Fitness Seller

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
@Bosco55555 dit!
Ik ben leergierig, dus zou zeker goed komen :D!

Hahaha en duiken is gewoon zo relaxed! Vooral als je ontspannen in het water ligt ;)

Oh leuk, duiken. Waarheen? Bonaire of nog beter?
Naar Egypte!! Dus de rode Zee. Echt een aanrader :)

Netflix en chill avond:
Side raise
4x15x6kg zwaarder was bezet. Dus dan maar 15hh

Schoulderpress met BB
6x23kg
6x25.5kg !! Pr!
6x28kg !! Pr! Hehe

Vorige training 23kg. Nog niet op het niveau voor m'n schouderblessure, maar toch weer vooruitgang!

Rev fly machine
3x15x20kg

Overhead extensions
3x15x16kg db

Straight bar pull down
4x10x40kg

Dips spierpijn in mn borst lol
3x Tot faal vergeten te tellen hahahaha
gok keer of 12...

Wilde nog wat abs doen, maar na een mega spin die voorbij liep.. I'm out!

Toch bijna gelukt m'n Netflix en chill avond :roflol:

Oh bahhh. Kon je er geen db of schijf op gooien? Hehe

:eek::haar:hell no!! Kom niet in de buurt bij die monsters :roflol: ben stiekem altijd blij als een van m'n katten ze vangt hahahaha
Je kunt op een bankje gaan staan en gooien vanaf een afstand. Thuis doen boeken het wel goed.

Mijn katten doen er niets mee. En altijd bang dat de siamees ze komt brengen aangezien ze dat in de zomer met motjes doet. Haha.

Je kunt op een bankje gaan staan en gooien vanaf een afstand. Thuis doen boeken het wel goed.

Mijn katten doen er niets mee. En altijd bang dat de siamees ze komt brengen aangezien ze dat in de zomer met motjes doet. Haha.
Hahaha OMG.. daar had ik niet eens over nagedacht.. de jongste brengt volgens en muizen, dat kan ik aan.. maar spinnen

Ik vrees alleen als ik ga gooien dat er gewonde vallen :roflol:

Nooit geweest, lijktme wel leuk met goed zicht! Wel ruim 1000 duiken gemaakt. Maar vooral hier, Noordzee enz.
Niet!? Zeeland was gaaf hoor, maar als je dan naar de rode Zee gaat.. dan lijkt het wel een droom.
Zo helder en lekker warm hehe

Speciale netflix series kijk jij hoor :roflol:! Onze kat vangt wel spinnen, trekt er vervolgens 5 of 6 poten uit en laat ze dan liggen... Kleine sadist is het :p.

Speciale netflix series kijk jij hoor :roflol:! Onze kat vangt wel spinnen, trekt er vervolgens 5 of 6 poten uit en laat ze dan liggen... Kleine sadist is het :p.
Hahaha geen geduld voor serieus ben ik bang. En besloot in de auto van het werk naar huis dat ik zin had in een schouder training hahahaha
Hehe lopen ze iig niet meer verder. Spinnen zijn gewoon enge horror beesten.

Snuffeltje vreet ze op na een tijdlange marteling :eek:
Yeah!!! Extra vlees voor de kleine held!

Yeah vakantie vibes!! :snorkel:
Gisteren de vakantie goed begonnen met taart op het werk en daarna een korte rug training. Vooral veel te veel staan kletsen.. word ooit nog wel eens sociaal in de sportschool :roflol:

Vanmorgen 63.3 kg eens kijken wat de schade straks is na al die toetjes en lekker eten :burns:
Hoeveel kg mag je wegen om in het vliegtuig geen grote stoel te hoeven reserveren? Dit vraag ik natuurlijk voor een vriend.

Latt pul
8x65kg
8x70kg
8x75kg
8x80kg
8x85kg ging wel lekker!

Kneeling cable pull down
12x35kg
12x40kg
12x45kg

Incline dumbbell row
4x 12x12kg

Hyperextension
durfde met m'n rug geen deadlift of rackpulls.
Maar net een beetje verstand weer beginnen om op te bouwen. Oftewel volgende training rackpulls!
4x15x15kg schijf.

Abs.
4 setjes tot faal.

Fijne vakantie :thumb:

en terug boven komen hé :P

So, netjes om je vakantie te starten!
Ik denk dat je best een 40kg mag bijkomen om geen extra large seat nodig te hebben.
Dus...

1575024464253.png

Fijne vakantie en lekker genieten!

Misschien wat meer core stabilisatie doen ivm je rug? Plank, side planks, deadbugs etc.

Fijne vakantie!
giphy.gif

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven