astridverdel
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo te lezen train je echt keihard! je gaat echt goed! leuk ook dat je bij marjolein fotos hebt gemaakt ga je die ook nog posten hier? wat is je vetpercentage nu momenteel als ik vragen mag? groetjes astrid.
en dan zaterdag rust. Dan worden alleen mijn nieuwe koelkast en vrieskast gebracht en geplaatst met een keukenblad erop. Verderrest wordt het een hele rustige dag waar ik alleen nog boodschappen doe en verder helemaal niets. Nou ja de stekker erin om te zorgen dat ik mijn boodschappen kan koelen 

misschien een hele domme vraag maar waar kan ik je avatar foto vindenby the way ben echt jaloers op je rug!! daar is maar een woord voor WOW!! groetjes astrid.
Favoriet!!!
Gaat dus de goede kant op en dan zijn we nog niet eens met het echte dieet begonnen, dat moet nog komen. We hebben daarom ook alle vertrouwen erin..

he hallo daar
ff vraagje is er een reden dat je om 4uur pas gaat junken? groetjes astrid.

Gezellig, ben benieuwd. Weer eens iets anders, kijken ipv meedoen.. Geen junkdag dus al mijn eten mee voor heel de dag 
ohja... ik had ook een vraagje.. zo voor een wedstrijd train je 7 dagen in de week? Hoe doe je dat als je geen wedstrijd in het vooruitzicht hebt? train je dan ook 7 dagen of maar 5 of 6?

aha.. oke.. vroeg het me namelijk af omdat ik nu 5 dagen KT + cardio doe en op de zaterdagen dat ik naar Anja ga zijn het er dus 6.
Omdat ik niet zo snel vooruit ga ( naar mijn mening ) zat ik er over te denken om sowieso 6 dagen te gaan sporten en mischien wel 7 maar dat is mischien dus wel wat overdreven. Ik zal het er eens met Anja over hebben de volgende keer. Ik ga ook weer iets van vechtsport erbij doen dus er zal toch naar gekeken moeten worden.

Laat me raden.. "Meer is niet altijd beter", of iets in die strekking?
![]()

Al is deze overname voor ons in de Bankshops gunstiger dan de andere variant..
Eerst 6 schouder oefeningen, toen 3 biceps en als laatste een gecombineerde oefening die diep ging. Was erg mooi gezicht in de spiegel.
Maar ik denk dat een groot deel van stimulance ook komt van wat je in de spiegel ziet gebeuren (bovenstaande). Je ziet gewoon direct resultaat en dat geeft zo'n geweldige kick dat je jezelf gewoon verdoofd om door de pijngrens heen te trainen. Ik denk dat Anja dat vanaf het begin al duidelijk wilde maken toen ze me vertelde: Je moet niet nadenken wat je oppakt, je moet het gewoon doen!! 

Dus denk dat het volgende daar ook mede mee te maken had.. Eerste paar oefeningen gingen redelijk goed, kon het gewicht van vorige week weer pakken.. Maar met de eerste leg press oefening voelde ik een scheut in mijn rechter been.. Gelukkig niet een scheut van een afgescheurde spier, maar wel degelijk een pijnlijke aangelegenheid.. Ik kon doortrainen, dus heb echt erdoorheen getraind.. Heb minstens het gewicht van vorige week gehaald, sommige zelfs nog iets meer, want wilde natuurlijk net als gisteren progressie boeken in kracht..
Vandaag echt letterlijk door mijn pijngrens getraind.. Buik ging nog goed, maar Anja heeft me de oefening nog een keer uitgelegd en heb de twee oefeningen in superSetST uitgevoerd. Aangezien de contractie erg belangrijk is, heb ik de oefeningen heel rustig uitgevoerd om zo goed te voelen en de contratie vast te houden! Hoop dat Anja blij is met het resultaat.. morgen zal ik het resultaat van vanavond waarschijnlijk kunnen zien
Maar benen was een ander verhaal. Ik had echt nog zo'n spierpijn van vorige week woensdagDus denk dat het volgende daar ook mede mee te maken had.. Eerste paar oefeningen gingen redelijk goed, kon het gewicht van vorige week weer pakken.. Maar met de eerste leg press oefening voelde ik een scheut in mijn rechter been.. Gelukkig niet een scheut van een afgescheurde spier, maar wel degelijk een pijnlijke aangelegenheid.. Ik kon doortrainen, dus heb echt erdoorheen getraind.. Heb minstens het gewicht van vorige week gehaald, sommige zelfs nog iets meer, want wilde natuurlijk net als gisteren progressie boeken in kracht..
Kon na afloop amper lopen en ben gelijk naar Anthony, de masseur bij Kneet, gegaan om een zeer pijnlijke massage te ondergaan.. Ik hoop dat Flex spray gaat helpen, donderdag weer massage en zaterdag rust.. Het moet gewoon goed gaan.. Maandag zijn ze weer aan de beurt, dus dan moet het genezen zijn!!![]()
We hebben tempo toch goed hoog kunnen houden en heb een zeer tevreden training achter de rug.. Uiteraard niet de stats van vorige week kunnen evenaren, maar toen was ik ook alleen.. Ik hoop dat Davy het ook een geslaagde training vond.. Ik ben in ieder geval heel trots op hem..
Stats: 55min; 222kcal; avg 120 bpm/hr; max 178 bpm/hr
Heb ook lekker zware gewichten kunnen pakken, ben tevreden over de training.