin de kwark een beetje beu te worden :p Veel succes!

Je bent goed bezig!!
Super..:thumbs: :clap: :thumb:

Hoi Miss F,

Zo te horen gaat het allemaal harstikke goed. ben benieuwd hoe je er straks bij staat. Wat ik me alleen afvroeg.. jij doet toch 8 april mee? Dan heb je nu nog ongeveer 1,5 week. Hoe lang blijf je nog benen trainen? De meeste vrouwelijke atleten stoppen daar vaak 1 a 2 weken voor een wedstrijd al mee namelijk.

Hoi Miss F,

Zo te horen gaat het allemaal harstikke goed. ben benieuwd hoe je er straks bij staat. Wat ik me alleen afvroeg.. jij doet toch 8 april mee? Dan heb je nu nog ongeveer 1,5 week. Hoe lang blijf je nog benen trainen? De meeste vrouwelijke atleten stoppen daar vaak 1 a 2 weken voor een wedstrijd al mee namelijk.

Benen doe ik volgende week dinsdag ook weer maar dan in mijn eentje, zonder de wissel tussendoor en dan 4x50reps en andere oefeningen als gisteren..

Waarom stoppen om een spiergroep te trainen is dan mijn vraag aan jouw Aimee? Wat is de achterliggende reden dat je 2 weken voor de wedstrijd stopt met benen trainen..

:cool:

Donderdag: Borst en Triceps

Zo vandaag op tijd naar Kneet om de kleine veranderingen die we in de routine hebben aangebracht te oefenen en perfectioneren.. Het gaat goed, maar nog niet zo als ik in gedachte heb en dat is soms frustrerend.. :(

Ik moet mezelf leren dat ik trots moet zijn op wat ik in zo'n korte tijd heb neergezet, ik leg de lat gewoon misschien te hoog, maar Anja probeert me af en toe te temmen om mezelf niet voorbij te lopen.. Ik sta daar nu wel wat meer bij stil als ik 's avonds zo'n evaluatie type.. Het brengt je terug naar de realiteit, waar ik met trainen wel is helemaal blind kan zijn en dan rare dingen doe of zeg.. Vanavond ook weer zo'n moment dat het niet ging zoals ik in mijn hoofd heb en gooi er dan echt een vloekwoord uit dat echt niet kan.. Anja wijst me er terecht op en ik kom weer even tot mijn zinnen :stfu:

Maar goed voor de borst en triceps training volgde eerst nog wat andere zaken:

# Cable crunch (25x60; 25x60; 30x55; 40x45)
# half hellend met schijf van 5 kg (4x20) in SuperSTSet met
hoofd grond rakend hellen, armen gekruisd (4x20)
# zittend kuitheffen (4x15x20kg) in SuperSTSet met
roemeense deadlift met dumbbell per kant (4x 15x14kg)
# abductor recht/voor (2x25/25x45kg; 2x25/25x55kg) in SuperSTSet met
staand kuitheffen (4x20x15kg)
# hangend zijwaarts heupopheffen, zijkant buik (4x5 per kant)

Mede doordat ik de oefeningen heel rustig en gecontroleerd en sommige iets zwaarder heb uitgevoerd heb ik er dit keer iets langer over gedaan dan de normale 30-35min.. Namelijk 42min; 181kcal; 112avg bpm/hr

De cardio HIT op de crosstrainer was een nieuwe uitdaging en beviel me erg goed.. :D
min 1/L5; 2/L7; 3/L9;
4-5/L10; 6/L13;
7/L10; 8/L13;
9/L10; 10/L13;
11/L11; 12/L14;
13/L11; 14/L14;
15/L11; 16-17/L14;
18/L11; 19-20/L15;
21-22/L9-->5

Dus 22min; 193kcal; 166avg bpm/hr :haar:

Even mijn maatje DavyO eenklein kwartier even geassisteerd met zijn fly's en toen was het de beurt aan mij om aan de KT met Anja te gaan beginnen :thumb:

Na vorige week er een beetje naar gevoel van te hebben overgehouden, vandaag met een nieuwe blik eraan begonnen.. Tuurlijk waren er momenten dat het niet helemaal liep zoals ik had gewild (zie hierboven), maar voel me goed en heb het uiterste van mezelf gegeven in de voor mij altijd zo lastige borst en triceps training..
Ik moet mezelf altijd helemaal afsluiten om goed mijn techniek te blijven hanteren ookal krijg ik het zwaar.. Ik weet dat ze dan het meeste resultaat leveren, dus dat hou ik gewoon in mijn hoofd en dan met wat kleine assistentie van Anja kan ik er zorg voor dragen dat de techniek en spanning op de juiste spieren blijft..

Duur KT: 1:06min; 250kcal; 106avg. bpm/hr

Tis vanavond een lang verhaal geworden, even een moment van bezinning zo vlak voor de wedstrijd.. ga ik met een leeg hoofd slapen.. Is wel goed, maak me druk om de kleinste dingen en dat moet eruit voor ik ga slapen, anders komt het mijn nachtrust niet ten goede.. :knipoog: :clap: :zzz:

Zo vandaag op tijd naar Kneet om de kleine veranderingen die we in de routine hebben aangebracht te oefenen en perfectioneren.. Het gaat goed, maar nog niet zo als ik in gedachte heb en dat is soms frustrerend.. :(

Ik moet mezelf leren dat ik trots moet zijn op wat ik in zo'n korte tijd heb neergezet, ik leg de lat gewoon misschien te hoog, maar Anja probeert me af en toe te temmen om mezelf niet voorbij te lopen.. Ik sta daar nu wel wat meer bij stil als ik 's avonds zo'n evaluatie type.. Het brengt je terug naar de realiteit, waar ik met trainen wel is helemaal blind kan zijn en dan rare dingen doe of zeg.. Vanavond ook weer zo'n moment dat het niet ging zoals ik in mijn hoofd heb en gooi er dan echt een vloekwoord uit dat echt niet kan.. Anja wijst me er terecht op en ik kom weer even tot mijn zinnen :stfu:

Maar goed voor de borst en triceps training volgde eerst nog wat andere zaken:

# Cable crunch (25x60; 25x60; 30x55; 40x45)
# half hellend met schijf van 5 kg (4x20) in SuperSTSet met
hoofd grond rakend hellen, armen gekruisd (4x20)
# zittend kuitheffen (4x15x20kg) in SuperSTSet met
roemeense deadlift met dumbbell per kant (4x 15x14kg)
# abductor recht/voor (2x25/25x45kg; 2x25/25x55kg) in SuperSTSet met
staand kuitheffen (4x20x15kg)
# hangend zijwaarts heupopheffen, zijkant buik (4x5 per kant)

Mede doordat ik de oefeningen heel rustig en gecontroleerd en sommige iets zwaarder heb uitgevoerd heb ik er dit keer iets langer over gedaan dan de normale 30-35min.. Namelijk 42min; 181kcal; 112avg bpm/hr

De cardio HIT op de crosstrainer was een nieuwe uitdaging en beviel me erg goed.. :D
min 1/L5; 2/L7; 3/L9;
4-5/L10; 6/L13;
7/L10; 8/L13;
9/L10; 10/L13;
11/L11; 12/L14;
13/L11; 14/L14;
15/L11; 16-17/L14;
18/L11; 19-20/L15;
21-22/L9-->5

Dus 22min; 193kcal; 166avg bpm/hr :haar:

Even mijn maatje DavyO eenklein kwartier even geassisteerd met zijn fly's en toen was het de beurt aan mij om aan de KT met Anja te gaan beginnen :thumb:

Na vorige week er een beetje naar gevoel van te hebben overgehouden, vandaag met een nieuwe blik eraan begonnen.. Tuurlijk waren er momenten dat het niet helemaal liep zoals ik had gewild (zie hierboven), maar voel me goed en heb het uiterste van mezelf gegeven in de voor mij altijd zo lastige borst en triceps training..
Ik moet mezelf altijd helemaal afsluiten om goed mijn techniek te blijven hanteren ookal krijg ik het zwaar.. Ik weet dat ze dan het meeste resultaat leveren, dus dat hou ik gewoon in mijn hoofd en dan met wat kleine assistentie van Anja kan ik er zorg voor dragen dat de techniek en spanning op de juiste spieren blijft..

Duur KT: 1:06min; 250kcal; 106avg. bpm/hr

Tis vanavond een lang verhaal geworden, even een moment van bezinning zo vlak voor de wedstrijd.. ga ik met een leeg hoofd slapen.. Is wel goed, maak me druk om de kleinste dingen en dat moet eruit voor ik ga slapen, anders komt het mijn nachtrust niet ten goede.. :knipoog: :clap: :zzz:

Daarvoor dank :D :kiss:

Wat een drama borst gedeelte bij mij vandaag, zat totaal geen kracht in... :mad: , gelukkig ging daarna rug en de rest van de UB training wel weer harstikke lekker :wl:

Maatje je hoeft je absoluut niet druk te maken, en je mag zeker trots op jezelf zijn. Je ziet er erg goed uit en je bent GRUWELIJK mooi droog :thumbup:

Ik ben jalours op je , ik wil ook weer zo gruwelijk droog worden :D

Terug
Naar boven