XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

hey, streng voor jezelf is goed, kan je ook goed, anders was je echt niet zo ver gekomen. Denk dus niet dat het daar aan schort.
Maar sla jezelf ook niet te hard voor je hoofd, die energie kan je vast beter gebruiken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is waar.. Maar heb deze twee weken ook redelijk buiten het dieet gegeten, maar wel redelijk schoon.. Dat voelde ook niet slecht, maar dit was gewoon een k*tgevoel.. En dan baal ik.. Net weer getraind en dat voelt al een stuk beter.. Tot 2 januari mijn dieet iets aangepast..

wat hoge en lage dagen ingelast..

Als ik merk dat het te hard zou gaan, pas ik weer aan, maar wil even zien wat hiervan het effect is.. Kijken of ik na twee weken nog steeds snel reageer op aanpassingen in dieet.. Keep you posted

Laatst bewerkt:
van 26,8% naar 7%
Extreem knappe prestatie! :eek: RESPECT!

Ik vind het heel goed van je dat je gewoon weer in je dieet zit, na het zware dieeten.
Ik zelf (vr)eet nog steeds iedere dag wat ik lekker vind.
Daarom dubbel respect voor je dat je nog geen echte vreetbuien heb gehad en je je zo goed aan je schema houdt.

8 april is sneller om de hoek dan je denkt en ik heb mijn lat hoog gelegd, dus heb er totaal geen probleem mee om het weer op te pakken..

Ik heb vandaag de oefeningen voor de bilspieren (Valerie Waugman pag.100) die in de nieuwe Muscle&Fitness staan geprobeerd in SuperSets met buikspieren.. Echt heftig, maar erg lekker.. "s Ochtends getraind en 's avonds RPM geven, damn ik voelde mijn billen!!

1) Roemeense deadlift met dumbbells (zonder weerstandsband) 4x15reps icm Upper abs machine 4x25reps
2) Plie dumbbell squat met kuitheffen 4x15reps icm hangend beenheffen (onderbuik) 4x15reps
3) Abductor ipv omgekeerde lunge met deadlift 1been (deze 2 oefeningen kwamen in mijn beentraining al terug) 3x15reps icm cable crunch (links/midden/rechts) 3x15reps

zo je gaat echt goed hoor! petje af wat je hebt bereikt ben ook begonnen met 26 procent en zit nu op 19,5 voor mij dus nog een weg te gaan maar dacht aan wat je vertelde dat je je zelf vorig jaar voor een doel hebt gesteld met nieuwjaar en dat doel heb ik ff van je gepikt hihi al vanaf 2 januari slaan we weer aan het dieeten is is die wedstrijd waar je naar toe gaat alleen figure of nog meer? lijkt me namelijk ook leuk om een keer bij zon wedstrijd te kijken groetjes astrid enne keep on going

zo je gaat echt goed hoor! petje af wat je hebt bereikt ben ook begonnen met 26 procent en zit nu op 19,5 voor mij dus nog een weg te gaan maar dacht aan wat je vertelde dat je je zelf vorig jaar voor een doel hebt gesteld met nieuwjaar en dat doel heb ik ff van je gepikt hihi al vanaf 2 januari slaan we weer aan het dieeten is is die wedstrijd waar je naar toe gaat alleen figure of nog meer? lijkt me namelijk ook leuk om een keer bij zon wedstrijd te kijken groetjes astrid enne keep on going

De wedstrijden zijn met verschillende klasses.. dus noteer 27 mei maar in je agenda.. maar ik wil wel graag in de Figure klasse uitkomen en daar train ik voor.. Lijkt me leuk als je komt kijken.. Maar jij gaat toch ook goed.. Heb je alweer met Marjolein gesproken? En waar train je nou? Je was toch op zoek naar sportschool in Den Haag tijdje terug..

he hallo daar!
Erg interresant wat je allemaal post je dieet lijkt een klein beetje op dat van mij, alleen bestaat mijn dieet uit 6 maaltijden en is ook wat minder dan dat jij eet. Maar ik heb drie dieeten wat ik afwissel dus is steeds verschilend,maar ook met die annasschijven en ook met rijstewafels o.a. De sportschool in den haag had/heb ik al alleen is geen hardcore helaas maar zodra ik mijn rijbewijs heb( en een leuk autootje!) stap ik misschien toch wel over naar de kneet> Maar dat zien we wel voorlopig gaat het goed! ik moet zeggen heb me met de kerst/nieuwjaar ook wel een beetje laten gaan en moet me er ook nu ff toezetten dat het nu weer puur dieeten word. al moet de lekkere trek nog wel een beetje verdwijnen:( ( ik voelde me ook helemaal ellendig als er iets door heen gaat wat niet in het dieet staat o zo lekker op het moment maar wat is het balen achteraf!)Maar komt wel weer goed we keep on going! Groetjes astrid

Deze week mijn eerste trainingsweek met Anja er weer opzitten.. 4 dagen circuit gaat niet in de koude kleren zitten, maar morgen weer mijn eerste echte junkdag.. Eerst uitslapen, want dat heeft mijn lichaam wel verdient..
Vind van mezelf dat ik zeker op mijn zwakke punten (schouder en borst) goed heb gepresteerd de laatste 2 dagen.. Volgende week hetzelfde, maar heb de lat natuurlijk weer hoger gelegd..
Zoals Anja zegt: "Tis allemaal mindsetting" En het is zo, ik hou gewoon het beeld voor me hoe ik mezelf op het podium zie op 8 april en je kan gewoon inenne meer reps maken.. Bizar..
Dieet is voorlopig niet heel veel aan veranderd, nu hoge en lage dagen afgewisseld.. en zaterdag heel de dag junken als ik wil en anders min. vanaf 16.00uur..
Morgen staat voor na mijn massage van een 45min de snackbar op het programma.. Kipburger met kaas, bacon, sla en wat saus met patat met ketchup op programma en 's avonds voor de X-Factor ga ik lekker wat tosti's naar binnen werken.. Heb ook trek in appelmoes met wortelen en erwten met gehaktbal ofzo.. Nou we zien het wel..

Gaaf meid !! leuk om te lezen dat je zoveel plezier hebt in de kei-harde training , zal je zeker goed doen op de wedstrijden !!
Ben benieuwd naar het eindresultaat :D , kom zekers ff kijken op de Eemonds ;)

Gaaf meid !! leuk om te lezen dat je zoveel plezier hebt in de kei-harde training , zal je zeker goed doen op de wedstrijden !!
Ben benieuwd naar het eindresultaat :D , kom zekers ff kijken op de Eemonds ;)

Ga je niet meedoen? Of train je niet voor wedstrijden.. Wel leuk dat je komt uiteraard!!

Vanavond weer een hi-impact circuit (50-100reps per spiergriep).. Volgende week ook nog circuit en weer een meting.. Ben benieuwd, zie nu al veel verandering, maar Anja is gelukkig kritisch.. Haalt beste in je boven..

Moet wel trainen met stijve nek.. Laat weten hoe het is gegaan..

die junkdag klinkt goed!

En, hoe is de training gegaan? Erg last van je nek gehad, of je eroverheen kunnen zetten?

Anja had me een goed middel aangeraden en mijn nek was denk ik gewoon verlamd ofz.. maar geen last gehad.. Was echt een megacircuit 3 rondes in het uur.. had mijn hartslagmeter om.. 430kcal.. echt heftig!!

Das niet niets, volgens mij wordt je goed afgebeuld nu. ;)
Alle bewondering vanaf hier!

Nieuws van deze kant.. NAC organiseert 8 april een wedstrijd in Rotterdam en ik ga deze draaien ipv EemondsCup.. Veel voordelen..

Anja aanwezig, dichterbij, niet heel Paasweekend kwijt, geen overnachtingskosten, reistijd.. En een nieuwe wedstrijd, ben erg benieuwd.. Wil plaatje van Kneet's Gym worden..

he hallo miss f
( ik weet niet of je wil dat ik je echte naam post dus hou het maar bij miss f haha) Zo te lezen ga je echt goed! marjolein kende je ook en zei mij dat jij echt keihard traint. Maargoed even een vraagje wat is dat precies voor wedstrijd in rotterdam? alleen figure gericht? en kan je daar ook als buitenstaander naar toe?. Laat je het me even weten? groetjes astrid.

Terug
Naar boven