MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

Lekkere training!

Op de schaal van 1 tot 10, hoe zwaar voelde je benen aan op het eind :o ?

Mooie training! als je nou snel wil herstellen moet je eens vragen voor oefeningen met die foam roller. Kan je zien als een massage, zelf doe ik dit na elke training en ben de dag erna de oude qua kracht.

wanneer ga jij je foto's laten maken?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training! als je nou snel wil herstellen moet je eens vragen voor oefeningen met die foam roller. Kan je zien als een massage, zelf doe ik dit na elke training en ben de dag erna de oude qua kracht.

Thanks!
Deze manier van trainen bevalt me erg goed!!
Ga er eens naar kijken, want alles doet me pijn ;)

wanneer ga jij je foto's laten maken?

Dit weekend denk zondag middag :D
Maar geloof me verwacht er niet te veel van...
Misschien dat ik qua massa er leuk op sta, maar definitie is k*t ;)

Dit weekend denk zondag middag :D
Maar geloof me verwacht er niet te veel van...
Misschien dat ik qua massa er leuk op sta, maar definitie is k*t ;)

Okee dan. hmm, denk het juist wel! het eerste jaar kon ik nog niet met 30% trainen volgens mij van wat je nu pakt. Ik denk juist dat ik er versteld van sta. Maar we zien wel. Succes iig.

Zo vandaag was het schouder & tricep dag qua trainen.
Was wederom echt een sauna in de gym, maar heb wel lekker getraind!

Barbell shoulder press Power, 4 setjes van 3-5 reps
20kg x15
25kg x12
30kg x10
35kg x8
40kg x5
45kg x3
50kg x1
52.5kg 2x5, 1x3
50kg x5

Seated dumbbell shoulder press Muscle building, 2-3 setjes van 6-12 reps
12kg x12
18kg x6
24kg x6, 20kg x6
20kg x5, 16kg x7

Front plate raises Muscle building, 2-3 setjes van 6-12 reps
10kg x12
15kg x6
20kg x12, daarna geswitched naar two-arm dumbbell front raises 10kg x12 (10kg per hand dus)

Dumbbell side lateral raise Burn, 1 setjes 30-40reps in totaal
4kg x20
8kg 2x40

Close-grip barbell bench press Power, 2 setjes van 3-5 reps
18kg x12
28kg x10
38kg x8
58kg x5
68kg x3
78kg x4
73kg x5

Seated french press Muscle building, 2-3 setjes van 6-12 reps
9kg x12
19kg x6
29kg x12
29kg x6, 24kg x6

Skullcrushers Muscle building, 2-3 setjes van 6-12 reps
14kg x12
24kg x6
34kg x9, 29kg x3
29kg x7, 24kg x5

Dumbbell side lateral raise Burn, 1 setjes 30-40reps in totaal
12kg x20
28kg x10
24.5kg x40

Al met al wel tevreden, ben benieuwd hoe het qua spierpijn gaat verlopen.
Me benen zijn echt helemaal nog naar de klote van gisteren hehehe :P

Woog trouwens nog steeds: 94.5kg na de training...

Okee dan. hmm, denk het juist wel! het eerste jaar kon ik nog niet met 30% trainen volgens mij van wat je nu pakt. Ik denk juist dat ik er versteld van sta. Maar we zien wel. Succes iig.

Hehe thansk voor het vertrouwen ;)
Hoop je nu dan dus niet teleur te stellen hehehe :P

Laatst bewerkt:
Sterke close grip bench! Ben benieuwd naar je contest foto's, ouwe!

Nice training

Sick lekker aangekomen :o.

Sterke close grip bench! Ben benieuwd naar je contest foto's, ouwe!

Thanks, was ook sterker ermee dan verwacht! :D
Ben zelf ook benieuwd of het beetje goed kan worden vastgelegd.
Heb me eigenlijk nog nooit puur gefocust op posing en dat iemand anders dan de foto maakt!

Thanks bro :D

Ja, aankomen kost me geen moeite ;)
Cutten daarentegen des te meer hehehe

Hmm..jij gaat met cutten doodleuk de andere kant op...:eek: Je bent echt al een behoorlijk beest (al helemaal gezien jou korte trainingsperiode!)

Toffe trainingsmethode tot nu toe!:thumbs:

Ja heb ik ook, opzich ook niet verkeerd om niet op 5k+ te hoeven bulken :). Is 94kg 's ochtends nuchter gemeten?

Is gemeten na de training, waarbij ik nog niks gegeten had ;) "fasted training yeahh"

Hmm..jij gaat met cutten doodleuk de andere kant op...:eek: Je bent echt al een behoorlijk beest (al helemaal gezien jou korte trainingsperiode!)

Toffe trainingsmethode tot nu toe!:thumbs:

Nah, ben afgelopen tijd echt niet zo strict daar zal het wel aan liggen ;)
Discipline mis ik (stom weg), omdat ik met me hoofd al bij december zit...
Maar heb wel me doel bereikt om een hoop te leren over mezelf en merk steeds meer waarvoor ik het doe.
Heb mezelf nu gewoon sterke doelen gesteld die ik wil gaan bereiken en ben daarom nu te losjes voor mezelf...

Hoop gewoon redelijk goede foto's te schieten met een aardige shape.
Maar zal zeker niet hoog scoren, omdat me definitie gewoon tegenvallend is voor een contest ;)
Ben zelf wel blij, want ben eindelijk ook wel trots op mezelf en me progressie :)
Komende jaren ga ik gewoon op me innerlijk succes voortborduren en weet nu hoe ik het aan moet pakken!

Hopelijk zal dit ook gaan resulteren in een super goed resultaat bij de Flex Cup :D
Daar heb ik nu gewoon me zinnen op gezet om ervoor te zorgen dat ik daar groot, hard en ripped bij sta.
Wil gewoon me innerlijke succes bekronen met die ultieme challenge, waarbij alles samen zal komen...
Het wordt een goede test voor mezelf, waarbij me discipline en doorzettingsvermogen op de proef worden gesteld.
Heb er zin in en deze challenge heeft me gewoon veel bijgebracht, waarbij ik meermalen mezelf ben tegengekomen!

Je zet in ieder geval een mooi pak massa neer bij een meer dan acceptabel vetpercentage!

Je zet in ieder geval een mooi pak massa neer bij een meer dan acceptabel vetpercentage!

Hehe thanks bro :D
Ja, dat is ook enige reden waarom ik wel redelijk tevreden ben nu...
Ga gewoon dit onderhouden komende periode en na me vakantie richten op Flex Cup
Wil op 5% eindigen richting de Flex Cup, dus zal alle tijd nodig hebben...
Nu nog ff kijken of ik met wat trucjes een visueel verschil kan bewerkstelligen voor de foto's ;)
Rode wijn en pure chocolade hoorde ik je wat over zeggen??

Nu nog ff kijken of ik met wat trucjes een visueel verschil kan bewerkstelligen voor de foto's ;)
Rode wijn en pure chocolade hoorde ik je wat over zeggen??
Goed licht helpt ook wel ;) Rode wijn en pure chocolade zorgen voor wat meer vasculariteit :thumbs: Maar ben ook geen expert..

Goed licht helpt ook wel ;) Rode wijn en pure chocolade zorgen voor wat meer vasculariteit :thumbs: Maar ben ook geen expert..

Oké, zal erveens naar gaan kijken komende dagen :)
Ga ook een posing video maken denk ik, want dat weergeeft vaak ook wel goed je huidige shape.
Gewoon buiten met de beste belichting die er bestaat, zonlicht :D

Wat ik had begrepen kan je beste een paar dagen (4-5-6) dagen low carb zitten, dan de avond voordat je de foto's maakt een flinke shitload carbs (bijv ziek bord rijst + kip + sausje). Dan sochtends bijv pannekoeken met stroop of in ieder geval suikers + 1 (miss 2) glazen rode wijn en dan poppen de aders eruit :p.

Dan nog lighting of the gods + camera angle of peace en dan krijg je wel nette pics :D

Wat ik had begrepen kan je beste een paar dagen (4-5-6) dagen low carb zitten, dan de avond voordat je de foto's maakt een flinke shitload carbs (bijv ziek bord rijst + kip + sausje). Dan sochtends bijv pannekoeken met stroop of in ieder geval suikers + 1 (miss 2) glazen rode wijn en dan poppen de aders eruit :p.

Dan nog lighting of the gods + camera angle of peace en dan krijg je wel nette pics :D

Hehe thanks bro ;)
Ja, als ik gewoon low bodyfat was geweest had dit allemaal niet gehoeven :P

Terug
Naar boven