MuscleMeat

Misvormde borsten, hulp en advies aub

Bezoekers in dit topic

Heb je nu gyno? Want op de begin foto's lijkt dit wel maar op je laatste pic zie ik het precies niet echt?
 
Blijkbaar geen gyno nee.. Was puur vet wat ik op me borsten had (tepels).

Als ik efftjes niet oplet met eten, dus veel junkfood eten dan merk ik wel dat de meeste vet naar mijn borsten/tepels gaat.
 
Gewoon trainen, veel cardio doen en als je droog staat en je hebt 't nog kan je tegenwoordig het heel gemakkelijk weghalen. Werkelijk niks om je druk over te maken, komt helemaal goed als je er maar moeite in steekt.
 
en hoe kan ik mijn onderhoud berekenen ? kan ik ook zelf mijn vet percentage meten en hoe doe ik dat?

tnx

Je kan deze gebruiken, vind je ook op de site als sticky http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/

Het geeft je een richtlijn niet 100% exact.

Vetpercentage meten kan, je zou het best een huidplooi meter aan kunnen schaffen , op internet meten of weegschalen zijn minder secuur. (My tought)

Als je wilt cutten zou ik wat onder je behoefte gaan zitten.
 
je fysiek oogt wel juicy.... neit dat het heel huge is. anyway goede progressie
 
Huge is de doel, het is niet wat ik nu ben en hoe ik er nu uit zie maar het is wat ik ga worden!

Tnx every1
 
Ziet er gewoon goed uit. Nette progressie man !!!!
 
Speciaal een account aangemaakt voor jou een reactie te geven.

Kwam 3 maanden terug op dit topic terecht en ben sinds 2 maanden ook bezig.

Heb ongeveer de zelfde lichaamsbouw als jij op de eerste foto en na jou resultaat naar zo een korte tijd heeft mij dat een flinke boost gegeven om ook er tegen aan te gaan.

Hoop dat ik voor de zomer ook eens ripped kan zijn en bedankt voor de motivatie!
 
Dat is wel een nette transformatie zeg. Goed bezig!
 
Gewoon lekker blijven knallen in de sportschool!! Lees alle sticky's hier op het forum, dat scheeld je een hoop vragen. En laat die suplementen lekker achterwegen, gewoon schoon en goed gaan eten! Succes!
 
Mooie progressie! Succes nog met je verdere doelen!
Ik denk dat je een inspiratie kan zijn, voor vele anderen.
 
Beste bb'ers

ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook pas begonnen met fitnessen.
Ik fitness nu ongeveer een 3 weken.
Mijn gewicht is 90 a 92 kilo en ben 1m 80


Mijn probleem is mijn borsten, zoals jullie op de foto's kunnen zien heb ik misvormde borsten. Mijn tepels wijzen naar buiten, dit heeft te maken in onze familie(erfelijk) mijn vader en mn ooms hebben het ook terwijl ze raar genoeg dun zijn. Ik ben naar de dokter gegaan en wat echo foto's laten nemen en wat blijkt, overtollig vetweefsel.

Operatie wil ik niet, ik wil dit probleem zelf oplossen en hard voor werken
Strakke t-shirt kan ik helaas niet aan wegens schaamte, mijn tepels (punt vorming) steken opvallend uit. Terwijl de bovenkant van mijn borstkas wel hard is.

(Ik heb vroeger toen ik 15 was tot me 17 jaar aan fitness gedaan, nooit borst getraind en nu 5 jaar later wat aangekomen)

Mijn vraag is welke oefeningen/trainingen kan ik het beste doen?
Kunnen jullie duidelijke informatie geven, liefst met plaatjes als het kan maar uitleg zelf waardeer ik enorm!




---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 23:41 ----------

Ik probeer foto's te plaatsen (jpg) maar gek genoeg upload die het niet
cutten , cutten volhouden , het is een mentale strijd. niks mis met jouw tette , gewoon cutten lol.
 
Lees de stickys bij voeding. Nja vet percentgage kan wel maar is nooit echt duidelijk. Je kunt lengte gewicht enz allemaal gaan invullen maar is niet sekuur, kun je ook in sportschool laten opmeten
 
Wtf.. heb even heel je topic door gekeken, echt respect kerel
 
Back
Naar boven