Gaat nog steeds lekker Tim.
Je blijft ons verrassen met je resultaten.
Ben een tijdje niet online geweest (megadruk thuis/werk), maar nog wel kunnen trainen 3x per week (dicipline heb ik gelukkig altijd, moest wel alleen trainen de afgelopen 6 weken, m'n maat kon echt niet).
En ben nog steeds aan het cutten.
Heb het sinds 2 weken geleden ineens megazwaar, de accu wat letterlijk leeg.
Heb even een week je rust genomen vorige week, en nu weer een weekje getraind.
Ga nu licht weer m'n voeding ophogen, want ik merk dat dit beter bevalt en dat ik ook meer nodig heb.
En tevens is de verbranding ook weer beter. Ben zeker massa verloren, maar kracht op veel punten gelijk/ietjes hoger en op 2 fronten zelf flink sterker geworden. Zal nu circa 14% vet hebben. En weeg circa 87,1 kg nuchter 's ochtends.
Het leuke is wel dat ik steeds exact zoveel in vet/gewicht zak en toch ook hetzelfde verbruik blijft behouden 2736 kcal volgens de berekeningen.
Moet zeggen dan het cutten wel heel erg langzaam/moeizaam gaat bij mij, net zoals in vorige cut periodes.
Maar al met al in 2 jaar tijd toch een heel ander lichaam neergezet. Waar ik super trots op ben.
Van ruim 31% naar nu circa 14% en een gewicht van 110kg naar 87kg.
Enigste is dat de bij buik nog steeds/voornamelijk het vet zit. (had het liever elders, maar ja, dat kun je niet sturen).
Nog 2 tot 3 weken werken en dan vakantie (moet nog boeken). Nu nog steeds fullbody aan het doen.
Voor na de vakantie weer een nieuw schema maken, ......ben er nog niet uit wat.
Maar zowieso 3 keer in de week. 4x is bijna niet haalbaar voor mij i.v.m. werken en een gezin.
Tevens merk ik ook dat ik vele malen beter herstel op 3x in de week. En dit bevalt mij uitstekend.
Denk zowieso nog effe door te cutten naar de vakantie tot 10-12%. En dan te gaan cleanbulken.
Ga volgende week maar eens wat nieuwe korte broeken kopen, ze vallen mij letterlijk op de enkels.
Sinds ik Intermittent Fasting doe, is mijn taille flink smaller geworden is nu nog circa 90,5cm).
Wil jouw bij deze bedanken voor je log en tips die je aan mij hebt gegeven.
Ik zal je zeker in de gaten houden, en als ik nog een keer een paar vragen heb, een beroep op jouw mogen doen.
Fijne vakantie!
Gr. Erik