AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Sterk hoor, mooie prestaties!
Ben heel benieuwd naar je log en verdere ervaringen.

Succes ermee.

Leuk verhaal om te lezen MissF. Je hebt het hartstikke goed gedaan en ik wens je veel succes bij de komende wedstrijden.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om je verslag te lezen.
Tof om je foto's te zien.

Wat heb je gegeten dat je 5.5 kg aan ben gekomen?

Ik ben 2% gestegen.
Ik stond tijdens de wedstrijd op 14%

Heb vandaag op de weegschaal bij Kneet's Gym gestaan (waar ik me normaal altijd weeg) en deze gaf nu vanavond 54kg aan, dus valt nog reuze mee.. Maar Corrie, dit is voornamelijk vocht.. Je moet bedenken dat ik in de aanloop (laatste maand) naar de wedstrijd gemiddeld 52kg woog.. In de laatste week is dit gedaald naar uiteindelijk wedstrijdgewicht 49,8kg.. Dus als je het zo bekijkt ben ik maar 2kg zwaarder..

Maar wat ik heb gegeten? 's avonds na de wedstrijd om 23.00 sate schotel; br. shoarma en br.kaassouffle.. Volgende 2 dagen veel koeken, cakejes, chocolade, chocolade melk, hutspot met worst, spekjes en jus; 5 krentebollen met kaas; fruithapjes; kipburger met patat en halfvolle melk; chips, noten, 6 broodjes met vleeswaar en roti..

Vanaf dinsdag 5 dec ben ik om 17.30 schoon gaan eten met op woensdag en donderdag nog 1 junkmaaltijd (woe: long chicken met twisted fries en ketchup en don: tussen de middag een br. kaassouffle met pindasaus).. Op mijn junkdag (zaterdag) heb ik als avondeten 4bruine tosti's met kaas en gegrilde ham (erg ven dorst na afloop, ben het zout niet gewend) en 2 witte boterham met pindakaas.. Heerlijk!!

P.S. In welke klasse stond je dan, want ik zie er geen Corrie bij staan, dus neem aan dat dat dan niet je echte naam is..

Oh ja, vergeet te vertellen dat Anja en ik de koppen bij elkaar hebben gestoken en hebben besloten om de volgende wedstrijden in 2007 te gaan doen:

8 april Eemonds Cup Delfzijl
27 mei NAC Holland Den Haag
14 okt YBF natural Beverwijk

Verder nog een hoop werk aan de winkel, maar daar hou ik jullie van op de hoogte..

Ik zal tot 2 januari het volgende trainingsschema hebben::D :D :D :D
Maandag: full body 2/3 oefeningen per spiergroep + buik/kuiten
Dinsdag: full body 2/3 oefeningen per spiergroep + buik/billen
Woensdag: Rug en schouders + buik/kuiten
Donderdag: Borst en armen + buik/billen
Vrijdag: Benen
Zaterdag: Rust/massage
Zondag: RPM en BodyPump lesgeven
Voor elke training 30min cardio, behalve vrijdag (geef ik RPM voor KT)

Nice story,zeer interessant en educatief,veel succes bij je komende wedstrijden!!!

Echt leuk dat je wat over jezelf verteld en hoe je tot je wedstrijdshape bent gekomen.
Ik wilde ook net gaan vragen of je wat foto's kon posten van hoe je veranderd bent, maar dat heb je gelukkig al gedaan.
Wat een verschil zeg als ik die foto's bekijk die je hier gepost hebt en dan bekijk hoe je er op het podium bijstond!

Ben zeker benieuwd naar je log, hoop dat je ook nog wat meer over je wedstrijdvoorbereiding vertelt qua dieet en training.

Heel veel succes!

Ik ben 4e geworden in jou klasse;) ik sta middenin.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Corina, maar de meeste van de forums noemen me Corrie :rolleyes:

O ja nu ik eraan denk, je vriendin heeft foto's van ons backstage gemaakt, wil je die sturen, ik heb van jou ook heeeeeeeeeeel veel foto's.
Die staan op Anabolic Resource - Hét Bodybuilding Forum!!!
En ik heb er nog meer, stuur maar een pm als je er nog meer wil hebben.

Ik heb btw ook veel gevreten hoor, ik kom maar niet terug op mijn normale schema.

Echt bruut respect:D
Al tijd weer enorme motivatie als ik dit soort verhalen lees.
Heel veel succes;)

Ben zeker benieuwd naar je log, hoop dat je ook nog wat meer over je wedstrijdvoorbereiding vertelt qua dieet en training.

Heel veel succes!

Zal ik doen, maar wil niet zeggen dat wat ik doe en eet hetzelfde resultaat bij een ander geeft..

En thanks..

Ik ben ook benieuwd naar het vervolg. Leuk om te lezen en heel veel succes.

Zal ik doen, maar wil niet zeggen dat wat ik doe en eet hetzelfde resultaat bij een ander geeft..

En thanks..

Tuurlijk, was echt niet van plan om jouw schema's letterlijk over te gaan nemen hoor ;)
Vind 't gewoon altijd interessant om te lezen hoe vrouwen zich voorbereiden voor wedstrijden.

Hey

Je vroeg in mijn "vel teveel topic" naar wat ik nu doe om af te vallen.

*niet meer snoepen (chocolade, koekjes...)
*geen Quick, Mcdonalds, Frituur, Kebab
*Ik eet 's morgen ontbijtgranen of een boterham met kaas
*' s middags eet ik wat moeder maakt
* voor het trainen pasta met een weinig saus, boterhammen of iets anders
*na het trainen een boterham of een overschotje (stukje kip...)
*Ik train minimaal 4 maal de week, meestal 5 a 6 keer.
Ik volg deze trainings split:

maandag Borst
dinsdag Benen
woensdag rug
donderdag shouders
vrijdag armen
zaterdag moest ik een dag gemist hebben dan recupereer ik deze hier of ik doe wat cardio.
alle dagen een beetje buik en 30 a 45 minuten cardio na de KT.
buik doe ik alledagen en onderrug op zaterdag of op arm dag.

Ben nu 6 kg kwijt op net geen 2 weken.

K ga nog een 10 uurtje zien in te lassen en een shake na de training.

Jij hebt precies geen last gehad van vel teveel.
Mooie resultaten doe zo verder.

Greetz

damn! :thumb: respect

Afgelopen twee weken beetje druk gehad met van alles en nog wat.. Nu even een weekje vrij en kan ik mijn logboek ook even bijwerken.. Laatste keer had ik tot 12 december op de hoogte gesteld..

Dieet tot 24 december:

M1: 50gr HO + 30gr WHEY + 20gr rozijnen
M2: 4 rijstwafels, 2 met honing + 20gr WHEY
M3: 150gr kip + 100gr groente + 50gr rijst + 12 cashewnoten ongez. (2x per week kip vervangen voor 100gr zalm, dan geen cashewnoten)
M4: 6 eiwitten + appel + 4 rijstwafels, 2 met honing
M5: 100gr kip + 150gr groente + 50gr rijst
M6: 30gr WHEY + appel
M7: 5 eiwitten of blik tonijn (water) + 30gr rijst + 2 ananasschijven (vers of op eigen sap)
M8: 30gr WHEY + 20gr Nutrix + 20gr rozijnen

Zaterdag is mijn junkdag.. dan zorg ik dat ik M1 en M8 aanhou, maar dan iets meer HO/Nutrix en rozijnen.. Ik vind het gewoon lekker.. gedurende dag probeer ik wel om de 2 en half uur te eten, aangevuld met shake of aminozuren..

Vanaf 18 december merkte ik dat de feestdagen eraan kwamen.. Anja had me al gezegd dat ik me geen zorgen hoef te maken als ik hier en daar niet helemaal aan het dieet kon/wilde houden en zeker met kerst ervan moest gaan genieten.. Vanaf 2 januari gaat de riem aan en is er geen ruimte meer om te smokkelen..

Dus met dit in mijn achterhoofd, hier en daar gezondigd, maar met mate.. Wil niet meer het gevoel van de allereerste junkdag ervaren, waar ik echt ziek van mezelf werd door alles wat ik zag naar binnen te stoppen!!

Zo heb ik een woensdag (20dec) een portie kibbelingen (zonder kruiden) met beetje rav.saus genuttigd..

Vrijdag 22 dec had ik een kerstontbijt van werk, waardoor ik mijn schema een beetje heb aangepast.. Zie hier..
M1 (05.30) 2rijstwafels + 20gr WHEY
M2 (07.00) 9rijstwafels, 5met kipfilet, 4 met 30gr Old A'damkaas + glas jus d'orange + 2 eiwitten
M3 (10.00) zoals M1 normaal, vanaf daar gewoon M4 t/m M8..

Ook 24 dec (na 23dec-->zaterdag/junkdag) wat kleine toevoegingen
16.00 een Milky Way; bij M5 + 4mini loempia's en als toetje 100gr Turkse yoghurt (10%vet) met theelepel honing; om 21.30 nog 15 ongez cashewnoten..

Vandaag en morgen kerst, dus eet ik waar ik me goed bij voel.. Het dieet voelt goed, dus zal hoogstw dit gewoon zijn met iets minder koolh (geen honing, minder rijst ed) zijn bij de meeste maaltijden, want om 18.00 uiteten bij de Mexicaan (jammie, tortilla's met verschillende vullingen).. M6 zal er hierdoor bij inschieten, maar dan zou ik ook ontploffen denk ik zo.. M7 (zonder rijst) en M8 moeten wel gaan lukken..

Iedereen fijne dagen en spreek jullie na de kerstdagen hoe ik het ervanaf heb gebracht.. Hoe is het bij jullie gegaan?

Ik walg van mezelf vanavond!!! Heb gewoon 6 chocolaatjes (zeebanket) naar binnen gewerkt..... Had me zo goed gehouden de kerstdagen en dan op het laatste moment toch een zwak moment.. Klotezooi!!!!:mad: :mad: :mad: :mad:

6 chocolaatjes maak je niet druk meid beter 6 dan de hele doos, gewoon lekker verder gaan gaat je zeker lukken.

ja, maar als jezelf heb gezegd geen suiker.. dan geen suikers.. Was gewoon een zwak moment.. En daar moet ik van leren! En gewoon nog sterker in mijn schoenen staan.. Elke keer Eemond Cup in gedachte houden en niet zo van blij dat het niet de hele doos is.. Waren er gelukkig niet meer, anders waren die waarschijnlijk opgegaan.. Dus voelt wel degelijk als hele doos op!!
Miscchien streng voor mezelf, maar heb mezelf ook hoog doel gezet, dus.............

Terug
Naar boven