- Waardering
- 27.787
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt inderdaad. Uiteindelijk worden alle waardes van het vet in je lichaam bij elkaar opgeteld. Ik verwoorde het in m’n vorige bericht verkeerd maar toch weer wat wijzer geworden.Zou het kunnen referen aan een huidplooimeteting. Stel die is 11% zou ik 8,7kg huidvet hebben.
Blijft er 5,6kg visceraal vet over.
De totaalscore van alle vet in mijn lichaam maakt de vetmassa van 14,3kg toch?
Klopt, die test kostte me niks, en vindt een blad met gegevens er op wel interessant om te bekijken.Waarom laat je die Inbody meting doen, je houd toch zelf al alles bij ?
(gewicht,buikomtrek)
Dat las ik ook, die waarde zal ook mee gaan zakken als ik uiteindelijk droger kom te staan. Voeding heb ik al aangepast en zal ik gaan der weg bij blijven stellen waar nodig.Dat klopt inderdaad. Uiteindelijk worden alle waardes van het vet in je lichaam bij elkaar opgeteld. Ik verwoorde het in m’n vorige bericht verkeerd maar toch weer wat wijzer geworden.
Met jou viscerale score van 6 zit je nog in de gezonde waardes, daarboven moet je gaan opletten.
Op dit moment zit ikzelf op 1 (was 4)
Drastisch m’n voeding aangepast.
Waarom niet doortrekken tot eind augustus, aangezien je doel 8-10% vet is?Ik ben op 7 mei begonnen met loggen, dat wil dus zeggen dat moegen 7 juli mijn laatse dag is.
Ik ga ook door met cutten, alleen niet in de contest. Daar stond 2 maanden voor van af start dacht ik.Waarom niet doortrekken tot eind augustus, aangezien je doel 8-10% vet is?
Sp gaat nog veranderen, kreeg wat tips over mijn uitvoering. Dit even in de praktijk aan het brengen. Doe het liever met wat lichter gewicht en daarna weer verhogen.voelt tot nu toe beter, eind van de set meer verzuurde schouders.Waarom SP 5x10-22kg werksets ?
BB Shrug doe ik nooit btw, alleen DB's.
Zo heb ik het niet begrepen. Je log moet tenminste 2 maanden duren, maar je kunt deze gewoon doortrekken tot eind augustus. Kun jij dit bevestigen @wovano?Ik ga ook door met cutten, alleen niet in de contest. Daar stond 2 maanden voor van af start dacht ik.
Correct, minimaal 2 maanden maar meer is uiteraard beterZo heb ik het niet begrepen. Je log moet tenminste 2 maanden duren, maar je kunt deze gewoon doortrekken tot eind augustus. Kun jij dit bevestigen @wovano?
Ja, voor veel ook blessuregevoelig.
shrugs doe ik zo als hier, vind dat fijner dan met halter waar je handen meer voor je lichaam zijn en je vaste stand hebt ipv met Db's
Nog tip voor upright row
Dus niet zoals hier
Zo heb ik het niet begrepen. Je log moet tenminste 2 maanden duren, maar je kunt deze gewoon doortrekken tot eind augustus. Kun jij dit bevestigen @wovano?
Duidelijk, dan log ik gewoon verder!Correct, minimaal 2 maanden maar meer is uiteraard beter

Maakt niet uit, gaat om dezelfde omstandigheid.Kleine update:
Buikomtrek: 85,7cm
Dagelijkse kcal: 2480
Water inname: 2,5 - 3L
Weekgemiddelde gewicht: 78kg
Gewicht vanmorgen: 77,8kg
Start gewicht: 80,7
Daling: 2,7kg
Ik ben nu ongeveer 8 weken bezig, dat wil zeggen een daling van 0,33kg per week.
Het is goed vol te houden Op deze kcal. Ben ondertussen van 6 maaltijden per dag naar 4 gegaan, merk dat ik me daar fitter bij voel. Honger gevoel tussen de maaltijden door is goed te doen, zolang er genoeg water in gaat Misschien na deze week de kcal nog eens verlagen om toch te kijken of ik naar de 0,5kg per week kan gaan.
Vetpercentage is wel 2% lager als in het begin. Zie het in de spiegel ook wel terug dus gaat de goede kant op.
kanttekening met gewicht wat ik me vandaag besefte. Ik poep altijd pas na de hond uitlaten, ontbijt en bak koffie, dus mijn gewicht is eigenlijk lager zijn als dan ik elke dag weeg.
Ik zal eens zakken in mijn inname. Kom met een redelijk makkelijke aanpassing op 2220.Maakt niet uit, gaat om dezelfde omstandigheid.
Kwa kcals zou ik zakken naar 2250 nu. 2kg in 8 weken is wel traag. Of meer bewegen.