XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

zoooo, je hebt sterke armen zeg, klasse hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Je bent gewoon beresterk, daar sta ik echt telkens van te kijken! ;)

Heb net "even" 40 pagina's aan MissF updates gelezen, Meid, je hebt echt een super drive! super gewoon!
Enneh, ik hoop dat het tijden de wedstrijd goed gaat!

Morgen start dan echt de wedstrijd voorbereiding.. Afgelopen week al getraind via het nieuwe schema.. Wel alleen, want maatje was naar New-York voor zaken.. Maar af en toe hulp ingeroepen om te spotten en ben dan ook erg tevreden.. Heb zaterdag voor het eerst non-stop 10min hyper extensions gemaakt, waren er 300!!!

Voel me onderrug nu nog!

Maar het er vandaag nog even van genomen met het avondeten.. Naar Popocatepetl (Mexicaan) en een halve liter Frozen Margerita erbij :-D Morgen start mijn nieuwe dieet, gaan een hoop kcal af.. En nu al bijna geen zuivel, alleen nog een glas voor het slapen gaan :-( Maar alles voor het goede doel..

Vandaag met een client die traint voor een triatlon meegefietst door de duinen.. Heerlijk met dit weer.. En normaal geef ik 2uur spinning dus waarom niet nu ook met Pinksteren.. lol..

Nou ga mijn bedje opzoeken. Morgen ook een lange dag.. 9uur PT, 10uur zelf trainen, 11uur PT, 12uur PT, mijn kozijnen schilderen (heerlijk in het zonnetje) en een aantal mailtjes beantwoorden.. Rolland Garros kijken :-) en 's avonds hardlopen..

Iedereen slaap lekker en geniet nog van een vrije dag morgen als je die hebt!!

Laatst bewerkt:
Succes!

nou, lekkere drukke dag voor de boeg morgen..veel plezier

Succes met je wedstrijdvoorbereiding!
Betekend PT prive training? Gezien je om 13 uur aan het trainen was? of was je dag uitgelopen?
Tot morgen, ik denk alleen wel dat ik met spierpijn aan je lessen mee doe maar kom wel.
Als het echt niet gaat kom ik alleen spinnen.

Persoonlijk vind ik je er nu al goed uitzien, ik ben benieuwd mee te maken hoe je veranderd naar je wedstrijd toe.

Succes met je wedstrijdvoorbereiding!
Betekend PT prive training? Gezien je om 13 uur aan het trainen was? of was je dag uitgelopen?
Tot morgen, ik denk alleen wel dat ik met spierpijn aan je lessen mee doe maar kom wel.
Als het echt niet gaat kom ik alleen spinnen.

Persoonlijk vind ik je er nu al goed uitzien, ik ben benieuwd mee te maken hoe je veranderd naar je wedstrijd toe.

PT klopt.. Ik was met een client samen aan het trainen.. Hij voelde zich iets minder na een proeftriatlon gisteren en heb gevraagd of we samen mijn training konden doen in plaats van alleen hem te pushen.. Hij moest toch ook zijn boivenlijf trainen, dus twee vliegen in één klap ;)

Jij heb er ook een aardige training opzitten zag ik in je log.. Morgen gewoon lekker pumpen en je push-ups oefenen :D

Yeah!!! Maatje weer terug.. Kon ik weer ouderwets aan de bak

hoge lat pully 12x40; 12x50; 12x60kg
dumbbell row 10x18; 10x26; 10x28; 10x28kg
traingel pully 15x35; 15x40; 15x50kg

barbell curl 10x20; 10x30; 10x30kg
incl dumbbell curl 4x8x8kg
cable curl 8x25; 8x30; 8x35kg

wrist curl 3x15x10kg
hammer curl 12x8; 12x9; 12x10kg

Was weer heerlijk..

Yeah!!! Maatje weer terug.. Kon ik weer ouderwets aan de bak

hoge lat pully 12x40; 12x50; 12x60kg
dumbbell row 10x18; 10x26; 10x28; 10x28kg
traingel pully 15x35; 15x40; 15x50kg

barbell curl 10x20; 10x30; 10x30kg
incl dumbbell curl 4x8x8kg

wrist curl 3x15x10kg
hammer curl 12x8; 12x9; 12x10kg

Was weer heerlijk..

Ook goed getraind!!!!!!!!!!:thumb::wave:

Baal enorm!! Ging net echt lekker met trainen, is er met de bicepstraining verkeerd geschoten en tijdens de training nergens last van maar dag erna.. Damn.. Wel nog borst/schouders en triceps kunnen trainen, maar lichaam ging echt protesteren..

Dus de fysio gebeld, kon gelukkig vanmorgen direct bij hem terecht.. Heb ook last van rug en schouder (dat is een probleem van langere aard die zo af en tooe terugkomt, maar met kraken en oefeningen in bedwang te houden is.. Maar had mij fysio uitgesteld door drukte.. Nu kwam mijn biceps erbij, dus heeft hij me gemarteld en moet even rustig aan doen..

Moest vanmorgen eigenlijk een spinningles geven, maar heb deze van de fiets af gegeven.. Wilde lichter benen trainen, maar voelt allemaal nog niet super en met deadlifts en gewicht op de leg press doen etc, gebruik je toch elke keer je biceps.. Heb dus met pijn in mijn hart een verstandige keuze gemaakt om niet te trainen en ook morgen mijn lijf rust te gunnen..

Vanavond wel een spinningles geven (moet ook geld op de plank komen ;) ) en dat voelde wel goed.. Morgen lekker naar WK in Den Haag, de Kneet gang aanmoedigen!!!

Maandag weer mer frisse moed ertegenaan.. Woensdag een ieuwe afspraak bij de fysio om te zien hoe het gaat.. Smeer er nu Icepower op, hopen dat het hetgewenste effect gaat geven.. Slaap lekker allemaal en misschien een aantal tot morgen..

Benen gesloopt en mijn eten omhoog voelen komen.. Benen 's ochtends is echt hel!! Nu mijn echte ontbijt.. brood, shake en banaan

Voelde me sterk gisteren!! Trainde dan ook in de vooravond ipv in de ochtend :D

hoge lat pully 12x40; 12x55; 12x60kg
dumbbell row 10x26; 10x28; 10x32;
OS T-bar/V-stang 15x50; 15x55; 15x60kg

barbell curl 10x20; 10x20; 10x20kg, heb nog steeds wat last van mijn bicepsaanhechting dus moet even uitkijken met veel druk erop..
incl dumbbell curl 8x7; 8x8; 8x9; 8x10kg

wrist curl 3x15x10kg
hammer curl 12x10; 12x12; 12x12kg

Vanmorgen wel vroeg uit de veren voor borst, schouders en triceps

incline dumbbell press 6x16; 6x18; 6x20; 6x20kg (na 2 opwarmsetjes)
small bench press 4x8-10x40kg
cable cross 8x15; 8x15; 8x20; 8x20kg

bent over barbell back raise 4x15x10kg
schoulder press 10x20; 10x20; 12x20; 10x24kg
shrugs achter in Smith 8x25; 8x30; 8x30; 10x30kg

bent over press down 12x30; 12x40; 12x40kg
dippen in machine 15x25; 15x25; 15x30kg
lying ext met dumbbells 4x20x4kg (dodelijk na dips!!!!)

Maar dieet slaat aan als een jekko.. Start 1juni:
biceps 2mm
triceps 5mm
rug/schouder 6mm
buikrand 3mm
bovenbeen 8mm
gewicht 53,6kg

nu
biceps 2mm
triceps 4mm (-1)
rug/schouder 5mm (-1)
buikrand 3mm
bovenbeen 8mm
gewicht 53,8kg (+0,2kg)

Ben erg blij, oog ook nog niet iel, iets wat in het verleden vaak het geval was als mijn dieet naar beneden werd geschoefd.. Ging mijn bovenlichaam superhard, maar gingen mijn benen maar niet mee.. Nu hoop ik dat dat niet het geval gaat zijn.. Morgen nog benen en zaterdag rug en biceps en dan even weer bijkomen van een trainingsweek ;)

Gaat hier ook super goed hé..Hoe gaat het met je bicep? Bedankt voor je tip;)

Biceps gaat goed gelukkig.. Helaas vandaag alleen aan de arbeid.. Maatje moet langer werken.. Sta op het punt benen te gaan trainen..

ben uitgeteld!! Heb een uur op de bank moeten bijkomen.. Nu even eten voor ik een uur spinning moet geven.. Morgen ook alleen trainen, rug en biceps..

:spaz: Ik wordt helemaal duizelig van jou trainingen....jeetje wat ben jij een bikkel zeg;)

Terug
Naar boven