XXL Nutrition

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha heb toch geen geduld voor series.... Geen films? Morgen gewoon weer m'n dikke reet naar de sportschool hoor. Zin of geen zin

• Like
Waarderingen: 040B
The King (zelf nog niet gezien), V for Vendetta, The Big Short, Generation Iron, The Highwaymen, 300, Triple Frontier, Ronnie Coleman The King...

The King (zelf nog niet gezien), V for Vendetta, The Big Short, Generation Iron, The Highwaymen, 300, Triple Frontier, Ronnie Coleman The King...
Goeie film... Heb heerlijk geslapen :roflol:
Om te zorgen dat ie nog dikker wordt! :thumbs:
Haha zal vrij weinig bil worden voorlopig met m'n rug denk ik.

Idem... Ook gewoon geen tijd voor :p.
Geen tijd en geduld eerlijk gezegd..

Zo dat was vandaag echt top training.
Rug is nog steeds drama en tijdens de oefeningen gruwelijk benauwd.
Sinds zondag ochtend lijkt hij wel weer op z'n plek te zitten, dus vooral de pijn moet nu nog afzakken.
Moet bekennen dat m'n gewrichten allemaal een beetje beginnen te zeuren en te protesteren..
Vanavond laatste cheat en dan weer even strak aan m'n schema, dan voel ik me wss weer wat fitter.
Nog een paar trainingen en daarna een weekje even aankloten, dan op vakantie en daar maar eens m'n rust pakken.
Na de vakantie zie ik wel weer verder.

Bijna alles bezet omdat er een school klas kwam sporten.. vroeger moesten wij nog rondjes rennen om het maisveld.... tegenwoordig mogen de mazzelaars naar de sportschool.

Leg curl
W.s 1. 8hh 55kg au kut nee dat gaat niet......
W.s 2. 8hh 50kg godver nog steeds kut.
W.s 3. 8hh 45kg it is ..dit is niet bepaald motiverend
W.s 4 8hh + 15 partials 15 sec isohold 45kg

Legpress probeer het niet eens..
W.s 1. 7hh X
W.s 2 7hh X
W.s 3. 7hh X

backwards lunges die gaan best redelijk.
W.s 1. 8hh 12kg db
W.s 2. 8hh 12kg db
W.s 3. 8hh 12kg db
W.s 4. 8hh + 10 slow partials
3 min rust, dan andere been

Leg extensions hele training bezet.. godver.
W.s 1. 10hh
W.s 2.
W.s 3.
W.s 4. 10hh + 10sec iso hold

Cable pull through
oke tricky.. maar goed. Moet toch iets doen om die booty te laten groeien.
vreemd genoeg gaat dit dus wel, maar als ik m'n veters wil strikken dan ben ik net een oma van 92..
W.s 1. 10hh 45kg
W.s 2. 10hh 45kg
W.s 3. 10hh 45kg
W.s 4. 10hh 45kg

Standing calve raises bezet... Zucht
Dan maar beetje aanklooien op de trap.

Seated calve raises bezet....niet gedaan dus.
W.s 1. 12hh
W.s 2.
W.s 3.
W.s 4

Gelukkig bestaan er lieve moeders en zorgen die dat er Chinees klaar staat als je na je werk binnen komt lopen. En heeft ze een heerlijke cake gebakken om te vieren dat ik meer uren op contract krijg. :heart:
Wat moet je toch zonder moeders? Waarschijnlijk beter in shape blijven.. maar hé, tegen moeders mag je geen nee zeggen :engel:

Wie staat er altijd voor je klaar?
Dat is toch je moedertje
Wie krijgt er alles voor elkaar?
Dat is toch je moedertje
Wie zorgt er elke dag voor jou?
Dat is toch je moedertje
Ja, de allerliefste vrouw
Dat is toch je moedertje

Goed dat je ondanks de pijn ed toch bent gegaan!

wat een moeder :heart: fijn!

Ik herken dat, mijn moeder is ook echt oprecht teleurgesteld als ik dan 'nee dank je' zeg. Dus inderdaad, je kan gewoon geen nee zeggen. Heb mijn moeder al genoeg teleurgesteld toen ik een puber was :roflol:

Gelukkig bestaan er lieve moeders en zorgen die dat er Chinees klaar staat als je na je werk binnen komt lopen. En heeft ze een heerlijke cake gebakken om te vieren dat ik meer uren op contract krijg. :heart:
Je mag je gelukkig prijzen met zo'n mama. fijn hoor!

(kan ik haar eens lenen?)

Goed dat je ondanks de pijn ed toch bent gegaan!

wat een moeder :heart: fijn!

Je mag je gelukkig prijzen met zo'n mama. fijn hoor!

(kan ik haar eens lenen?)
Ze is helaas door de jaren wel heel erg veranderd, maar haar te vaak bijna kwijt geweest. En als ze zoals nu dan cake voor me staat te bakken, terwijl haar schouder inmiddels bijna 3 jaar niet goed in de kom zit en haar knieën het echt begeven, dan neem ik wel een stukje. Of 2..

Nu moet ik bekennen dat m'n dieet sowieso echt ruk is op het moment. Echt geen motivatie om te trainen. Inmiddels het halve huis geplunderd en de kasten leeggevreten.. tot aan taart versieringen aan toe. Is het al te laat voor de snackbar?

Halve trainingen werken zo demotiverend.
Vandaag weer bijna niet gegaan. Mezelf een schop onder m'n reet gegeven en iig borst gaan trainen.
de rest gelaten voor wat het is.
Nog steeds last van m'n rug en gewrichten. Dit zijn wel de momenten dat het lastig is om te bepalen of ik echt te veel heb gedaan of dat m'n auto immuunziekte het gezeur met m'n gewrichten veroorzaakt.

Toch maar eens bedenken wat ik komende weken ga doen, want nu vreet ik me alleen maar vol met junk.. en zeg al dagen dat ik morgen m'n dieet weer ga volgen.
Dus...

Maaaaaaar nog 9 dagen en dan heb ik vakantie! Nog 13 te gaan voor m'n 1e reis alleen :)

Nu moet ik bekennen dat m'n dieet sowieso echt ruk is op het moment. Echt geen motivatie om te trainen.
Een soort koppeling tussen dieet en trainen herken ik wel, maar dan omgekeerd.

Wanneer ik train dan laat ik makkelijker dat extra biertje, bakje chips, enz. staan, maar als ik niet train dan maakt me dat ook al snel niet meer uit.

Slaat eigenlijk rationeel gezien nergens op.

Ik heb het er maar mee te doen.

Ze is helaas door de jaren wel heel erg veranderd, maar haar te vaak bijna kwijt geweest. En als ze zoals nu dan cake voor me staat te bakken, terwijl haar schouder inmiddels bijna 3 jaar niet goed in de kom zit en haar knieën het echt begeven, dan neem ik wel een stukje. Of 2..

Nu moet ik bekennen dat m'n dieet sowieso echt ruk is op het moment. Echt geen motivatie om te trainen. Inmiddels het halve huis geplunderd en de kasten leeggevreten.. tot aan taart versieringen aan toe. Is het al te laat voor de snackbar?

Halve trainingen werken zo demotiverend.
Vandaag weer bijna niet gegaan. Mezelf een schop onder m'n reet gegeven en iig borst gaan trainen.
de rest gelaten voor wat het is.
Nog steeds last van m'n rug en gewrichten. Dit zijn wel de momenten dat het lastig is om te bepalen of ik echt te veel heb gedaan of dat m'n auto immuunziekte het gezeur met m'n gewrichten veroorzaakt.

Toch maar eens bedenken wat ik komende weken ga doen, want nu vreet ik me alleen maar vol met junk.. en zeg al dagen dat ik morgen m'n dieet weer ga volgen.
Dus...

Maaaaaaar nog 9 dagen en dan heb ik vakantie! Nog 13 te gaan voor m'n 1e reis alleen :)
Komt wel goed met je!

Een soort koppeling tussen dieet en trainen herken ik wel, maar dan omgekeerd.

Wanneer ik train dan laat ik makkelijker dat extra biertje, bakje chips, enz. staan, maar als ik niet train dan maakt me dat ook al snel niet meer uit.

Slaat eigenlijk rationeel gezien nergens op.

Ik heb het er maar mee te doen.
Heb het eigenlijk beide kanten op... Dus moet eigenlijk gewoon niet zeuren en mn dieet volgen.
Trainingen aanpassen naar wat gaat.
Klinkt zo simpel he..

:o Laten we het hopen.. heb het opgeven om te denken dat het ooit nog goed met me komt :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven