- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Ook als je je bekken goed kantelt? pik vooruit?Ik voel persoonlijk me onderrug meer met een front squat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook als je je bekken goed kantelt? pik vooruit?Ik voel persoonlijk me onderrug meer met een front squat
is ook niet onlogisch, alhoewel veel mensen het in hun bovenrug ervaren. ondanks het lichtere gewicht moet je veel meer moeite doen om rechtop te blijven aangezien de barbell nu verder naar voren ligt.Ik voel persoonlijk me onderrug meer met een front squat
Lang...heeeeel erg lang. Momenteel z'n 2 uur. Red het niet om met de feeders het sneller te doen.Hoe lang duurt een gemiddelde training van jou? Ik zie dat je erg veel oefeningen doet per training.
Op zich vind ik die vroeger wel leuk. Heb echt geen idee hoe ik dat deed, zonder m'n luchtpijp volledig af te knellen ..Front squat nog nooit geprobeerd, ziet er gewoon eng uit.
Gewone squat ook in smith opgebouwd (wegens gebrek aan een squat rek).
Alleen heb ik geen idee hoeveel gewicht ik eigenlijk pak, ik reken 10kg voor de BB in de smith en al de rest die eraan hangt, maar dat is waarschijnlijk wat onderschat.
Serieuze training!
Morgen gekke bekken trekken.
En 2500kcals, sounds like a solid plan!![]()

Uhm juist.. die heb ik niet hoor.

Ja laten we het hopen!Opletten met die schouder!
Vakantie zal ook wel voor wat rust zorgen.
Welke bestemming zit je te denken?

Alleen voor jou dan je bekken, die heb je wel toch? Miss T Rex....flauw grapje ik weet het

Hoe doe je dat nou weer?!Gisteravond m'n tussenwervelschijf weer eens verschoven,
Hahaha ja nou was het maar omdat ik nog wat spannends deed.. wilde de roltrap op in de bios
tilde heel suf alleen m'n voet op en toen dacht ik oei..dat was m'n wervel.Je doet dit vaker?Hahaha ja nou was het maar omdat ik nog wat spannends deed.. wilde de roltrap op in de biostilde heel suf alleen m'n voet op en toen dacht ik oei..dat was m'n wervel.
Moet wel zeggen dat hij al even niet echt lekker zat, dus was een kwestie van tijd.
Wowe. hoezo schiet dat bij jou zo scheef dan. nog last van?Hahaha ja nou was het maar omdat ik nog wat spannends deed.. wilde de roltrap op in de biostilde heel suf alleen m'n voet op en toen dacht ik oei..dat was m'n wervel.
Moet wel zeggen dat hij al even niet echt lekker zat, dus was een kwestie van tijd.
Dat m'n wervel verschiet wel ja.. film te weinig

Er was alleen een brandtrap... Dus kon kiezen roltrap of lift en het lullig is nog dat ik de roltrap nog "trap lopend" naar boven ging..Wowe. hoezo schiet dat bij jou zo scheef dan. nog last van?
en is gewoon karma. moet je ook maar te trap pakken.
Als het in je macht ligt, stel je prios eens bij!
Hehe dat is work in progress

Weten wanneer je gewoon ff niets moet doen is ook een kunst.Zondag, rustdag!
Maandag .... Kwam thuis van het werk en heb besloten voor de verandering een keer niet te gaan trainen. M'n rug is nog steeds ruk, m'n schouders beide aan het zeuren en heel eerlijk... Heb gewoon geen donder zin![]()
dus ik ga vast oefenen voor m'n vakantie en helemaal niks doen!!
Niet iets wat ik gewend ben eerlijk gezegd.. doe zelden echt niks..Weten wanneer je gewoon ff niets moet doen is ook een kunst.
Geniet er ook een beetje van!
Peaky blinders, Brooklyn 9-9, Narcos, Blacklist (!!!). Daybreak blijkt ook wel leuk te zijn volgens een collegaNiet iets wat ik gewend ben eerlijk gezegd.. doe zelden echt niks..
dus als iemand Netflix tips heeft![]()
Breaking bad bloodlinePeaky blinders, Brooklyn 9-9, Narcos, Blacklist (!!!). Daybreak blijkt ook wel leuk te zijn volgens een collega