michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training!
Op de schaal van 1 tot 10, hoe zwaar voelde je benen aan op het eind?
een 7,5 moet ik het geven 
Mooie training! als je nou snel wil herstellen moet je eens vragen voor oefeningen met die foam roller. Kan je zien als een massage, zelf doe ik dit na elke training en ben de dag erna de oude qua kracht.

Dit weekend denk zondag middag
Maar geloof me verwacht er niet te veel van...
Misschien dat ik qua massa er leuk op sta, maar definitie is k*t![]()

Okee dan. hmm, denk het juist wel! het eerste jaar kon ik nog niet met 30% trainen volgens mij van wat je nu pakt. Ik denk juist dat ik er versteld van sta. Maar we zien wel. Succes iig.

Sterke close grip bench! Ben benieuwd naar je contest foto's, ouwe!

Ja, aankomen kost me geen moeite
Cutten daarentegen des te meer hehehe
. Is 94kg 's ochtends nuchter gemeten?Ja heb ik ook, opzich ook niet verkeerd om niet op 5k+ te hoeven bulken. Is 94kg 's ochtends nuchter gemeten?
"fasted training yeahh"Hmm..jij gaat met cutten doodleuk de andere kant op...Je bent echt al een behoorlijk beest (al helemaal gezien jou korte trainingsperiode!)
Toffe trainingsmethode tot nu toe!![]()

Je zet in ieder geval een mooi pak massa neer bij een meer dan acceptabel vetpercentage!

Goed licht helpt ook welNu nog ff kijken of ik met wat trucjes een visueel verschil kan bewerkstelligen voor de foto's
Rode wijn en pure chocolade hoorde ik je wat over zeggen??
Rode wijn en pure chocolade zorgen voor wat meer vasculariteit Goed licht helpt ook welRode wijn en pure chocolade zorgen voor wat meer vasculariteit
Maar ben ook geen expert..

. 
Wat ik had begrepen kan je beste een paar dagen (4-5-6) dagen low carb zitten, dan de avond voordat je de foto's maakt een flinke shitload carbs (bijv ziek bord rijst + kip + sausje). Dan sochtends bijv pannekoeken met stroop of in ieder geval suikers + 1 (miss 2) glazen rode wijn en dan poppen de aders eruit.
Dan nog lighting of the gods + camera angle of peace en dan krijg je wel nette pics