AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Ik kwam gisteren op youtube toevallig een tv-filmpje van je tegen.
Ik ben echt zwaar onder de indruk van de metamorfose die je gemaakt hebt door aan krachttraining te doen!

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen om 6:30 aan het ijzer :D Moest om 9uur in de sportschool aan het Sav. Plein zijn als instructeur (intro's en hertesten doen etc..) dus moesten eerder beginnen om alles gedaan te krijgen zonder af te rafelen, zodat ik nog kon eten en douchen..

borst
incline BP 10x30; 10x34; 10x40kg
incline flyes 15x7; 12x9; 12x10kg
dumbbell pullovers 10x20; 10x20; 10x22kg

schouders
bent over cable back raise 12x7; 12x10; 12x10kg
alt dumbbell press 8x8; 8x9; 8x9; 10x8kg
cable side raise 3x12x10kg

triceps
press down V-stang 15x30; 15x34; 15x40kg
lying french press 4x15x20kg
smal bench press 3x12x30kg

Vervolgens nog 20min crosstrainer.. Ga nu naar de gym voor 20min buik en 10min hyperextensions voor ik PT ga geven :)

:eek!:6.30 aan de ijzers. Gelukkig was jij dat en niet ik. Super netjes hoor die tijd aan de ijzers

Zaterdag 4 juli zal de beroemde sportfotograaf Bill Tanaka me fotograferen (zie portfolio www.billtanaka.com/portfolio).. Superkicke!!

Tevens zal ik voor Andrew Valkenburg model staan op 7 november voor studenten fotografie model- en portretfotografie..

Ben blij om zo richting de wedstrijd weer wat nieuwe foto's te hebben, niet alleen op bodybuilding gebied, maar ook in zijn algemeenheid..

Laatst bewerkt:
veel succes en plezier met de foto shoots :D

Zaterdag 4 juli zal de beroemde sportfotograaf Bill Tanaka me fotograveren (zie portfolio www.billtanaka.com/portfolio).. Superkicke!!

Tevens zal ik voor Andrew Valkenburg model staan op 7 november voor studenten fotografie model- en portretfotografie..

Ben blij om zo richting de wedstrijd weer wat nieuwe foto's te hebben, niet alleen op bodybuilding gebied, maar ook in zijn algemeenheid..

Wat leuk! Ik ben benieuwd om de resultaten te zien!

hallo , gaat prima hier zie ik......goed fanatiek bezig ;)
ben benieuwd naar je nieuwe foto,s.
succes

Zo, beetje bijgelezen! Veel bewondering voor je progressie en doorzettingsvermogen!
Wat ontzettend gaaf dat Bill Tanaka foto's gaat maken, wordt vast heel mooi!

Succes!

Update nieuwe dieet progressie met 6x p/week trainen 2x3dgn split + dagelijk 10min buik, 10min hyper extensions, 10min stokdraaien en 20min cardio..

Start 1juni:
biceps 2mm
triceps 5mm
rug/schouder 6mm
buikrand 3mm
bovenbeen 8mm
gewicht 53,6kg

nu
biceps 1mm(-1)
triceps 3mm (-2)
rug/schouder 5mm (-1)
buikrand 2mm(-1)
bovenbeen 7mm(-1)
gewicht 52,8kg (-0,6kg)

Update nieuwe dieet progressie met 6x p/week trainen 2x3dgn split + dagelijk 10min buik, 10min hyper extensions, 10min stokdraaien en 20min cardio..

Start 1juni:
biceps 2mm
triceps 5mm
rug/schouder 6mm
buikrand 3mm
bovenbeen 8mm
gewicht 53,6kg

nu
biceps 1mm(-1)
triceps 3mm (-2)
rug/schouder 5mm (-1)
buikrand 2mm(-1)
bovenbeen 7mm(-1)
gewicht 52,8kg (-0,6kg)

begin jij daar nu ook al mee, het begint behoorlijk trendy te worden ;)

en waarom doe je dagelijks 10 min buik?

ik dacht steeds dat je elke spier 2 dagen moet laten rusten

Echt niet, toevallig alleen deze keer zo. en ma.

Had die oefening met die tubes n.l. zo. heel even geprobeerd :) dus kon eigenlijk
niet wachten om hem gisteren goed te doen.

Jij ziet ook alles ;)

en waarom doe je dagelijks 10 min buik?

ik dacht steeds dat je elke spier 2 dagen moet laten rusten

Doe ik toch ook: maandag en donderdag borst/schouder/triceps; dinsdag en vrijdag benen en kuiten; woensdag en zaterdag rug/biceps en onderarmen..

We zijn erachter gekomen dat kort/intensief bij bij beter werkt dan 2x apart buik trainen van een half uur :D

Even uit nieuwsgierigheid...krijg je ook betaalt als je model staat ?

Vandaag gemeten en gewogen bij Ab in Weesp.. 52,5kg en 12,5%BF.. Hij vond dat ik er goed uitzag, maar wil gelukkig dat ik nog één boterham en een shake extra per dag neem, want het gaat iets té rap :D

Ook alvast naar de muziek geluisterd en gesproken over poses ed.. Routine vind ik erg lastig om in elkaar te zetten namelijk.. Dus voor 27 juli moet ik een 17-20poses hebben bedacht die ik kan, leuk vind en over kan brengen laten zien om deze te matchen op de muziek.. Sneller of langzamer uitvoeren.. Volgorde etc..

Heb ook pump nu om de Q-turns, verplichtte poses te oefenen.. mn balans zal dan mijn zwakke punt zijn.. Maar goed gewoon elke dag doen en zorgen dat het een tweede natuur gaat worden.. Al zie ik mezelf niet op die palen mijn wekelijkse boodschappen doen ;-)

Training zal hetzelfde blijven, qua herhalingen.. Aantal oefening aangepast aan optimale beweging van de spier.. In dit geval side raises met de cable; kan gewoon niet echt zwaar gaan omdat ik dan geen controle heb en mijn trapezius t overneemt.. Ga daat nu een hanging dumbbell side raise van maken om te zien of dat wel werkt.. Verder kan ik mijn banklunges afwisselen met walking lunges (grote stappen) en mijn squats/leg press af en to sumo doen.. Dat zijn wel zo'n beetje da aanpassingen die we besproken hebben.. Rest gaat goed..

Nu 2 weken geen creatine en HMB.. Dan weer 6 weken voor ik er tot aan de wedstrijd mee stop.. 27juli volgende check-up.. hopen dat rond de 10% te zitten en dat de maandelijkse ongeregeldheden wegblijven :D

Nu lekker slapen.. Heb een klamboe opgehangen, wordt anders helemaal lekgestoken en slaap ik enorm slecht.. En dan is niet goed voor me.. Morgen 2uur spinning, weer even 1250kcal wegfietsen ;-)

Dan fiets je wel erg hard,als je 1250 kcal weg fietst?:p

Terug
Naar boven