BobbyV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta meestal al met buikpijn op. (zeer gevoelige darmen), mede door stress/paniekaanvallen.hoezo is eten een hel? Leg eens verder uit...
Daarnaast, hoe ziet jouw typische dag er uit qua maaltijden en tijdstippen?
cornflakes vervangen door brinta met evt wat suiker + kaneel! evt savonds kwark!Ik sta meestal al met buikpijn op. (zeer gevoelige darmen), mede door stress/paniekaanvallen.
Daarna begin ik aan een bord volle melk met ronde nesquick cornflakes. Vervolgens probeer ik 1 a 2 eieren naar binnen te spelen en als laatste een paar plakjes hesp / kalkoen. Boterhammen eet ik s'ochtends zelden/nooit. Ik krijg het gewoon niet door geslikt. Daarna drink ik de helft van mijn shake uit en ga naar de fitness. Tijdens fitness drink ik rest van shake leeg.
Vervolgens ga ik naar het werk. Eerst at ik tijdens elke pauze op mijn werk 2 boterhammen maar dat niveau hield ik niet vol en ben dat door fruit gaan vervangen. s'middags eet ik dan vaak Noedels en veel nootjes tussendoor. Als ik thuis kom rond 22:00 begin ik aan het avondeten. Ik hou enorm van Chinees of pasta. Helaas is het erg vaak aardappelen met biefstuk (pa is boer), als dessert gebruik ik kwark.
Het stelt niet bijster veel voor maar dankzij de shake zou ik toch overschot moeten hebben met dit kleine lichaam. Als ik mij misselijk voel stop ik meteen met eten (grote fobie voor overgeven). Ik moet ergens een middenbalans vinden waarbij ik een aangenaam vol gevoel krijg na het eten.
Ohja wat ik nog wou vragen. Is het normaal dat ik amper zweet zelfs na zware training? Ik gebruik alle kracht die ik heb maar zweet amper in vergelijking met anderen. Behalve onder armen uiteraard. Misschien een link met mijn mager zijn, snelle verbranding? (pure gok)

+1
, al ben ik er nog wel tevreden mee. Ik voelde me ook heel misselijk op de fitness vandaag waardoor ik oefeningen met moeite heb afgerond. De shake viel me zwaar.
.Zoals eerder gezegd, eten went. Hoe meer je eet, hoe meer je kunt eten. Op het begin moet je gewoon door eten als je vol zit, ik heb wel eens moeten kokhalzen omdat ik al vol zat. Ik las dat je daar een fobie voor hebt, maar dan moet je gewoon wat rustiger eten. Je krijgt het dan toch wel op. Maar als je dat even volhoud, dan zit je ook gewoon minder snel vol en kún je ook gewoon meer eten. Je maag zal dan wel groter worden of zo.
Misschien zijn weight gainer shakes wat voor je? Het gaat iig al de goede kant op zie ik. Ga zo door!