- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Daar ga ik standaard vanuit dat mensen hem al gezien hebben tbh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ga ik standaard vanuit dat mensen hem al gezien hebben tbh

Via iemand anders zijn gegevens inloggen. Ik heb dit van een vriend
V for vendetta it is! ThanksThe King (zelf nog niet gezien), V for Vendetta, The Big Short, Generation Iron, The Highwaymen, 300, Triple Frontier, Ronnie Coleman The King...
Om te zorgen dat ie nog dikker wordt!Morgen gewoon weer m'n dikke reet naar de sportschool hoor.
Idem... Ook gewoon geen tijd voor
.Goeie film... Heb heerlijk geslapenThe King (zelf nog niet gezien), V for Vendetta, The Big Short, Generation Iron, The Highwaymen, 300, Triple Frontier, Ronnie Coleman The King...
Haha zal vrij weinig bil worden voorlopig met m'n rug denk ik.
Geen tijd en geduld eerlijk gezegd..
Gelukkig ben ik niet de enigste

Je mag je gelukkig prijzen met zo'n mama. fijn hoor!Gelukkig bestaan er lieve moeders en zorgen die dat er Chinees klaar staat als je na je werk binnen komt lopen. En heeft ze een heerlijke cake gebakken om te vieren dat ik meer uren op contract krijg.![]()
Goed dat je ondanks de pijn ed toch bent gegaan!
wat een moederfijn!
Ze is helaas door de jaren wel heel erg veranderd, maar haar te vaak bijna kwijt geweest. En als ze zoals nu dan cake voor me staat te bakken, terwijl haar schouder inmiddels bijna 3 jaar niet goed in de kom zit en haar knieën het echt begeven, dan neem ik wel een stukje. Of 2..Je mag je gelukkig prijzen met zo'n mama. fijn hoor!
(kan ik haar eens lenen?)
Een soort koppeling tussen dieet en trainen herken ik wel, maar dan omgekeerd.Nu moet ik bekennen dat m'n dieet sowieso echt ruk is op het moment. Echt geen motivatie om te trainen.
Komt wel goed met je!Ze is helaas door de jaren wel heel erg veranderd, maar haar te vaak bijna kwijt geweest. En als ze zoals nu dan cake voor me staat te bakken, terwijl haar schouder inmiddels bijna 3 jaar niet goed in de kom zit en haar knieën het echt begeven, dan neem ik wel een stukje. Of 2..
Nu moet ik bekennen dat m'n dieet sowieso echt ruk is op het moment. Echt geen motivatie om te trainen. Inmiddels het halve huis geplunderd en de kasten leeggevreten.. tot aan taart versieringen aan toe. Is het al te laat voor de snackbar?
Halve trainingen werken zo demotiverend.
Vandaag weer bijna niet gegaan. Mezelf een schop onder m'n reet gegeven en iig borst gaan trainen.
de rest gelaten voor wat het is.
Nog steeds last van m'n rug en gewrichten. Dit zijn wel de momenten dat het lastig is om te bepalen of ik echt te veel heb gedaan of dat m'n auto immuunziekte het gezeur met m'n gewrichten veroorzaakt.
Toch maar eens bedenken wat ik komende weken ga doen, want nu vreet ik me alleen maar vol met junk.. en zeg al dagen dat ik morgen m'n dieet weer ga volgen.
Dus...
Maaaaaaar nog 9 dagen en dan heb ik vakantie! Nog 13 te gaan voor m'n 1e reis alleen![]()
Heb het eigenlijk beide kanten op... Dus moet eigenlijk gewoon niet zeuren en mn dieet volgen.Een soort koppeling tussen dieet en trainen herken ik wel, maar dan omgekeerd.
Wanneer ik train dan laat ik makkelijker dat extra biertje, bakje chips, enz. staan, maar als ik niet train dan maakt me dat ook al snel niet meer uit.
Slaat eigenlijk rationeel gezien nergens op.
Ik heb het er maar mee te doen.
Laten we het hopen.. heb het opgeven om te denken dat het ooit nog goed met me komt 
Heb het eigenlijk beide kanten op... Dus moet eigenlijk gewoon niet zeuren en mn dieet volgen.
Trainingen aanpassen naar wat gaat.
Klinkt zo simpel he..
Laten we het hopen.. heb het opgeven om te denken dat het ooit nog goed met me komt
![]()