XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig is mijn eetlust niet aangetast door het ziek zijn.. Dus een stevige griep is het waarschijnlijk niet.. Misschien alle (onbewuste) stress die loskomt uit de spieren na de massage van donderdag..

Net heerlijk gemarineerde kip met rijst en oosterse wokgroente op met een beetje balsamico voor de finishing touch ;)

Vanmiddag mijn RPM DVD gekeken, ga nu maar de PUMP DVD kijken, dat word een grote uitdaging!! Had ook eerder moeten beginnen, maar had alles op de wedstrijd gegooid en dit daardoor uitgesteld. Weer wat geleerd, prioriteieten goed gaan managen en net als met eten de gestelde planning gewoon doen..

Maar goed daar heb ik nu weinig aan als ik zondag de nieuwe lessen moet geven :(

gelukkig inderdaad dat het je eetlust niet heeft aangetast ben zelf ook even ziek geweest en kon niks anders als crackers binnen houden maar heeft gelukkig geen nadelig effect gehad en gewoon weer door gaan waar je gebleven bent in ieder geval voor jouw weer een nieuwe uitdaging gaat je vast goed af succes!!!!! groetjes astrid.

thanks astrid!!!

En ik ben er uit wat ik morgen ga junken. Ik heb mijn visagiste (een goede vriendin van me:) ) gevraagd om met mij gezellig in Scheveningen bij 't Pannekoekenhuis uitgenodigd. Ze hebben daar een heerlijke pannekoek met kip met mexicaanse groentes en guacalome en room.. Dat is echt meer dan een jaar terug dat ik dat op heb.

Hoop dat de buitenlucht me ook wat goed zal doen. Denk het wel. Eventueel later op de avond nog een broodje kipshoarma en kaas :meal:

Slaap lekker.

thanks astrid!!!

En ik ben er uit wat ik morgen ga junken. Ik heb mijn visagiste (een goede vriendin van me:) ) gevraagd om met mij gezellig in Scheveningen bij 't Pannekoekenhuis uitgenodigd. Ze hebben daar een heerlijke pannekoek met kip met mexicaanse groentes en guacalome en room.. Dat is echt meer dan een jaar terug dat ik dat op heb.

Hoop dat de buitenlucht me ook wat goed zal doen. Denk het wel. Eventueel later op de avond nog een broodje kipshoarma en kaas :meal:

Slaap lekker.

zo dat klinkt goed. Maar je hebt het verdient :thumbs:

Zaterdag: Rust en Junkmaaltijd

Zo vandaag voel ik me een stuk beter en heb zowaar van de zon kunnen genieten. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Twee uurtjes PUMP geoefend.

Toen naar Marjolein (Body&Fashion) om een nieuwe bikini te halen.. Kon het niet laten, had van de week twee zulke mooie gezien, ik moest gewoon.. De een wordt eerst vermaakt en bekijk dan of het iets is. De ander stond zo goed, dat d'r vriend gelijk een foto sessie in de tuin heeft gemaakt..

Ik was blij dat ik mijn shape nog had na een week rust.. En ik had nog niet gejunkt, dus ben akkoord gegaan als ik de foto's gelijk kon meenemen op cd.. Was erg leuke ervaring, was nu maar kort. Gaan nog een keer een hele dag plannen, maar dan weten we het van te voren. :D

Ook normale huishoudelijke dingen zoals boodschappen, was en afwas helaas :o Tussendoor staat continue de PUMP DVD te draaien in de hoop dat ik wat ga opnemen voor morgen.. (lees: ik wil naar buiten van het zonnetje genieten en gezellig met vriendin bijkletsen!!!)

Maar goed, pas vanaf 16.00uur junken, dus zorg enigszins op tijd in Scheveningen te zijn om exact om 16.00 mijn eerste pannekoek naar binnen te werken (de mexicaanse), daarna nog wel trek en mijn vriendin was nog niet eens halverwege de hare, dus heb nog een spek/kaas pannekoek besteld en we waren ongeveer tegelijkertijd klaar :) :D

Gezellig bijgekletst en mensen kijken en de tijd vliegt voorbij.. Bij mij PUMP nog steeds in het achterhoofd en bij haar Balance (yoga/pilates) in het hoofd zijn we rond 18.00uur richting huis gegaan.. Weer de DVD erin.. en meedoen.. waarom is het nou niet gewoon kloteweer, dan zit het er zo in.. :mad:

Rond 19.00uur het volgende klaargemaakt (left-overs vanuit de vriezer) 100gr gemarineerde kip (zonder zout); 100gr ger. zalm; 100gr ravigotte spinazie; mexicaanse groente/bonen mix met daarover 75gr Old A'dam geraspt. :meal:
Ga nu mijn tweede bordje opscheppen ;)

En daarna..............................

Ja, maar weer PUMP oefenen :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Laat morgen wel weten of ik daadwerkelijk iets heb opgenomen.. hihi

De rest van de foto's

nog steeds onder een tijdelijk link tot de volledige website klaar is.

[Link niet meer beschikbaar]

Zondag: RPM/PUMP en buik

Zo wat kan een mens blij zijn met kleine dingen :)

Vanmorgen heel vrolijk wakker geworden, maar hoe kan dat ook anders als je naar buiten kijkt.. ZON, ZON en ZON.

Mijn dames die ik op zondags begeleid gaan ook goed, niet zozeer in gewicht verlies (dat was ook niet nodig), maar wel in vorm, krachttoename en BFverlies. Dus daar werd ik nog blijer van. Zij zelf zijn er uiteraard ook erg content mee. ;)

Daarna moest ik aan de slag met mijn lessen.. RPM ging echt geweldig, PUMP is er toch enigszinds ingegaan gisteren.. Niet helemaal vlekkeloos, maar had het erger verwacht. Morgenochtend herkansing. :p
Stats: 1:55min, 899kcal, avg 148 bpm/hr, max 192 bpm/hr

Daarna eerst een zonnebankkuurtje, JA ik weet, buiten schijnt de zon, maar daar word ik niet egaal bruin. :rolleyes: en toen was het aan de beurt voor de buikspieren. De remmen gingen los!!

cable crunch (4x25x50kg)
hellen over bankje met gewicht (Mid) (4x25x5kg)
hellen over bankje z gewicht (Bottum Half ) (4x30xBW)
weighted crunch (4x30x10kg)--> sec vast bovenin

Laatst bewerkt:
Maandag: Body Pump en Rug KT

Damn, wat voel ik nu al mijn buikspieren van gisteren:eek: bij het opstaan..

Toch voor het gevoel maar weer de Pump DVD erin, tijdens de afwas en het bereiden van ontbijt en andere maaltijd.. mens is ook eigenlijk helemaal gestoord om 7.00uur 's ochtends een Pump DVD op te zetten:rolleyes: , een normaal mens drinkt rustig zijn bakkie thee, heeft het nieuws aan of rustige muziek om te ontwaken.. Maar goed, we doet het met een goed doel en met effect moet ik zeggen. Na 1x luisteren (tijdens de bezigheden) en 1x actief meedoen, ging de les vanmorgen een stuk beter. 7 van de 10 zonder fouten.. Kan tevreden zijn.. We gaan gewoon elke dag dit doen en dan is het zondag 10 uit 10.. :D
Stats: 55min, 389kcal, avg 134 bpm/hr, max 186 bpm/hr

Net heerlijk mijn lunch naar binnengwerkt, deze week nog kip, wie weet wat er volgende week op het menu staat, maar denk zelf witte vis. Dus nu nog even van de kip genieten. Tegen die tijd gaan we ook natuurlijk weer heerlijke creaties mee maken :meal:

De rest van de dag staat in het teken van het huis op orde maken en wat werk voor de ABN doen, uitrusten en...............................................

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

KT RUG

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Oh, heb echt zoveel zin weer.. Nu totale focus op 27 mei!

Na meer dan 4maanden op dit forum te zitten, ben ik er eindelijk achter hoe ik foto's kan uploaden en hoe ik ze moet verkleinen om ze ook te kunnen plaatsen.. Tja, ik blijf dan ook een vrouw die niet zo goed is met computers, maar wel goed is in KT en hopelijk ook motiveren/stimuleren van mensen ;)

Dus geniet van de voortuitgang van borst/schouders en rug alvast. Volgende keer komt ook nog buik, benen en armen.

Groetjes.

Een foto flood van MissF. ;)

Ziet er goed uit die voortgang, denk dat dat heel motiverend kan werken. Zelfs als je niet zo intensief trained en met intensieve begeleiding (ook voeding) als jij doet, kan het als voorbeeld dienen.
Voorbeeld van wat je kan bereiken (tot nu toe..) als je gedreven en gericht er voor gaat. Alleen zal het dan waarschijnlijk wat langer duren.

Ook leuk om te zien bij de eerste rug foto's is dat blijkt dat goed poseren al heel erg veel uit maakt. Het spiermassa- en vormverschil is pas veel duidelijker bij de laatste foto's.

Mooie prestatie hoor. :)

is het fotobombardement ten einde..?;)
goeie vooruitgang hoor , en mooie foto,s.
succes verder.

Zo gisteravond mijn eerste KT erop zitten.. Was weer lekker om vertrouwd met de ijzers te werken.. Wel even wennen om daarvoor geen cardio, billen, kuiten te doen.. maar wat niet hoeft op dit moment, moeten we ook niet de extra kcal voor verbranden, kan ik meer werk verzetten tijdens het uurtje met Anja en hou ik nog kcal over om die spieren nog wat te doen uitzetten :D

Althans das de theorie die ik erop na hou, weet niet zeker of het helemaal zo werkt, maar ik vind het wel een prettige gedachte..

Dan ook met de Rugtraining weer tot het naatje gegaan, alles was zeiknat en heb een hele hete douche na afloop genomen.. Had het gevoel dat ik ter plekke al een centimer of twee winst had geboekt ;), maar dat zal alleen het gevoel zijn schat ik.. Anders gaat het wel heel snel..

Negen verschillende oefeningen met 4 sets (10,10,8,8) en uiteraard een bonus op het eind.. Tot het naatje, letterlijk.. 23reps eruit kunnen persen met double hand dumbbell row (dit is de benaming die ik eraan heb gegeven, mijn favoriete oefening:)) met een gewicht van 20kg..

Stats: 39min; 275kcal; avg 140kcal; max 179 kcal

Ik was/ben blij en Anja ook, dus weer op naar een toptraining vanavond: Schouders en Biceps

Lekker bezig maatje :) :D

9 Oefeningen rug :eek: :wl:

Dinsdag: Buik, Schouders en Biceps

Zo vanavond voor de verandering eens buik met mijn maatje DavyO gedaan:

upper abs Machine (4x25x30kg)
weighted crunch met assistant (30x10; 30x12; 40x12; 25x18kg)
hellend met schijf, voeten vast onder rek (4x25x5kg)

Volgende week ga ik eerder starten, doordat we nu met zijn tweeen waren iets minder dan normaal gedaan, maar wel lekker zwaar. Donderdag inhalen door even een extra tik uit te delen.

Schouders 7 oefeningen met af en toe gemene halve reps, maar daarnaast ook een heerlijk nieuwe achterkant oefening (althans voor mij). Was een genot ok mijn schouders vol te zien lopen, dat zaten ze al bij oefening 3.
We houden nog even 10,10,8,8 erin om toch nog wat massa voor de wedstrijd te pakken. Hetzelfde gold voor de biceps. 3oefeningen, maar met de dumbbell curl een mooie PR gepakt (10x8; 10x10; 10x12; 10x14kg) :D

Stats: 41min; 257kcal; avg 130 bpm/hr; max 177 bpm/hr

Dat zijn altijd leuke dingen.

Morgen mijn ander favoriete spiergroep BENEN

Zo vanavond voor de verandering eens buik met mijn maatje DavyO gedaan:

upper abs Machine (4x25x30kg)
weighted crunch met assistant (30x10; 30x12; 40x12; 25x18kg)
hellend met schijf, voeten vast onder rek (4x25x5kg)

Volgende week ga ik eerder starten, doordat we nu met zijn tweeen waren iets minder dan normaal gedaan, maar wel lekker zwaar. Donderdag inhalen door even een extra tik uit te delen.

Schouders 7 oefeningen met af en toe gemene halve reps, maar daarnaast ook een heerlijk nieuwe achterkant oefening (althans voor mij). Was een genot ok mijn schouders vol te zien lopen, dat zaten ze al bij oefening 3.
We houden nog even 10,10,8,8 erin om toch nog wat massa voor de wedstrijd te pakken. Hetzelfde gold voor de biceps. 3oefeningen, maar met de dumbbell curl een mooie PR gepakt (10x8; 10x10; 10x12; 10x14kg) :D

Stats: 41min; 257kcal; avg 130 bpm/hr; max 177 bpm/hr

Dat zijn altijd leuke dingen.

Morgen mijn ander favoriete spiergroep BENEN

:D

Zoals altijd : goed bezig maatje :thumbup:, was weer ff leuk en ook zwaar om samen buik aan te pakken. Een van jou sterke punten, bij mij helaas mijn zwakke punt, maar daar word aan gewerkt :mad: :)

lekker laat.. maar prachtige foto's.... super!!:bow:

Woensdag: Cardio en Benen

Stacey vandaag ziek, dus moest het weer alleen doen. Scheelt zeker in de tijd, dus kon lekker op tijd naar de zonnebank :)

Na echt een superdrukke dag op werk had ik echt behoefte aan sport om even een goed uitlaatklep te hebben..

Begon met 30 min cardio, 20min hardlopen en 10 min crosstrainer
Stats: 30min; 249kcal; avg 154 bpm/hr; max 177 bpm/hr

Even bijkomen voordat ik met de benen zou beginnen.. Anja kwam aanlopen met haar platenspeler, alsof ze DJ was, maar het was een blok waar ik op moest staan voor de deadlifts.. Dat was nieuw!! Beginnen met de achterkant, dacht dat alles afscheurde maar veel mee, ik heb het overleefd.

Met de sumo squats zag ik echt sterretjes en met de leg press echt gruwelijke cijfers gedraaid (10x165; 10x185; 8x205; 8x225kg) :eek: :eek: en ze moesten ook nog eens diep doorzakken, nou ik weet zeker dat ik die morgen ga voelen. Voel ze nu al!!

Totaal zeven oefening.. Stats 30min; 247kcal; avg 160 bpm/hr; max 184 bpm/hr :eek: :eek:

Gaat mijn bedje opzoeken. Morgen

BORST EN TRICEPS

Donderdag: Buik, Borst en Triceps

Anja heeft vanavond mijn buikoefeningen bekeken en nog wat nieuwe bruikbare tips gegeven, om de oefeningen wat effecienter te doen. Was ik uiteraard wel blij mee. Ik moet zorgen voor meer contractie in elke oefening en dus iets hoger uitkomen dan dat ik deed. Da's pijnlijk :D, maar als het werkt, gaan we er zeker aan werken.

Borst en triceps gaan alweer een stuk beter, weet meer pure contractie op de trainende spier te pakken wat ervoor zorgt dat ik niet schuin ga trekken of ik een andere spiergroep inschakel om het compenseren. Zijn we erg content mee. Ook vanavond weer een PR behaald, meerdere zelfs. Alles om nog wat extra massa te bouwen. Mooiste PR was met de pecdec (10x40; 10x40; 8x45; 8x50kg) Die voelde echt geweldig!!

Ik ga lekker eten (Nutrix, Whey en rozijnen :meal:) en mijn bedje opzoeken..

Kus

Terug
Naar boven