XXL Nutrition

MiTrenZ's Contests Log

Bezoekers in dit topic

Ooh ooh wat lekker! Geniet van je vakantie man!

Benieuwd naar de beachboy shot!:thumbs:

Prima training en bw om mee weg te gaan!
 
Fijne vakantie bro! :cool:

Thanks man :D

Lekker ff genieten man!

Thanks, gaat zeker goed komen :D

Ooh ooh wat lekker! Geniet van je vakantie man!

Benieuwd naar de beachboy shot!:thumbs:

Prima training en bw om mee weg te gaan!

Ja, ga met een goed gevoel weg nu!
Thanks zal hieronder ff de shape posten ;)



image.jpg
 
Prima shape om mee te shinen!;)
 
Prima shape om mee te shinen!;)

Hehe thanks, en de haartjes ook weer lekker fresh :cool:
Hoop toch nog wat extra af te vallen in de vakantie, zullen het zien ;)
Ben ook benieuwd hoeveel gewicht ik verlies nu ik met creatine stop tijdelijk!
 
Fijne vakantie man ;)
 
ziet er goed uit! gewoon lekker doorgaan ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik was gisteren naar Dancetour Tilburg, ben letterlijk 1 minuut binnen zie ik die buffel voorbij komen. Ik zo: "yooo jij bent toch Nederlands beste powerlifter"? Hij: "haha ja een tijdje geleden al weer, dat je dat weet".

Had eigenlijk ook nog even met m op de foto moeten gaan :p
 
Ik was gisteren naar Dancetour Tilburg, ben letterlijk 1 minuut binnen zie ik die buffel voorbij komen. Ik zo: "yooo jij bent toch Nederlands beste powerlifter"? Hij: "haha ja een tijdje geleden al weer, dat je dat weet".

Had eigenlijk ook nog even met m op de foto moeten gaan :p

Ga volgend weekend naar een ander feest en je komt hem weer tegen :P
Ik ga redelijk naar wat feesten en heb hem tot nu toe bijna elke keer nog gezien.
 
Zo weer heerlijk terug gekomen van vakantie!
Was echt super en zeker me beste vakantie ooit.
Was ook eerste keer met vriendin samen en hebben geen seconde gezeik gehad :D
Zal dit topic snel op slot gooien en in de loop van de week nieuw logje openen ;)

Ik was gisteren naar Dancetour Tilburg, ben letterlijk 1 minuut binnen zie ik die buffel voorbij komen. Ik zo: "yooo jij bent toch Nederlands beste powerlifter"? Hij: "haha ja een tijdje geleden al weer, dat je dat weet".

Had eigenlijk ook nog even met m op de foto moeten gaan :p

Hehehe dat je dat wist zeg ;)
Ja, maat van me was hem ook al tegen gekomen op Decibel!
Wel leuk om die foto te hebben aangezien ik toch wel powerliften interessant vind
 
Ik was gisteren naar Dancetour Tilburg, ben letterlijk 1 minuut binnen zie ik die buffel voorbij komen. Ik zo: "yooo jij bent toch Nederlands beste powerlifter"? Hij: "haha ja een tijdje geleden al weer, dat je dat weet".

Had eigenlijk ook nog even met m op de foto moeten gaan :p

Hehe ik kwam hem ook tegen bij Dancetour Tilburg. Ik zei iets tegen hem van 'lekker bezig kerel'. Maar volgens mij ging hij te hard om te snappen wat ik bedoelde :o
 
Hehe ik kwam hem ook tegen bij Dancetour Tilburg. Ik zei iets tegen hem van 'lekker bezig kerel'. Maar volgens mij ging hij te hard om te snappen wat ik bedoelde :o

Op gegeven moment lijkt 't me wel eens tijd te stoppen (of zwaaar te minderen met de snoepjes), denk dat hij die ingeving nog niet heeft gehad.

Maar jij was er dus ook Euphorea? Heb je shirtloos gestaan?

looooool, ik zoek Mark voor de gein op @ fb en ik zie dat hij bevriend is met een vriendin van me. Nu ik eens even diep graaf in mijn geheugen kan ik me herinneren dat zij mij aan hem had voorgesteld @ dreamersland. Wat is de wereld toch klein :D
 
Laatst bewerkt:
looooool, ik zoek Mark voor de gein op @ fb en ik zie dat hij bevriend is met een vriendin van me. Nu ik eens even diep graaf in mijn geheugen kan ik me herinneren dat zij mij aan hem had voorgesteld @ dreamersland. Wat is de wereld toch klein :D

Hoe kan ik die gozer daar nou gemist hebben :rolleyes:
 
Ik heb wel een vermoeden :trollface:
 
Op gegeven moment lijkt 't me wel eens tijd te stoppen (of zwaaar te minderen met de snoepjes), denk dat hij die ingeving nog niet heeft gehad.

Maar jij was er dus ook Euphorea? Heb je shirtloos gestaan?

looooool, ik zoek Mark voor de gein op @ fb en ik zie dat hij bevriend is met een vriendin van me. Nu ik eens even diep graaf in mijn geheugen kan ik me herinneren dat zij mij aan hem had voorgesteld @ dreamersland. Wat is de wereld toch klein :D

Hou normaal altijd mijn shirt aan, maar vond het zondag echt te warm... :o Heb dus inderdaad shirtloos gestaan :p
 
Welkom thuis chief!! En wanneer spring je weer onder het ijzer?
 
Welkom thuis chief!! En wanneer spring je weer onder het ijzer?

Zaterdag wordt waarschijnlijk me eerste sessie in de homegym van Daster ;)
Heb op vakantie nog beetje wt bodyweight stuff gedaan in zo'n speeltuin gym aan de boulevard in 30 graden :cool:
 
Nog mijn summershape :)


Gewicht netjes rond de 95kg gebleven ;)
Dus ben erg tevreden nu straks lekker cutten en op weg naar de Flex Cup!

image.jpg
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Zaterdag wordt waarschijnlijk me eerste sessie in de homegym van Daster ;)
Heb op vakantie nog beetje wt bodyweight stuff gedaan in zo'n speeltuin gym aan de boulevard in 30 graden :cool:

Haha gruwelijk; bakken, trainen en bekeken worden tegelijkertijd! Pumped in de zon ziet er altijd NOG beter uit! :D
 
Back
Naar boven