XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Lekker blijven knallen MissF, die goede plaatsing gaat er komen in Rotterdam !:thumbs:, zo te horen bevalt het prima bij Kneet's;) :D .

• Topic Starter Topic Starter
he hallo miss f
( ik weet niet of je wil dat ik je echte naam post dus hou het maar bij miss f haha) Zo te lezen ga je echt goed! marjolein kende je ook en zei mij dat jij echt keihard traint. Maargoed even een vraagje wat is dat precies voor wedstrijd in rotterdam? alleen figure gericht? en kan je daar ook als buitenstaander naar toe?. Laat je het me even weten? groetjes astrid.

8 april in Rotterdam is in Zuidplein Theater, zal morgen nog even de tijden controleren.. Maar als ik het goed onthouden heb, gaan om 11.00uur de deuren open en start het om 12.00uur..

Het is een normale Cup, net als EemondsCup.. BB, Figure, Fitness..

Hoe bedoel je buitenstaander, je bedoelt toeschouwer? Tuurlijk, beter, hoe meer mensen hoe beter..

Of gewoon als atleet?!?!?! Bespreek maar met Marjolein girl!!

Leuk :-) Ik woon daar vlakbij. Zal het in de gaten houden.
Als toeschouwer btw. ;)

Vandaag ook afgebeuld 3 x het circuit achtermekaar met alleen 3minuten rust tussendoor

Moest echt kotsen na afloop..

Laatst bewerkt:
Godskelere (sorry), wat een werk.. ongelooflijk, zit hier met mijn mond open.
Wat een beulerij, fantastisch dat je dit doet.
Kotsen is wat minder..nu wel beter?

Knap!:thumbs:

8 april in Rotterdam is in Zuidplein Theater, zal morgen nog even de tijden controleren.. Maar als ik het goed onthouden heb, gaan om 11.00uur de deuren open en start het om 12.00uur..

Het is een normale Cup, net als EemondsCup.. BB, Figure, Fitness..

Hoe bedoel je buitenstaander, je bedoelt toeschouwer? Tuurlijk, beter, hoe meer mensen hoe beter..

Of gewoon als atleet?!?!?! Bespreek maar met Marjolein girl!!

Rotterdam is wel een wedstrijd van de NAC. Als je deze wedstrijd dus meedoet, mag je niet meer meedoen aan de IFBB wedstrijden van 25 maart, 15 april (waarschijnlijk) en het NK van 29 april.

Maandag blijft voorlopig nog even avond rust.. Dinsdag weer knallen in circuit vorm.. wo-vrij train ik met een vriendin die zich voorbereid voor de UFC.. We gaan de spiergroepen dan aanpakken..

SUPER....!!!
Respect hoor meisie...!!!!!!!!!!
je verhaal is erg motiverend en blijven knallen.. he!!!!!!!

Gisteren schouder en rug gedaan.. Voelde het vandaag heel erg..
Vandaag benen gedaan.. Was ook weer geweldig.. Erg zwaar gesquat.. 2x8x80kg.. HEERLIJK!!!!

Dat klinkt inderdaad erg lekker!
Fijn dat je het naar je zin hebt.

zo dat zijn behoorlijke gewichten. netjes!

Gisteren schouder en rug gedaan.. Voelde het vandaag heel erg..
Vandaag benen gedaan.. Was ook weer geweldig.. Erg zwaar gesquat.. 2x8x80kg.. HEERLIJK!!!!

:eek: wow pittig wijfie :D

Netjes meid, keep up the good work !!
Ben benieuwd in R'dam :D

Zeker net gewicht, is dat tot parallel of fullsquat?

Het is iets verder dan 90graden, niet met de billen op de hielen.. Da's dan parallel?

Had met de frontSquat wel full squat in Smith machine.. hier had ik 15kg aan elke kant, weet niet of de stang dan ook 20kg is.. Dan is het 50kg..

Vandaag mijn rustdag en junkdag tegelijkertijd..

Tot nu toe genuttigd: (op het werk een rol Pringels genuttigd verdeeld over de dag)
Vanmorgen vroeg (6.30uur) begonnen met 60gr HO, 40grNutrix, 40gr rozijnen en 30gr WHEY
Om 8.00uur MiniPizza Mozzarela, kaas/spinaziewrap met aminozuren (weet ben gek!!)
10.00uur 5boterhammen (filet american, komijnen kaas en pindakaas), appel en fruitdrankje AH met aminozuren
12.30 uur 3boterhammen (filet american, komijnen kaas en pindakaas) en fruitdrankje AH met aminozuren
15.00 6 eiwitten, 1 eigeel, 2boterhammen (filet american, komijnen kaas) en appel
Ben nog van plan om iets van kibbelingen of patat met kipburger na mijn werk te nuttigen.. Dan rond 19.30 wel iets anders, maar niet echt vet.. Groente, pasta en een vegetarische burger ofzo en dan de avond afsluiten met normale hoge dieet om weer in het ritme van morgen een lage dag te komen..

Laatst bewerkt:
gisteren zijn we gemarteld ;) Borst en armen waren aan de beurt..
3 supersets!!
Voor mij een nieuwe oefening gedaan, de pullover.. damn das heftig!!

heb mezelf zojuist een heerlijke maaltijd voorgeschoteld..

Heerlijke duitse biefstuktartaar van 150gr met ui, tomaat, groene dunne asperges, pitten en rozijnen in een wok gooien, beetje olijfolie en kruiden en wokken maar.. Voortreffelijk ;) :):D

rest mij de avond af te sluiten met 7eiwitten en een eidooier met 4 ananasschijven.. net voor slapen nog lekker veel HO/nutrix, rozijnen en whey..

ga eens uitrekenen hoeveel kcal ik vandaag heb binnengekregen en er morgen voor een groot deel weer ga af trainen met RPM en BodyPump geven aan een volle bak in Fitness First The Ladies in Den Haag!!!

Zo, da's geen kattepis wat ik vandaag binnenkrijg..

5700kcal en da's nog zonder de kibbelingen met remouladesaus..

Goed joh, je lijf eens lekker verwennen met veel voer. Heb je na afgelopen week en morgen te komen. wel verdiend!

Terug
Naar boven