- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Aan de andere kant van Bonaire ja dat wel ja!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de andere kant van Bonaire ja dat wel ja!!

Naar Egypte!! Dus de rode Zee. Echt een aanrader

Oh bahhh. Kon je er geen db of schijf op gooien? Hehe

hell no!! Kom niet in de buurt bij die monsters
ben stiekem altijd blij als een van m'n katten ze vangt hahahahaHahaha en duiken is gewoon zo relaxed! Vooral als je ontspannen in het water ligt
Naar Egypte!! Dus de rode Zee. Echt een aanrader![]()
Je kunt op een bankje gaan staan en gooien vanaf een afstand. Thuis doen boeken het wel goed.hell no!! Kom niet in de buurt bij die monsters
ben stiekem altijd blij als een van m'n katten ze vangt hahahaha
Hahaha OMG.. daar had ik niet eens over nagedacht.. de jongste brengt volgens en muizen, dat kan ik aan.. maar spinnenJe kunt op een bankje gaan staan en gooien vanaf een afstand. Thuis doen boeken het wel goed.
Mijn katten doen er niets mee. En altijd bang dat de siamees ze komt brengen aangezien ze dat in de zomer met motjes doet. Haha.

Niet!? Zeeland was gaaf hoor, maar als je dan naar de rode Zee gaat.. dan lijkt het wel een droom.Nooit geweest, lijktme wel leuk met goed zicht! Wel ruim 1000 duiken gemaakt. Maar vooral hier, Noordzee enz.
Wilde nog wat abs doen, maar na een mega spin die voorbij liep.. I'm out!

Snuffeltje vreet ze op na een tijdlange martelingSpeciale netflix series kijk jij hoor! Onze kat vangt wel spinnen, trekt er vervolgens 5 of 6 poten uit en laat ze dan liggen... Kleine sadist is het
.

Hahaha geen geduld voor serieus ben ik bang. En besloot in de auto van het werk naar huis dat ik zin had in een schouder training hahahahaSpeciale netflix series kijk jij hoor! Onze kat vangt wel spinnen, trekt er vervolgens 5 of 6 poten uit en laat ze dan liggen... Kleine sadist is het
.
Yeah!!! Extra vlees voor de kleine held!
Speciale netflix series kijk jij hoor! Onze kat vangt wel spinnen, trekt er vervolgens 5 of 6 poten uit en laat ze dan liggen... Kleine sadist is het
.

So, netjes om je vakantie te starten!
Ik denk dat je best een 40kg mag bijkomen om geen extra large seat nodig te hebben.
Dus...
![]()
Zou ik wel moeten doen.Misschien wat meer core stabilisatie doen ivm je rug? Plank, side planks, deadbugs etc.
dat gaat meestal 2 trainingen goed, daarna verveelt het al hahaha