Fitness Seller

MiTrenZ's Contests Log

Bezoekers in dit topic

Succes man!
Niet bang dat je massa verliest met +- 1000 kcal onder onderhoud?
 

Thanks man :D

Ga ook volgen.

Welkom! ;)

Succes man!
Niet bang dat je massa verliest met +- 1000 kcal onder onderhoud?

Thanks en nee niet echt.
Is ook maar kortstondige cut van 2 weken om even flinke boost te geven.
Als ik daarbij iets van massa verliest neem ik het voor lief :).
Daarnaast gaan krachtstats nog steeds omhoog, positief teken vind ik vaak!

Ga daarna over op 6 dagen cutten, 1 dag refeed...
 
Succes!
 

Thanks! :)

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 20:14 ----------

Dieet
07:45 - 1x dexaprine met 2x glas water
09:15 - 2x kop koffie
09:30
..tot.. - 2x flesje (0,5l) water
11:45
12:00 - 1x monster (lo-carb) energy met 7,5gr creatine en 10gr bcaa's
12:30
..tot.. - 3x flesje (0,5l) water, gedurende me training
14:00
14:30 - 1x liter volle melk (biologisch) met 30gr whey delicious (speculoos), 30gr cacao, 25gr fitness fiber, 1 eetlepel honing en 5gr leucine
15:00
..tot.. - 1x flesje water, 3x glas water en 2x kopje groene thee
18:00
18:30 - 200gr rundergehakt (biologisch), 250gr broccoli (biologisch), 1x ui, 1x gele paprika, 3x omega 3 verrijkt ei
19:00 - 6x omega 3, 1x multi
19:30
..tot.. - 1x glas water en 1x kopje groene thee
20:45
21:00 - 500gr magere kwark met 25 amandelen en 100gr blauwe bessen (waren in de bonus, kon ze niet laten liggen)
21:30
..tot.. - 1x kopje groene thee
22:30

2295kcal, 112 / 165 / 181 (v/k/e)
 
Laatst bewerkt:
Tof dat je IF volgt
Tof dat je crossfit style toepast
Tof dat je meedoet aan de contest.

Ik doe ook IF enige maanden en ook geregeld crossfit gecombineerd met dagelijkse calistehnics/bodyweight.

Mijn eetschema is van 12:30/13:00 t/m 19:00 en meestal nog na 20:00 een grote hoeveelheid extra eiwit uit kwark en shakes. Hoe bevalt het je om op een lege maag te trainen? Ik train rond 11 uur in de ochtend en drink daarvoor alleen water, groene thee en zwarte koffie. Het rare is dat ik heel scherp en alert ben als ik ''vast'' en sochtends dus me geestelijk ook prima voel, daarintegen ''lijk/voel'' ik mezelf lichamelijk eerder uitgeput. Hoe ervaar jij dat?
 
Tof dat je IF volgt
Tof dat je crossfit style toepast
Tof dat je meedoet aan de contest.

Ik doe ook IF enige maanden en ook geregeld crossfit gecombineerd met dagelijkse calistehnics/bodyweight.

Mijn eetschema is van 12:30/13:00 t/m 19:00 en meestal nog na 20:00 een grote hoeveelheid extra eiwit uit kwark en shakes. Hoe bevalt het je om op een lege maag te trainen? Ik train rond 11 uur in de ochtend en drink daarvoor alleen water, groene thee en zwarte koffie. Het rare is dat ik heel scherp en alert ben als ik ''vast'' en sochtends dus me geestelijk ook prima voel, daarintegen ''lijk/voel'' ik mezelf lichamelijk eerder uitgeput. Hoe ervaar jij dat?

Thanks, thanks en thanks :P

Nou die scherp- en alertheid ervaar ik ook iedere keer weer aan einde van me vast!
Alleen ik ervaar niet een lichamelijk uitgeput gevoel, zet zelf namelijk keer op keer PR's neer en dat terwijl ik ook cut!
Maandag dan ook HIIT roei sessie gedaan en daarna die CrossFit WOD roeien afwisselend met dips.
Kon gewoon helemaal tot het gaatje gaan, waarbij ik niet een uitgeput gevoel had.
Wellicht moet je gewoon even wennen, is vrij normaal ook aan het begin.
Ik voel me nu juist beter dan wanneer ik net gegeten heb!

Het heeft ook voornamelijk te maken met je parasympathisch en sympathisch zenuwstelsel ;)

Lees hier en hier
 
Je eet niks voor slapen gaan?
 
Jij uiteraard ook succes gewenst!
Al hoef je niet veel meer te doen volgens mij haha, je staat al goed droog :)
 
Je eet niks voor slapen gaan?

Zie me dieet ;)
ik neem tussen 20:00 / 21:00 altijd bak kwark met amandelen :)
En ga rond 22:30 vaak me bed in :P

Jij uiteraard ook succes gewenst!
Al hoef je niet veel meer te doen volgens mij haha, je staat al goed droog :)

Thanks man!
Nah, sta nu op zo'n 12-13% wil toch wel echt naar de 8% gaan denk ik :P
 
ah lol. jij bent dus van de comment op mijn filmpje. goed fysiek dude.
 
Leuk ik volg is weer iets anders!
 
Yesss!!
Vindt het tof dat je meedoet, ik hoop dat deze contest je nog een extra motivatie boost kan geven=)
 
Yesss!!
Vindt het tof dat je meedoet, ik hoop dat deze contest je nog een extra motivatie boost kan geven=)

Thanks gast! Gaat zeker een extra boost leveren om dag in dag uit me best te doen! :D
 
OKe cool man. Ik volg nu IF sinds eind februarie. Me lichaam is inmiddels wel gewend. Dat gevoel van ''zwakheid'' kan ook tussen me oren zitten. Ik weet nog dat ik een week of 6 terug weer eens voor een dag overschakelde op 5 maaltijden (dus incl ontbijt etc) en dat me lowerbody workout feitelijk niet ''beter'' ging dan ik inmiddels deed op lege maag/fasted met IF.

Maar ik volg jonge. Mooie stats tot dusver.5% vet verliezen over de course van 10-12 weken moet redelijk te doen zijn.
 
Mooie start fysiek al!:D

Top dat je ook IF volgt en zoals ik nu al zie ook een monster energy (lo carb) junk bent..;) Die post ik meestal niet in mijn voeding, maar komt zeer regelmatig voor dat ik die rond 12:30uur drink.

Succes!
 
OKe cool man. Ik volg nu IF sinds eind februarie. Me lichaam is inmiddels wel gewend. Dat gevoel van ''zwakheid'' kan ook tussen me oren zitten. Ik weet nog dat ik een week of 6 terug weer eens voor een dag overschakelde op 5 maaltijden (dus incl ontbijt etc) en dat me lowerbody workout feitelijk niet ''beter'' ging dan ik inmiddels deed op lege maag/fasted met IF.

Maar ik volg jonge. Mooie stats tot dusver.5% vet verliezen over de course van 10-12 weken moet redelijk te doen zijn.

Ja, het is vaak meer een mentale kwestie dan een lichamelijke.
Merk zelf dat ik de laatste tijd ook tot veel meer in staat ben dan ik vaak dacht met trainen.
Hoop het wel van die 5% ga in ieder geval me best doen.
Leuke is dat ik momenteel al op een all time low rondloop!
Heb namelijk me hele leven lang denk ik tussen de 18-25% gezeten.

Mooie start fysiek al!:D

Top dat je ook IF volgt en zoals ik nu al zie ook een monster energy (lo carb) junk bent..;) Die post ik meestal niet in mijn voeding, maar komt zeer regelmatig voor dat ik die rond 12:30uur drink.

Succes!

Thanks man, zal binnenkort ook eens goede fullbody foto maken.
Ja, no shame here, I love that stuff en het geeft me lekker energie voor de training :)
 
Geen problemen om op een nuchtere maag Dexaprine te nemen?
Vorige keer voelde ik me toch niet helemaal in orde :)
 
Back
Naar boven