XXL Nutrition

Mission (im)possible

Afgezien van wat je nou traint of eet ik zou je aanraden om een keer te gaan praten met een professional. Je komt heel erg onzelfverzekerd en lamlendig over. Hyperventilatie en paniekaanvallen heb ik ook gehad. Tegenwoordig af en toe ook nog wel eens. Weet je wat de oplossing is? Gewoon doen en doorzetten, dan kom je er namelijk achter dat die angst onzin is en dat je het best kan.

Voor elk probleem dat je geeft is een oplossing. Je durft niet veel te squaten of te benchen als je alleen bent? Vraag iemand in de gym om je te spotten (doe ik ook als ik niet met iemand train). En nee, dat is niet raar want de mensen daar vragen het omgekeerd ook aan jou.

Misselijkheid? Komt door de constante angst en stress waarin je leeft. Oplossing: ga leven. Doe leuke dingen. Bereik dingen. Je gaat je gelijk beter over jezelf voelen (uit ervaring).

Trainen niet leuk? Kijk filmpjes, foto's en lees verhalen ter motivatie. Denk aan de positieve reacties die (gaat) krijg(t)(en). Denk er aan dat mensen het respecteren als je van een magere lat naar een goed fysiek gaat. En geloof mij, als je er eenmaal in zit en je ziet veranderingen ga je het van zelf leuk vinden en wordt het een verslaving. Je baalt dan als je een traint skipt of zelf 1 oefening.

Je hebt geen leuk sociaal leven en weinig vrienden? Dit kon ik ook opmaken uit je posts. Ga dingen ondernemen. Verken het nachtleven. Koop nieuwe kleren (weer ook als een confidence boost). Ontmoet nieuwe mensen. Ga onder de zonnebank. Verbeter jezelf in elk opzicht en je verbetert ook je geest.

Er zit jouw op dit moment iets dwars. Je weet zelf niet wat het is. No offense, maar zou het kunnen zijn dat je je 'opgesloten' voelt omdat je uit de kast moet komen? Niet lullig bedoeld maar dit houdt veel mensen tegen en ze voelen zich vele malen beter als ze het toegeven.

Hoe dan ook, niet meer stil zitten. Leuke dingen doen, sociaal zijn, jezelf verbeteren en jouw doel voor ogen houden.

Zet em op man!

Goed motiverende post man, ook voor mij.
Ik ben al meer dan 6 maanden bezig met zelf verbetering en ben al enorm ver gekomen, maar ik ben nog niet waar ik zijn wil.
Ik wil verder komen, sterker worden, mezelf definiëren en mezelf kunnen zijn.

Progressie heeft tijd nodig, natuurlijk... maar af en toe gooi je het bijltje erbij neer en neig je meer op het negatieve te focussen dan op wat je allemaal al bereikt hebt..

Op volle kracht door gaan is de enige manier

Zijn Benchpress, Deadlift, Squats, de beste oefening om te doen? Om een mooie body te krijgen? Aangezien ik dit veel bij mensen zie onder hun naam hoeveel kilo ze kunnen.

Zijn Benchpress, Deadlift, Squats, de beste oefening om te doen? Om een mooie body te krijgen? Aangezien ik dit veel bij mensen zie onder hun naam hoeveel kilo ze kunnen.

het zijn goede oefeningen omdat het compounds zijn.
squat bijvoorbeeld is voornamelijk voor sterke quads (bovne benen) maar je traint er ook buikspieren, core, rug e.d. mee

het zijn goede oefeningen omdat het compounds zijn.
squat bijvoorbeeld is voornamelijk voor sterke quads (bovne benen) maar je traint er ook buikspieren, core, rug e.d. mee

Harstikke bedankt, ik heb nog genoeg te leren dus, deze oefening zijn ook dus handig om een keer in mijn trainingschema mee te brengen :-)
Bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal nog eens een foto posten.
Vorige maand liet ik deze progressie zien
1.jpg

Nu op mijn 3de maand zo. Met kleine stapjes ben ik tevreden.
2-1.jpg

Laatst bewerkt:
Goed bezig :) borst en lataanhechtingen beginnen al goed zichtbaar te worden. Traps en onderarmen zijn ook al een goed verschil vooral met die 1ste foto :D

Progressie is idd goed, door blijven gaan!

ziet er goed uit!

Je hoofd ziet er ook beter uit! Op de tweede foto kijk je wat schuchter en op de 3e foto al een stuk opener! Gewoon lekker doorgaan man!

Op de 1e foto leek je echt een phaggot, en nu ziet t er stukken beter uit qua fysiek en hoofd (no homo)

je gaat vooruit zo te zien.. dus je bent goed bezig.
Wat eet je op een dag en hoeveel ben je in die 3maanden aangekomen

Wow nice man!

Volhouden, mooi resultaat man,,

nog veel succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
je gaat vooruit zo te zien.. dus je bent goed bezig.
Wat eet je op een dag en hoeveel ben je in die 3maanden aangekomen
Bedankt allen voor de fijne berichten.

Het eten blijft een moeilijk punt vormen maar ik bijt door. S'ochtends eet ik gelijk een warm gekookt ei, wat los vlees en soms een boterham. Als ik denk dat mijn maag het aankan neem ik melk met cornflakes erbij.

Tijdens een werkweek eet ik bij elke pauze van 10min 2 boterhammen + 1 banaan. En dat dan 3 keer. Ook een middagmaal daarbij. Bij thuiskomst eet ik warm eten met voorkeur chinees. En voor het slapen gaan eet ik 250mg kwark (halve pot).

Ik zat oorspronkelijk op 50kg, het is me gelukt om een vaste 55kg te behouden en heb eventjes een piek van 56,5kg gehaald. Ik kijk even niet naar de cijfers, doe gewoon lekker mijn dagelijkse training dan kan het niet fout gaat. Voor training drink ik altijd 400ml weight protection, erna 400ml Nr1 (spierversterker).

Morgenvroeg heb ik een afspraak bij Osteopaat, ik hoop dat er iets aan die buikpijn kan worden gedaan. Al blijf ik knallen bij de fitness no matter what.

Laatst bewerkt:
Drink er nog lekker een litertje chocomelk bij!
Is toch weer zo'n 800 - 900 kcal en 35gr eiwit, met jou vetpercentage is dat verder toch geen probleem. ;)

Je ziet goed verschil tussen de 1e en laatste foto trouwens, moet motiverend werken neem ik aan?

pff moet maar eens gaan slapen...

ben je nog bezig, vraag ik me af?

Bedankt allen voor de fijne berichten.

Het eten blijft een moeilijk punt vormen maar ik bijt door. S'ochtends eet ik gelijk een warm gekookt ei, wat los vlees en soms een boterham. Als ik denk dat mijn maag het aankan neem ik melk met cornflakes erbij.

Tijdens een werkweek eet ik bij elke pauze van 10min 2 boterhammen + 1 banaan. En dat dan 3 keer. Ook een middagmaal daarbij. Bij thuiskomst eet ik warm eten met voorkeur chinees. En voor het slapen gaan eet ik 250mg kwark (halve pot).

Ik zat oorspronkelijk op 50kg, het is me gelukt om een vaste 55kg te behouden en heb eventjes een piek van 56,5kg gehaald. Ik kijk even niet naar de cijfers, doe gewoon lekker mijn dagelijkse training dan kan het niet fout gaat. Voor training drink ik altijd 400ml weight protection, erna 400ml Nr1 (spierversterker).

Morgenvroeg heb ik een afspraak bij Osteopaat, ik hoop dat er iets aan die buikpijn kan worden gedaan. Al blijf ik knallen bij de fitness no matter what.

Die supplementen zullen niet veel helpen als je niet meer gaat eten imo.

Ik zal nog eens een foto posten.
Vorige maand liet ik deze progressie zien
1.jpg

Nu op mijn 3de maand zo. Met kleine stapjes ben ik tevreden.
2-1.jpg

DIT zijn pas resultaten die tellen! En srsly 1 van de posts die mij meer aanspreekt dan de meesten op dit forum. Gezien alle positieve reacties hier ben ik niet de enige die onder de indruk is.
Wat je NU al bereikt hebt dwingt respect af en eigenlijk hoor je ook een beetje thuis in de categorie "wat dwingt respect af in de sportschool".
GOED BEZIG !!!

KOM OP ETEN + TRAINEN ! AFREKENEN met het verleden TIJD VOOR DE TOEKOMST !

Hou ons op de hoogte graag :)

Terug
Naar boven