MissF
Figure/Athletic dame
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 10%
Gelukkig is mijn eetlust niet aangetast door het ziek zijn.. Dus een stevige griep is het waarschijnlijk niet.. Misschien alle (onbewuste) stress die loskomt uit de spieren na de massage van donderdag..
Net heerlijk gemarineerde kip met rijst en oosterse wokgroente op met een beetje balsamico voor de finishing touch
Vanmiddag mijn RPM DVD gekeken, ga nu maar de PUMP DVD kijken, dat word een grote uitdaging!! Had ook eerder moeten beginnen, maar had alles op de wedstrijd gegooid en dit daardoor uitgesteld. Weer wat geleerd, prioriteieten goed gaan managen en net als met eten de gestelde planning gewoon doen..
Maar goed daar heb ik nu weinig aan als ik zondag de nieuwe lessen moet geven
Net heerlijk gemarineerde kip met rijst en oosterse wokgroente op met een beetje balsamico voor de finishing touch
Vanmiddag mijn RPM DVD gekeken, ga nu maar de PUMP DVD kijken, dat word een grote uitdaging!! Had ook eerder moeten beginnen, maar had alles op de wedstrijd gegooid en dit daardoor uitgesteld. Weer wat geleerd, prioriteieten goed gaan managen en net als met eten de gestelde planning gewoon doen..
Maar goed daar heb ik nu weinig aan als ik zondag de nieuwe lessen moet geven

) gevraagd om met mij gezellig in Scheveningen bij 't Pannekoekenhuis uitgenodigd. Ze hebben daar een heerlijke pannekoek met kip met mexicaanse groentes en guacalome en room.. Dat is echt meer dan een jaar terug dat ik dat op heb. 
Tussendoor staat continue de PUMP DVD te draaien in de hoop dat ik wat ga opnemen voor morgen.. (lees: ik wil naar buiten van het zonnetje genieten en gezellig met vriendin bijkletsen!!!)
en toen was het aan de beurt voor de buikspieren. De remmen gingen los!!
bij het opstaan..