- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat werkt denk ik beter. Schijnt dat de krampjes op borstvoeding minder zijn. Wij zitten aan de melkpoeder. Dan volstoppen wis een bak ellende. Overal melk en 3 uur gekrijs😂Wij propte hem gewoon elke twee uur vol met (afgekolfde) borstvoeding en dan kwam ie snachts niet meer😁
Moet wel zeggen dat ik zelf gelijk weer in slaap val na flesje geven, maar telkens uit je nest moeten breekt alsnog op.
Dat kunnen we nog gaan proberen. We hebben het vermoeden dat hij een verstopping heeft. Eerst de HA maar eens bellen. Ontlasting is al 2 dagen ontzettend waterig.Die van ons had veel last van kramp door kraanwater. Barleduc geprobeerd en was in een halve dag opgelost.
Ook 2 weken mee gezeten non stop huilen na de fles en vooral als je er 2/3x per nacht uit moet ga je dat wel voelen.
Beetje jus de orange door de fles doen, of lijnzaadolie.Dat kunnen we nog gaan proberen. We hebben het vermoeden dat hij een verstopping heeft. Eerst de HA maar eens bellen. Ontlasting is al 2 dagen ontzettend waterig.
De meeste tips passen we al toe. Wel bedankt voor het delen!Beetje jus de orange door de fles doen, of lijnzaadolie.
@AK alleen bij flesvoeding, vaak ligt het ook aan het merk.
Kenmerken van darmkrampjes
- Je baby begint na de voeding of tijdens het slapen plotseling ontroostbaar te huilen.
- Je ziet en voelt het buikje duidelijk bewegen.
- Tijdens een krampaanval trekt je baby zijn of haar beentjes krachtig op en spartelt.
- Je baby is onrustig en maakt een gespannen en krampachtige indruk.
- Je baby balt zijn of haar vuistjes.
- Je baby combineert huilen met poepen en/of windjes laten.
Tips om krampjes te verzachten
- Troost je baby door hem of haar bij je te houden. Een draagzak kan hierbij fijn zijn.
- Masseer het buikje van je baby door rondjes te maken in de richting van de klok.
- Masseer de rug van je baby terwijl hij/zij op zijn/haar buikje op je onderarm rust.
- Probeer je baby in een ronde houding vast te houden, bijvoorbeeld door de knietjes iets op te trekken.
- Maak fietsbewegingen met de beentjes van je baby.
- Maak het buikje van je baby warm met behulp van een warme doek.
- Verwen je baby met een warm bad.
- Sommige baby´s vinden het fijn om gedragen te worden in ´vliegtuighouding´. Je baby ligt dan op buik op je arm, waarbij je je arm tussen zijn beentjes legt en zijn buikje ondersteunt.
![]()
Dan zou ik 3 dagen naar 1700Kcals gaan, dan zit je in totaal 1800kcals lager over een weekgem.Gewicht was vorige week 77,3.
Buikomtrek 83,5cm.
Ben begonnen met een buikomtrek van 89, dus die is nu 5,5cm kleiner.
Einde contest komt eraan, dus mag wel iets harder gaan😅
Doe je je TD met 100 omhoog1700 kan ook, ik train tegenwoordig 3 dagen in de week. Dus 4 rustdagen, dan zou mijn kcal tekort 2400 per week worden.
Denk dat dat goed vol te houden is, meer groentes e.d. in huis halen.