AndroidHealthClinic

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

• Topic Starter Topic Starter
Leuke uitdaging! Geen crossfit plannen meer?
en qua massa moet jou dat makkelijk lukken gezien jouw postuur begin dit schooljaar :)
Good luck!

Nee ben tot de conclusie gekomen dat CrossFit vooral heet technisch is en voor mensen met goede duur conditie.
Ik ben zelf echt lomp en sterk en me duur conditie is gewoon waardeloos...
Kortom CrossFit is absoluut niet voor me weggelegd...

Moet me gewoon houden bij wat voor me weggelegd is en dat is krachttraining ;)
Misschien als ik echt goed sterk blijf worden dat powerlifting nog wat kan worden.

Alleen ambieer ik het eigenlijk wel om iets te doen binnen de fitness modellen industrie :D

Mooie doelen!
Ga je zelf de flexcup doen of wil je het onder begeleiding doen?

Mooie doelen!
Ga je zelf de flexcup doen of wil je het onder begeleiding doen?

Zoals het er nu uitziet gewoon zelf ;)
Vind het juist wel een extra uitdaging om alles zelf te regelen!
Daarnaast vind ik het leuk om zelf me dieet te bepalen.
Studeer niet voor niets voeding en diëtetiek! :D

Als je mee doet kom ik kijken! (als het voor 16 december is, want dan ga ik naar Thailand)

Je moet het maar durven :P
Heel veel succes alvast daarmee dan!!

Je moet het maar durven :P
Heel veel succes alvast daarmee dan!!

Ja, vind het juist een uitdaging.
En hoe arrogant het misschien ook klinkt, maar weet precies al hoe ik het aan zou pakken ;)
Enige waar ik nog niet over uit ben is het trainen vandaar dat ik daar nu in de contest nog 3 weken mee ga testen!

Eetschema
Dag 1 (2500 kcal)
-200gr eiwit
-200gr carbs
-100gr vet

Dag 2 (2480 kcal)
-200gr eiwit
-150gr carbs
-120gr vet

Dag 3 (2460 kcal)
-200gr eiwit
-100gr carbs
-140gr vet

Dag 4 (2440 kcal)
-200gr eiwit
- 50gr carbs
-160gr vet

Qua schema zal het als volgt gaan: 23 days out!!
1,2,3,4 (4 dagen)
1,2,3,4,4 (5 dagen)
1,2,3,4,4,4 (6 dagen)
1,2,3,4,4,4 (6 dagen)
Dan een massive high carb / high kcal dagen om hopelijk helemaal opgeladen te zijn voor de photoshoot :D

Hierbij trouwens al het idee van me training voor morgen (zal nu 5-6 dagen per week trainen)
Deadlift 120kg 3x8
Bent-over barbell row 70kg 3x8
Bent-over v-bar row 60kg 3x8
Seated Cable Row 3x dropset
Barbell Shrug 4x8 150kg??
Dumbbell Shrug 4x8 40kg

als iemand richtlijn voor me heeft met shrugs graag ;)

Laatst bewerkt:
als iemand richtlijn voor me heeft met shrugs graag ;)

Ik kwam dit stuk net tegen:

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me wel een interessante routine, ik ga hem gewoon volgen vanaf woensdag! Ik was op zoek naar consistentie op dat gebied.

Ik kwam dit stuk net tegen:

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me wel een interessante routine, ik ga hem gewoon volgen vanaf woensdag! Ik was op zoek naar consistentie op dat gebied.

Ziet er leuk uit zeker iets wat ik ga onthouden voor de toekomst ;)

Lucky you dat je nog rond de 2500kcals kan blijven eten..je zit behoorlijk hoog in vet! Werkt blijkbaar goed voor jou!

Vetten gaan bij mij in de bulk ook weer iets omhoog..lijkt me wat beter voor mijn testosteron!

Toch geen ub/lb?! ;)

Plannen qua voeding heb je al duidelijk zo te zien! Blijf je wel het renegade diet volgen tijdens je bulk?

Lucky you dat je nog rond de 2500kcals kan blijven eten..je zit behoorlijk hoog in vet! Werkt blijkbaar goed voor jou!

Vetten gaan bij mij in de bulk ook weer iets omhoog..lijkt me wat beter voor mijn testosteron!

Nou heb zelf dat ik gewoon niet me testosteron productie om zeep wil helpen.
Verschil moet uiteindelijk toch uit carbs komen en met cutten is low carb gewoon effectiever voor mij :)

Toch geen ub/lb?! ;)

Plannen qua voeding heb je al duidelijk zo te zien! Blijf je wel het renegade diet volgen tijdens je bulk?

Is ff een test voor deze 3 weken ja ;)
Wil namelijk niet een 5-6 dagen schema afschrijven, voordat ik het ooit zelf geprobeerd heb.
Aangezien ik nu in deze huidige cut toch niet me doelen heb behaald (teveel aangekloot richting het einde)
Wil ik nu die tijd gebruiken om te experimenteren wat wellicht nog goed uit kan pakken ook :D

Ziet er allemaal goed uit Mitrenz.

Was trouwens wel gaaf om je te spreken bij de DBB meeting in de kleekamer (no homo).

Hoop ook ooit zo droog te mogen (kunnen) worden ondanks dat ik er dan op lijk alsof ik zwaar ondervoed ben.

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal goed uit Mitrenz.

Was trouwens wel gaaf om je te spreken bij de DBB meeting in de kleekamer (no homo).

Hoop ook ooit zo droog te mogen (kunnen) worden ondanks dat ik er dan op lijk alsof ik zwaar ondervoed ben.

Ahww thanks bro :D
Ja, vond sowieso gaaf om je gesproken te hebben!!
Vooral omdat ik mezelf gewoon herken in je situatie...
Als ik je ook enigszins kan helpen met opzetje of iets, just let me know!!
Vind namelijk heerlijk om anderen te helpen, want weet zeker dat jij net zo goed droog kunt worden ;)

Zou leuk zijn als je de flexcup doet :) kom ik sowieso kijken! Wil zelf volgend jaar meedoen.

Zou leuk zijn als je de flexcup doet :) kom ik sowieso kijken! Wil zelf volgend jaar meedoen.

Ja, het is voor mij laatste jaar dat ik überhaupt mee kan doen met de junioren...
Dus is beetje of nu of nooit voor me gevoel, aangezien ik niet met de volwassenen mee hoef te doen ;)
Als jij gewoon doorgaat zoals je bezig bent kun je ook echt hoge ogen gooien op podium!!
Volgend jaar moet je toch wel 95kg met 5-6% moeten redden lijkt me ;)

Ja, vind het juist een uitdaging.
En hoe arrogant het misschien ook klinkt, maar weet precies al hoe ik het aan zou pakken ;)
Enige waar ik nog niet over uit ben is het trainen vandaar dat ik daar nu in de contest nog 3 weken mee ga testen!

Valt wel mee hoe arrogant dat klinkt hoor, pas als je zou zeggen dat je zeker weet dat je top 3 gaat halen word je arrogant :P
Maar beter dat je al weet hoe je het wilt gaan aanpakken. Hopelijk werkt het ook zo zoals je denkt dat het werkt ;)

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 13:32 ----------

Ja, het is voor mij laatste jaar dat ik überhaupt mee kan doen met de junioren...
Dus is beetje of nu of nooit voor me gevoel, aangezien ik niet met de volwassenen mee hoef te doen ;)
Als jij gewoon doorgaat zoals je bezig bent kun je ook echt hoge ogen gooien op podium!!
Volgend jaar moet je toch wel 95kg met 5-6% moeten redden lijkt me ;)

junioren was officieel tot het jaar waarin je 23 word.
Al heb ik inderdaad wel al eens gehoord dat het van rene ook mocht ook al was je 23.

Valt wel mee hoe arrogant dat klinkt hoor, pas als je zou zeggen dat je zeker weet dat je top 3 gaat halen word je arrogant :P
Maar beter dat je al weet hoe je het wilt gaan aanpakken. Hopelijk werkt het ook zo zoals je denkt dat het werkt ;)

Heb het serieus al helemaal uitgedacht enige variabel is of ik nu 3-4x of 5-6x per week wil gaan trainen.
Ibo had het tijdens de meet ook erover dat in contest prep mode hij volume verhoogde naar 5-6x per week.
En in off season gewoon 3-4x per week aanhield en daarmee zijn beste progressie boekte...
Dat zijn wel van die puntjes dat ik denk oke, dat moet ik maar eens gaan testen dan!
Vandaar nu ook de keuze om ff te stoeien met een 6x per week schema :D

junioren was officieel tot het jaar waarin je 23 word.
Al heb ik inderdaad wel al eens gehoord dat het van rene ook mocht ook al was je 23.

Dit staat op hun website ;)

Heren D niveau (echte beginners, eerste deelname of een maal eerder deelname D klasse maar geen top 5 klassering):

- Junioren (tot en met 23 jaar)
- Masters (boven 40 jaar)
- Heren tot 80 kg
- Heren boven 80 kg

Dus verwacht dat ik gewoon deel kan/mag nemen in de junioren klasse :D
Lijkt me tevens wel mooi om in de toekomst deel te mogen nemen aan C klasse Men's Physique...
Alhoewel ik het wel jammer vind dat je board shorts daarbij draagt en me beste punt me quads dan niet te zien zijn :(

Heren C niveau (te hoog niveau D klasse, eerder top 5 D niveau, eerder C wedstrijd meegedaan):

- Junioren tot en met 23 jaar
- Masters boven 40 jaar
- Classic Bodybuilding
- Men Physique
- tot 70 kg
- tot 80 kg
- tot 90 kt
- boven 90 kg

Terug
Naar boven