originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Zoals ik het nu bezig ben moet ik het zeker mijn verdere leven volhouden.
Ik probeer zo veel ik kan compound training te doen maar het is niet easy. (na het trainingsschema tijd opvullen ermee) Beter dat ik nu aan de toestellen zit dan dat ik alles laat vallen. Zo denk ik er toch over...
Nogmaals jullie tips zijn goud waard en ik stel alles op prijs maar mijn "zin" verdwijnt helemaal als ik in eentje losse gewichten train. Ik vind het fijn om dit als extra aanvulling te doen maar alleen nog maar compounds pfiew dat red ik niet de rest van mijn leven.
Als je nou zelf leest wat je typt, wat denk je dan?
Wat ik zie is iemand die wel wilt, maar het blijft bij denken ipv doen. Je zegt dat het niet easy is.. neem dan een lager gewicht? Kan je geen compounds doen met alleen de bar?
Tuurlijk kan je dat wel.
En zodra je dat realiseert, zodra je volledig beseft hoe krachtig je geest is ga je groeien. Groeien als persoon en als bodybuilder.
Doe vooral wat je leuk vind in de sportschool maar ga je mind ook trainen. Anders haal je de lange run niet.

Nogmaal succes iig, je hebt rond oud en nieuw dit topic aangemaakt, denk dat je volgend jaar rond oud en nieuw lachend naar je posts terug zal kijken 
). Misschien helpt het om een keer de onderstaande PDF door te kijken. Er staat met behulp van tekst en afbeeldingen uitgelegd welke spieren je traint bij welke oefeningen. Daarnaast staat er ook uitgelegd hoe je de oefeningen moet uitvoeren.
)